quote:
Je had je foto weggehaald maar iemand anders had je gequotequote:
De meeste marrokaanse vrouwen die ik ken van mijn school bijv. zijn behaard (op plekken waar het niet hoort zoals de rug) en hebben een snor/baard. Maar jij hebt dat niet, respect voor dat.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je had je foto weggehaald maar iemand anders had je gequote
Wat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
De meeste marrokaanse vrouwen die ik ken van mijn school bijv. zijn behaard (op plekken waar het niet hoort zoals de rug) en hebben een snor/baard. Maar jij hebt dat niet, respect voor dat.
Knap dat je haar rug kan zien op een foto van haar hoofd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
De meeste marrokaanse vrouwen die ik ken van mijn school bijv. zijn behaard (op plekken waar het niet hoort zoals de rug) en hebben een snor/baard. Maar jij hebt dat niet, respect voor dat.
maak jokes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef Nectar het volgende:
[..]
Laat zien danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die foto is lelijk, ik had een andere in m'n fobo.
Ik ken ook nederlandse kinderen die Desteneh genoemd worden, je punt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fatima is toch Turks en niet Marokkaans?
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Laat zien danPM'en mag ook. Nee ik ben niet 61
Genoeg Marokkanen die Fatima heten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fatima is toch Turks en niet Marokkaans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |