quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha ik heb mijn hamster #12 the godfather genomd hij is echt een pimp jongen
1x deed ik hem in de kooi met all mijn frauwelijke hamsters allemaal zwanger jongen 100% egt een pimp jonge
Echt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:50 schreef Nectar het volgende:
Mocrokip wat toevallig ik heb een kat die mars heet XD!
Ja, een echte pimp maakt natuurlijk al zijn bitches zwanger voordat hij ze de straat weer op stuurt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:49 schreef Nectar het volgende:
[..]
haha ik heb mijn hamster #12 the godfather genomd hij is echt een pimp jongen
1x deed ik hem in de kooi met all mijn frauwelijke hamsters allemaal zwanger jongen 100% egt een pimp jonge
Ik ook! Ultimate bazen seriequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oeh dat volg ik ook.
Niets verklappen aub.
Ja, gister kwam de 3e aflevering uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Is seizoen 4 al te zien? Die ging je toch kijken?
Heftig, dan ga ik dat maar kijken voordat mijn vakantie voorbij isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, gister kwam de 3e aflevering uit
ja en besmet ze me aidsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, een echte pimp maakt natuurlijk al zijn bitches zwanger voordat hij ze de straat weer op stuurt.
Ja aflevering 3quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Is seizoen 4 al te zien? Die ging je toch kijken?
Is wel leuk hoor, gauw kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef moosh11 het volgende:
In Italië was het toch? Ik had gelezen dat ze bijna nergens mochten filmen enzo?
Ja en als ze op straat lopen loopt iedereen er ook in een kring omheen enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef moosh11 het volgende:
In Italië was het toch? Ik had gelezen dat ze bijna nergens mochten filmen enzo?
Wat is het vershcil o.o?quote:
Is me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja en als ze op straat lopen loopt iedereen er ook in een kring omheen enzo
Gekkerd. xdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat is het vershcil o.o?
Ik denk een poes.
Ik had ook ooit een muis, die niet dronken durfde te worden, omdat hij bang was voor de kater XDXD
Moet je maar kijken, ook allemaal met camera's en mobieltjes enzo. Vrij sneu als je zo over straat moetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Is me nog niet opgevallen.
Dossldorfquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb alleen nog maar de 1e gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |