Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister_Sm1th (Of Mister Sm1th 1 van de 2 ) (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
viRe Gissoe (Datmeenjeniet)
Santelllo (Santelllo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Doet ie het nog?quote:
Als je daarna op fok blijft hangen wel ja. Als je daarna gaat ontbijten (quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver![]()
als ik op mn telefoon zit zie ik gewoon dat ie dicht is hoor
laat opgestaan of watquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je daarna op fok blijft hangen wel ja. Als je daarna gaat ontbijten () niet.
Er zal vast ooit iemand in zijn getrapt, maar de kans is 1 op een miljoen denk ik. Je hebt van die trieste figuren die het proberen..steeds als ik iemand van 100K of meer op de trade zet krijg ik minimaal 3 van die kansloze bids.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef Apekoek het volgende:
Is het wel eens iemand gebeurd dat je een bronze contract kreeg aangeboden voor een dure IF speler en dat er per ongeluk op accept is gedrukt? Of is dat een mythe dat dat wel eens gebeurd?
Ja, had deze week een herkansing dus moest even flink knallen en weinig slaap gepakt. Nu even bijslapen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat opgestaan of watik was er al om 10 uur uit
groot gelijk, ik mag dinsdag weer beginnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, had deze week een herkansing dus moest even flink knallen en weinig slaap gepakt. Nu even bijslapen.
TOTY Berbatovquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik was eerst bang om IF Berbatov te halen, 55K is een hoop geld. Misschien gaat hij nog dalen ook, vooral toen ik zag dat die gozer 32(W) 10(G) met hem had. Maar toch gehaald. De reden was goeie formatie en 99 contracten
Maar wat een beest, damn. Topaankoop.Nu al 2(W) 8(G)
2 intikkers en de rest kopgoals, best vreemd. Hij heeft 95 schot, toch willen ze er niet in.
Groot verschil met de 87 versie?quote:
Deel dan je coins uit aan de minima van fok :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:00 schreef laucas het volgende:
Nou als die ratings kloppen zal het waarschijnlijk de eerste FIFA worden waar Messi hopelijk speelt zoals ie hoort te spelen
Ik ben me echt aan het vervelen met UT. Al voor 200K aan pakjes gekocht maar ik wil eigenlijk nog iets lame's doen... iemand interesse om samen Agbonlahores op te kopen in de populaire formaties en dan te discarden of voor bizarre prijzen erop te zetten zodat niemand ze koopt?PS3 btw.
Kan het wel begrijpen, ze kijken naar de meest recente presaties en Abidal heeft nauwelijks gespeeld omdat ie ziek was. Laatste paar wedstrijden maakte hij wel een uitstekende indruk overigens. En Pique is overratedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef psychedelicate het volgende:
Abidal, 82. De beste verdediger van Barça krijgt de laagste rating. Underrated as fuck.
Persoonlijk denk ik 95, omdat hij beter kan koppen en meer strength heeft. Daarbij kijkt EA alleen naar scorebordjournalistiek, omdat Ronaldo topscorer was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef psychedelicate het volgende:
Aangezien Messi een betere voetballer is, zal het wel lager dan 95 zijn. Ik denk dat Ronaldo 93 of 94 krijgt.
Wat dacht je van 87 Valdes.quote:
Valdes was afgelopen seizoen een stuk beter dan Casillas hoor. Die rating is gewoon terecht. En Ibi 85+ kan je vergeten, maar dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van 87 Valdes.
Zolang Ibi + 85 gaat worden, vind ik het goed.![]()
Ook belachelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef Doublepain het volgende:
Kaka, zal ook wel rond 86 worden. Ook alle spelers die op het hoesje staan van Duitsland, Hongarije etc.
Nee Rooney is op dit moment 1 van de beste spitsen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:19 schreef Doublepain het volgende:
Tjah, net als Rooney. 2 spelers op het hoesje.
dit dus, niks mis met Rooney. Kaka daarentegen staat niet eens in de basis bij real dus wtf doet ie op de coverquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee Rooney is op dit moment 1 van de beste spitsen.
Ik vind Rooney meer een speler achter de spits. Zo speelt hij ook bij Utd. Met Hernandez voor hem, zo speel ik ook in Carrière.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:22 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee Rooney is op dit moment 1 van de beste spitsen.
Zelfs bij FIFA Streetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus, niks mis met Rooney. Kaka daarentegen staat niet eens in de basis bij real dus wtf doet ie op de cover
Rooney is wel een paar klasse hoger dan Afellay.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind Rooney meer een speler achter de spits. Zo speelt hij ook bij Utd. Met Hernandez voor hem, zo speel ik ook in Carrière.Maar 89 is gewoon te hoog voor hem. 86 max.
![]()
Maar niet even goed als CR7 of Messi. Als 95 blijft bij Messi, hoe zal zijn IF 2 er uitzien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:30 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Rooney is wel een paar klasse hoger dan Afellay.
zou de messi in UT dan ook beginnen bij 95?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar niet even goed als CR7 of Messi. Als 95 blijft bij Messi, hoe zal zijn IF 2 er uitzien?
Iniesta en Xavi ook 92.![]()
Vergeet niet dat dit de ingame ratings zijn, niet de ratings die op de FUT kaarten staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar niet even goed als CR7 of Messi. Als 95 blijft bij Messi, hoe zal zijn IF 2 er uitzien?
Iniesta en Xavi ook 92.![]()
Ben wel benieuwd hoe dat er volgend jaar uit gaat zien..EA blijft wel ontkennen dat er een handicap is, maar het is toch wel echt bewezen hier dat die cheap ass teams vaak beter en vloeiender spelen dan de topploegen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:58 schreef Rijstbal het volgende:
Pff het wil echt niet meer lukken met mn Fransen. Wordt elke keer weggetikt terwijl ik bijna alles win met Ajax.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Rijstbal het volgende:
Ik pleur ze weer op de marktKrijg telkens de neiging om te gaan ragequitten.
Koreaanse IF's wordt hetIk heb je keeper nog tim
Busquetsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef psychedelicate het volgende:
Afellay blijkbaar 84. lolhogerdanbusquetswhatthefuckamireading.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Busquetsligt alleen maar op de grond te trollen
Rodaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:36 schreef Tim86 het volgende:
IF Ard van Peppen ftw, daar heb je je linksback
jammer dat hij niet in het spel zit
Ibiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef psychedelicate het volgende:
Afellay blijkbaar 84. lolhogerdanbusquetswhatthefuckamireading.
Geen idee hebben hoe belangrijk Busquets in één van de allerbeste teams aller tijden is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Busquetsligt alleen maar op de grond te rollen
Tjah, hij houd de tegenstander gefrustreerd. Lekker vallen en kaarten aannaaien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Geen idee hebben hoe belangrijk Busquets in één van de allerbeste teams aller tijden is.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Geen idee hebben hoe belangrijk Busquets in één van de allerbeste teams aller tijden is.
klopt ik had wat tekst toegevoegd en FOK! vond het leuk om alles weg te edittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
Sneaky edit hoor haha, stond net veel meer tekst
aaah Arteta, wat een eindbaas is dat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:10 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb eindelijk een team om Arteta heen gebouwd omdat die echt heerlijk schijnt te zijn met FK's, ram ik meteen de eerste erin(Ik scoor normaal nooit FK's
)
I feel you bro, zo gaan mijn wedstrijden online altijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef GuRBuH het volgende:
Finale verloren van gast met 5 achterinGaf de eerste 2 goals knullig weg, daarna teruggekomen op 2-2. Die gast blijft de bal naar voren jassen op goed geluk en natuuurlijk scoort hij dan in de 80e minuut. Gaat ie daarna ook nog rondtikken achterin
Zo dichtbij het maken van een statement ben ik nog nooit geweest.
Bij mij gelukkig alleen vaak tegen 5 at the back, rest gaat best chill nu met mn 2 teamsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I feel you bro, zo gaan mijn wedstrijden online altijd
filmpje or it didn't happenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:18 schreef Rijstbal het volgende:
Net een vrije ingeschoten met Sulejmani. 39 meter afstand
wat is het toch ook een baasje hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef Rijstbal het volgende:
Al gedaan alleen hij staat nog niet online.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/89380674
Sowieso! Hij heeft echt een goeie curve. Neem altijd corners met hem. LB + linkerpookje omhoog + x indrukken tot het balkje 90% vol is zorgt bijna altijd voor een doelpunt! Zelfde geld voor Eriksen of vdw aan de andere kant.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is het toch ook een baasje he
Hoe doe je die verschillende angles in 1 vid?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef Rijstbal het volgende:
Al gedaan alleen hij staat nog niet online.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/89380674
90% vol bij corners of bij vrije trappenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Sowieso! Hij heeft echt een goeie curve. Neem altijd corners met hem. LB + linkerpookje omhoog + x indrukken tot het balkje 90% vol is zorgt bijna altijd voor een doelpunt! Zelfde geld voor Eriksen of vdw aan de andere kant.
Met je 2 pad in stukjes snijden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe doe je die verschillende angles in 1 vid?
Cornersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
90% vol bij corners of bij vrije trappen
ga ik ns een keer uitproberenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:31 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Met je 2 pad in stukjes snijden.
[..]
CornersDan komt de bal bij de 2e paal terrecht. Keepers kunnen er vaak niet bij en verdedigers reageren te laat.
Ik weet niet hoe Berbatov speelt maar als je Huntelaar kan betalen, zou ik hem zeker even proberen. Ik heb hem nu weer in mijn 3e team.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:26 schreef Toefjes het volgende:
4-4-1-1 is best wennen als je alleen 4-3-2-1 hebt gespeeld, de buitenspelers moeten best van ver komen.
Trouwens, is het de moeite waard om IF Huntelaar te vervangen voor IF Berbatov? Omdat iedereen er zo enthousiast over is
Haha jeez, 3e team? Heb Huntelaar trouwens nu in mn eerste team, moet zon 15K makkelijk op kunnen leveren, Berbatov zag ik staan voor 50K, dus moet er 35 bij zien te sprokkelen, zit al op 20 ongeveer..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Berbatov speelt maar als je Huntelaar kan betalen, zou ik hem zeker even proberen. Ik heb hem nu weer in mijn 3e team.NL/DEU
[ afbeelding ]
Van Nistelrooy moet van ver komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:19 schreef Rijstbal het volgende:
Ik weet niet hoe Berbatov speelt maar als je Huntelaar kan betalen, zou ik hem zeker even proberen. Ik heb hem nu weer in mijn 3e team.NL/DEU
[ afbeelding ]
van nistelrooy is echt veel te langzaam om in de spits te staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:27 schreef brainbird het volgende:
[..]
Van Nistelrooy moet van ver komen
Dit is altijd handig ja. Zo heb ik een hele tijd in BPL backs gehandeld die worden uitgegeven als L/RWB, en dan de minder gebruikte. Er zijn altijd mensen die hun omgebouwde RB Fabio voor de prijs van een RWB listenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:37 schreef Toefjes het volgende:
Nu vd Wiel als RB gekocht, was er maar 1tje van... 1100 coins. Voor 2.5K op de tradepile gegooid, 3.5 BN.
Bazenteam met de juiste manager ook nog natuurlijkquote:
wie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Bazenteam met de juiste manager ook nog natuurlijk![]()
Bestaan er echt geen betere Koreaanse verdedigers?
Het zou trouwens interessant zijn om Jong-Tae Se te kopen (als die in het spel zit) en dan te kijken of de chemistry in één keer naar 0 dropt
Nope. Alle verdedigers van het Koreaanse elftal spelen in de K-League (Behalve de rb).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Bazenteam met de juiste manager ook nog natuurlijk![]()
Bestaan er echt geen betere Koreaanse verdedigers?
Het zou trouwens interessant zijn om Jong-Tae Se te kopen (als die in het spel zit) en dan te kijken of de chemistry in één keer naar 0 dropt
Nee dat was die huilie op het WKquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom jij uit Korea ofzo dat je dat weet
klinkt meer als de koreaanse ronaldo danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:48 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee dat was die huilie op het WK
goede zaak. Krijgen we in 2012 tenminste geen italiaanse teams meer gebouwd rondom etoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef laucas het volgende:
Eto'o definitief naar Anzi, ik ga me Russen terug kopen
En Torres, Rooney, Tevez, Walcott, Young en Lennonquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
goede zaak. Krijgen we in 2012 tenminste geen italiaanse teams meer gebouwd rondom eto
Nu nog agbonlahor, bent, anelka en drogba naar het oostblok svp
Je hebt het afstandsschot aardig onder de kniequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef GuRBuH het volgende:
Nav de vele fifa videos op Youtube ook even een compilatie gemaakt van wat goals. Ik was heel wat van plan maar door de crappy kwaliteit van de video's kon ik niet zo veel imho![]()
damn mooie goalsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef GuRBuH het volgende:
Nav de vele fifa videos op Youtube ook even een compilatie gemaakt van wat goals. Ik was heel wat van plan maar door de crappy kwaliteit van de video's kon ik niet zo veel imho![]()
Geweldige team vooral die Kr"Alex". Je zou Yobo in de basis kunnen zetten als je Servet Cetin te sloom vind. Ik had hem altijd samen met Lugano in de basis staan en stond als een huis die twee. Ook als rechtsback zou ik Gokhan Gonul nemen. Sabri is snel, maar komt fysiek te kort tegen de grotere aanvallers. Gokhan vind ik daarom een betere keus. Voorin zou je nog Milan Baros kunnen proberen. Vond ik altijd een hele fijne spits om mee te spelen, maar heb Kenny Miller niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
Damn, heb een team uit turkse competitie gemaakt en wat speelt dat lekker met die simao en quaresma op de flanken en die 88 alex![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gLib39hfbbjDI
Als er nog tips zijn hoor ik het graag
Zou 150 coins biedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Santello het volgende:
Ik wil geen 200 euro uitgeven voor een Haupage HD recorder. Kent iemand een alternatief?
tweedehands, of anders een dvd recorder het goede kanaal laten opnemen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Santello het volgende:
Ik wil geen 200 euro uitgeven voor een Haupage HD recorder. Kent iemand een alternatief?
Doelpunten uploaden. Via de EA site downloaden. De Flv bestanden converteren naar Avi/mpeg weet ik veel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Santello het volgende:
Ja dit heb ik ook zo vaak. Ik heb dan ook steeds minder zin om te spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:28 schreef Pino0 het volgende:
Ik scoor lastig gewoonkrijg altijd vieze laffe doelpunten tegen.
schuin op doel af rennen, en in verre hoek schieten, zit altijd. Of Dzeko kopen, dan volstaat een voorzet, en 1 keer op het rondje drukken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:28 schreef Pino0 het volgende:
Mmm, laatste tijd moeite met scoren. Weet niet dat het ligt omdat ik geen raad weet nadat ik een mc geady spin naar binnen heb gedaan.
Om meteen snel roulette ofzo te doen of ronaldo chop vind ik erg erg moeilijk.
Ik scoor lastig gewoonkrijg altijd vieze laffe doelpunten tegen.
Nou, werd vanmiddag toch een partij zoek gespeeld, niet te filmen. 1 of ander figuur met Braziliaantjes, heb geloof ik wel 50 truukjes voorbij zien komen. Kreeg echt de neiging te schoppen, als het FUT niet was had ik met 8 man geeindigd. Het is slechts 3-1 geworden, als die jongen zn energie had gestopt in een goede afmaker worden, dan had het een vreselijke uitslag geworden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Daarom speel ik maar heel weinig online, ik ben zo slecht dat ik tegen slechte tegenstanders maar net win en anders verlies ik gewoon heel hard van iedereen
Doen t zo even over Pinoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:29 schreef Pino0 het volgende:
Kom maar iemand een potje tegen mij geen ultimate team.
Gaan we in een lobby overleggen we even welke lobby via message.
Private match en niet voor het klassement aub!
PSN MAX033LK
In dat geval zou ik er niet al teveel tijd in investerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen t zo even over Pinomoet nog even met een meisje chatten ook
Was leuke pot.
Haha, ja het staat er erg vreemd idd, scherp timquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er niet al teveel tijd in investeren
Ik kan niks gewoon tegen die fysiek sterke aanvallers van Chelsea. Ook geen kans gehad, erg veel moeite om gaatjes te vinden en zeker dus tegen Chelsea.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen t zo even over Pinomoet nog even met een meisje chatten ook
Was leuke pot.
Dat erin tikken lukt wel maar de kansen maken...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:09 schreef Fenomeno het volgende:
Scoren vind ik het makkelijkst door met aanvaller beetje schuin naar het doel te lopen, en dan met finesse shot in de verre hoek afdrukken, wel ervoor zorgen dat aanvaller met goede been schiet.
Dan vliegt bijna alles erin
Denk dat je iets meer moet tikken en iets minder truukjes moet doen, viel me op dat bij veel truukjes je simpel balverlies leed, waardoor ik kon counterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:11 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat erin tikken lukt wel maar de kansen maken...
Ben afgezakt van 2500 in het klassement naar 2200 volgens mij xd
@ klaas
ik ga nog een rondje, als je wilt en ik ben bezig zal je even moeten wachten of even een msg moeten sturen oid![]()
Klopt, komt voornamelijk omdat ik niet om punten speel waardoor ik wat meer mijn gang kan gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat je iets meer moet tikken en iets minder truukjes moet doen, viel me op dat bij veel truukjes je simpel balverlies leed, waardoor ik kon counteren
Zit weer in europe2quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt, komt voornamelijk omdat ik niet om punten speel waardoor ik wat meer mijn gang kan gaan.
Rematch AZ Utrecht?
Ron Jans to get sacked @ 1.01 denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb trouwens echt medelijden met Gurbuh
Jeuzus ik zie het net pasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb trouwens echt medelijden met Gurbuh
Ik hoop dat ze in FIFA12 het CoD Black Ops systeem hebben. Dat je complete matches kunt nakijken vanuit alle hoeken enzo en dan recorden. Dan hoef je geen dure kaart te kopen en niet meer behelpen met skrale filmpjes van EA online waar net alleen je goal opstaat en nooit de actie daarvoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Santello het volgende:
je had ook gewoon niet in kunnen brengenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef Rijstbal het volgende:
Is toch ook een Ajacied. Wees blij ik wou expres niet scoren met hem. Vond het zielig![]()
Nee maar Eto'o heeft ook nooit bij Ajax gespeeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je had ook gewoon niet in kunnen brengenik ga toch ook niet ineens met Eto'o spelen. Maar ik heb wel gewonnen van El Rijstbal
als we zo gaan beginnen kan ik ook sneijder, van der vaart, chivu en ibra inbrengen hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee maar Eto'o heeft ook nooit bij Ajax gespeeld.
Jep, hij kopt er bij mij meer in dan Verthongen. De verdediging is echt verbazingwekkend prima in orde. Anita die staat ook goed. Speelde een keer tegen een Ronaldo, die kwam er maar niet langs aan de linkerkantquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen kan ik ook sneijder, van der vaart, chivu en ibra inbrengen hejust admit it, IF Toby is een baas
idd bij mij ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jep, hij kopt er bij mij meer in dan Verthongen. De verdediging is echt verbazingwekkend prima in orde. Anita die staat ook goed. Speelde een keer tegen een Ronaldo, die kwam er maar niet langs aan de linkerkant![]()
van der Wiel daar ben ik dan niet zo over te spreken. Hij komt vaak naar voren, kan voor geen meter crossen en wordt gauw moe.
presentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:50 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen met een zilver Eredivisie team?
ik ben ermee bezig as we speakquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:50 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen met een zilver Eredivisie team?
Dikke pak slaag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:21 schreef Santello het volgende:
Rijst, over je laatste doelpunt.
Moest heel snel Facebooken, vraag maar aan mijn broertje, ik lieg niet!@
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:21 schreef Santello het volgende:
Rijst, over je laatste doelpunt.
Moest heel snel Facebooken, vraag maar aan mijn broertje, ik lieg niet!@
Heb je IF Matavz al?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
present
Inmiddels met IF Rosales en IF Sulejmani (en IF Derijck en Toby wisselen veel)
[ afbeelding ]
de if is kut. SIF heb ik maar moet er nog mee spelenquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/940872.pagequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:35 schreef Fenomeno het volgende:
Bijna 2 keer zelfs, en nog een assist op heskey
Ben benieuwd of er nu een lobby voor een IF op gang gaat komen
Dat lijkt me wel grappig als hij zelf ook FUT speelt. Bent doet dat welquote:Somewhat ironic he scored a finesse shot, and went for another.
Its like he has taken tips from UT.
Moet je hem toevoegen en als je dan tegen hem speelt en hij heeft Bent dan vet gaan schelden over dat hij niet origineel is en dat iedereen die pacehoer van een Bent heeftquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig als hij zelf ook FUT speelt. Bent doet dat wel
Dit is zijn GT trouwens. db10thetruth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moet je hem toevoegen en als je dan tegen hem speelt en hij heeft Bent dan vet gaan schelden over dat hij niet origineel is en dat iedereen die pacehoer van een Bent heeftdamn haal dat ranzige plaatje uit je spoiler gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aston Villa nu?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef Pino0 het volgende:
Iemand zo rondje op de PS3? Club vs Club, prive match lobby Europa #2 niet voor 't klassement.
PSN MAX033LK
Stuur maar msg oid als je wilt, ik own jullie allemaal, mijn speelstijl heb ik wat aangepast namelijkhihi noobjes
Gaan wij voor t klassement dan? Zometeen een rondje?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:08 schreef Toefjes het volgende:
GuRBuH ook ps3?![]()
Ennehhh echte mannen spelen voor het klassement hemoet wel iets op het spel staan natuurlijk
PS3 jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:08 schreef Toefjes het volgende:
GuRBuH ook ps3?![]()
Ennehhh echte mannen spelen voor het klassement hemoet wel iets op het spel staan natuurlijk
Haha,ja dat was ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
PS3 jaIk kwam gisteren jou 4-4-1-1 VdW nog tegen, Toefjes United ofzo
Stemmen voor LB/LWB: FIFA 11 Ultimate Team Fok! TOTY Verkiezingstopic Wie nomineert die baas van een Riise?
Ja prima, gaan we een keer doen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,ja dat was ikLol, PSN naam: Klaas_Toefjes. Keertje potje doen?
@Pino: ga zo AZ-NEC kijken
Had Berbatov op de watchlist gezet, stond voor vanaf 150 bieden, zijn altijd interessante veilingen. Maar kreeg een email van een meisje, ik dacht: wat leuk, even antwoorden. Email terug klaar, veiling afgelopen, verkocht voor slechts 25K
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost je 250k, maar dan heb je ook iets. Of niets.
IF Mertens is fijner dan IF Everton op die positie denk ik. Everton heeft echt de stats van een spits, vooral ziek goede finishing en als LM komt hij niet tot zijn recht imo..echt een LF is hij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost je 250k, maar dan heb je ook iets. Of niets.
ik wil nu wel ff een potje....quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:34 schreef NightDream het volgende:
Iemand vanavond een potje op de ps3?
Heb echt wat tips nodig.
PSN CleverWordplay
Niet bijzonder goed. Casillas heeft wel een aardige dribbel in huis, though.quote:
Aight, IF Mertens gekocht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Mertens is fijner dan IF Everton op die positie denk ik. Everton heeft echt de stats van een spits, vooral ziek goede finishing en als LM komt hij niet tot zijn recht imo..echt een LF is hij.
Ultimate Team?quote:
Italië, Zuid-Korea, Ivoorkust,Nederland, Engeland, Portugal, Brazilië, Argentiniëquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:30 schreef el-blanchito het volgende:
pfff, ik heb echt geen inspiratie meer voor een leuk team
bijna alle competities al gehad, ik heb liever een leuke landencombinatie
iemand tips?
hahaha, die heb ik allemaal al gehad, behalve ziud-koreaquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:33 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Italië, Zuid-Korea, Ivoorkust,Nederland, Engeland, Portugal, Brazilië, Argentinië
Kies maar
BBVA elftal, met een IF Messi, ,IF Iniesta, IF Villa en IF Ronaldo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hahaha, die heb ik allemaal al gehad, behalve ziud-korea
ik zoek zelf nog wel even
UT doe ik niet aan daar komen nog meer crappy goals voor dan bij clubs.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Ultimate Team?
Is er al meer bekend hoeveel spelers er in de volgende UT zit? Hoop op Serero, heerlijke speler
Nah, bij clubs kom je de meest lelijke goals tegen.. en ik speel alleen nog maar met mijn eredivisie Bronze's met een twee tal silversquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:51 schreef Pino0 het volgende:
[..]
UT doe ik niet aan daar komen nog meer crappy goals voor dan bij clubs.
borja valero! De NIF is een van de fijnste spelers die ik ooit heb gehad!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:23 schreef Toefjes het volgende:
Al 2 man in de league, dat kan meer![]()
Uitverkoop van mn 4-4-1-1 gaat goed, budget van het nieuwe team wordt ongeveer 250K. Even kijken of ik een leuk team rond IF Llorente heen kan gaan bouwen. Tips voor een BBVA team? Ben niet zo thuis in die competitie...
QFTquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
borja valero! De NIF is een van de fijnste spelers die ik ooit heb gehad!
Zie de IF staan, voor 15K. Eerst even kijken of dat een realistische prijs isquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
borja valero! De NIF is een van de fijnste spelers die ik ooit heb gehad!
Ja, zie er 3, 1tje van 83, 84 en 85. 84 voor 16K. Ik waag het eropquote:
The Bergkamp flickquote:The elastico chop, a new ronaldo heel chop (4 stars now) and the berkamp flick
4-3-2-1 gaat het worden, vond ik het lekkerste spelenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:06 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ligt aan je speelstijl/opstelling denk ik
als ik jou was, zou ik 4312 ook een keer proberen. Dat vind ik echt een heerlijke opstellingquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4-3-2-1 gaat het worden, vond ik het lekkerste spelen
Die vind ik extreem kut...echt een trechterquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik 4312 ook een keer proberen. Dat vind ik echt een heerlijke opstelling
Ik ga m gewoon proberen, en dan oordelen wie er gelijk heeftquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vind ik extreem kut...echt een trechter
zeer zeker waar! Vooral als je zoals ik eerst had, 2 cm's hebt die flink kunnen pegelen (Ballack en schweinie)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:22 schreef Fenomeno het volgende:
3-4-1-2 is echt ideaal imo, 2 strikers en een Cf voor combinaties én vleugelspelers voor de breedte
Ook ideaal voor de vleugelspelers van de tegenpartij, staan constant 1 op 1 met jouw verdedigers, met Bent, Agbonlahor en nog zon mongool ben je toch zo weg met een long through ball lijkt me?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:22 schreef Fenomeno het volgende:
3-4-1-2 is echt ideaal imo, 2 strikers en een Cf voor combinaties én vleugelspelers voor de breedte
De LM en RM zakken iets terug waardoor ze kunnen mee verdedigen. Daarnaast moet je de 3 CB's niet onderschatten. Met bijvoorbeeld een Chielini, Lucio en Thiago Silva staat je verdediging goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook ideaal voor de vleugelspelers van de tegenpartij, staan constant 1 op 1 met jouw verdedigers, met Bent, Agbonlahor en nog zon mongool ben je toch zo weg met een long through ball lijkt me?
je kan die snelle mensen ook wel verdedigen hoor...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook ideaal voor de vleugelspelers van de tegenpartij, staan constant 1 op 1 met jouw verdedigers, met Bent, Agbonlahor en nog zon mongool ben je toch zo weg met een long through ball lijkt me?
Pino, nog even inschrijven in de leugue, kunnen we kijken wie de beste PS3'er is hierquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Pino0 het volgende:
Terug naar fifa 11
Even black ops uit de kast gehaald, wat een drama is dat zeg.
Mw3 laat zich nog heel lang op zich wachtten, eerst maar even Fifa 12 en BF3 halen.
League, mis ik iets? Waar kan ik dan inschrijven?:)quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pino, nog even inschrijven in de leugue, kunnen we kijken wie de beste PS3'er is hier
@pinoquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Toefjes het volgende:
Nou, heb een leaugue aangemaakt, competitie heet fkforum (Fok was "inapropiate"ofzo.
Nederlandse teams, dus lekker met je favo team:) plaats voor 6 mensen, voor PS3
Ik bak er ook niet veel van, dus wij vandaag een potje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:39 schreef brainbird het volgende:
Ik wil wel een potje op de ps3 spelen, ik ben hardstikke slecht![]()
Ik heb tegen omnirocket gespeeld, dus hij weet wel hoe slecht ik ben.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:11 schreef Pino0 het volgende:
Mijn NV% is te hoog om de competitie te kunnen joinen ?
WTF? Ik had 40% ingesteld, haha, ben je zo erg?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:11 schreef Pino0 het volgende:
Mijn NV% is te hoog om de competitie te kunnen joinen ?
Slap excuus, 't is wel waar, ik blowde veel en als je hem uitspaced word je super moe en als je dan verliest krijg je ook meteen geen zin meer dus zet ik hem uit. Ik zet hem ook uit tegen mensen die met zwaar geluk scoren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTF? Ik had 40% ingesteld, haha, ben je zo erg?
haha zal kijken of ik het aan kan passen vanmiddag. En goed bezig scharrel. Begon met 1 lampard toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Slap excuus, 't is wel waar, ik blowde veel en als je hem uitspaced word je super moe en als je dan verliest krijg je ook meteen geen zin meer dus zet ik hem uit. Ik zet hem ook uit tegen mensen die met zwaar geluk scoren.
Alleen tegen mensen die daadwerkelijk beter zijn dan ik laat ik hem door spelen.
Nee, geen max niveau. Ik AZ met niveau 18, dat wordt nog watquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zit er in
Vitesse! Is er trouwens ook een maximaal niveau? Ik zit nu op 28 namelijk....
Terwijl ik dit zij is die verkocht voor 85.000 ongeveer lekker hoor hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Johnbon het volgende:
akkoord! Jij speelde toch ook met IF Miralem Sulejmessi? Krijg hem nu niet meer verkocht voor de 80.000 waarvoor ik m kocht! beetje jammer
Ja ik zag hem toen weggaan zat te twijfelen om hem te kopen, was de eerste die er op stond toen! maar toen was die dus al weg door jou!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef Tim86 het volgende:
haha nice, ik had hem toen binnen een uur te pakken voor 50K bin, maar ga hem niet verkopen
Moet je me ff toevoegen op psn. hermanpyroquote:Op maandag 22 augustus 2011 08:37 schreef NightDream het volgende:
Ik bak er ook niet veel van, dus wij vandaag een potje?
nee. Je begint opnieuw, zoals bij ieder spel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef zerokil het volgende:
Neemt FUT 12 het geld van FUT 11 mee? of hoe zit dat?
Ja, een loyalty bonus ofzo van 2 gold packs. Niet echt boeiend, maar in het begin wel handig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:10 schreef zerokil het volgende:
Want bij Fut 10 -> Fut 11 kreeg je extra gold packs ofzo?
Santos misschien?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:27 schreef snellehenk het volgende:
weet iemand nog een team, waar veel spelers zitten met 5 skillmove sterren?
en dan niet teams als barca of real,
maar een team met spelers zoals philippe coutinho, dus spelers waar je gewoon lekker mee kan spelen.
lijkt me mooi om mensen te verslaan met een "minder" team, met mooi spel
Hij zal voor het eerst op de cd staan jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zal FUT gelijk beschikbaar zijn bij de launch van fifa 12?
op de xbox hier.. Heel vreemd, nooit eerder last van gehad en nu beide geen mogelijkheid tot connecten. Zijn hier misschien nog oplossingen voor? Hebben al geprobeerd system cache enzo te legen. Zonder resultaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:26 schreef el-blanchito het volgende:
alleen via de site, via mn PS3 lukt het gewoon
als er voor mij een plekje vrij word gehouden heb ik er geen probleem mee, ik kan me alleen morgen pas aanmelden omdat ik zo zelf moet voetballenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Kan de leugue niet meer wijzigen helaas, heb op reset gedrukt, zou dan nieuwe league aan moeten maken, hebben de overige deelnemers hier problemen mee?
Maak ik morgen om 16:00 een nieuwe league aan, met DNF 100% (voor de zekerheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als er voor mij een plekje vrij word gehouden heb ik er geen probleem mee, ik kan me alleen morgen pas aanmelden omdat ik zo zelf moet voetballen
Fluminense. Fredquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef snellehenk het volgende:
[..]
zal dat team zo eens proberen,
iemand anders nog suggestie?
Nee, is humor, dat hij me wegtikt, en op het moment van rematch aanklikken zn verbinding wegvalt, en ik een regelementaire 3-0 toegewezen krijg. Head to head is bijna altijd zelfde niveau.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:08 schreef jpg97 het volgende:
Die Duitser had dus gewoon hetzelfde skill niveau?
Waar ben je dan zo trots op?
Speel je dan onderling de competitie na ofzo? Zo ja, is Heerenveen nog vrij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef laucas het volgende:
Heb me ook aangemeld voor de competitie, met de Graafschap
Toef, kan je dat wss niet meer aanpassen, dat DNF?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is humor, dat hij me wegtikt, en op het moment van rematch aanklikken zn verbinding wegvalt, en ik een regelementaire 3-0 toegewezen krijg. Head to head is bijna altijd zelfde niveau.
Niet kwaad bedoeld Pino, maar antwoorden op beide vragen heb ik al neergezet zojuist... Nee, kan het niet aanpassen,en morgen om 16:00 gooi ik een nieuwe competitie open, als de graafschap mee doet, doe ik 7 ploegen dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Toef, kan je dat wss niet meer aanpassen, dat DNF?
Zoja, wanneer maak je een nieuwe ?:(
Is goed, thanks! Heb er zin anquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet kwaad bedoeld Pino, maar antwoorden op beide vragen heb ik al neergezet zojuist... Nee, kan het niet aanpassen,en morgen om 16:00 gooi ik een nieuwe competitie open, als de graafschap mee doet, doe ik 7 ploegen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |