Ik hoop dat ze in FIFA12 het CoD Black Ops systeem hebben. Dat je complete matches kunt nakijken vanuit alle hoeken enzo en dan recorden. Dan hoef je geen dure kaart te kopen en niet meer behelpen met skrale filmpjes van EA online waar net alleen je goal opstaat en nooit de actie daarvoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Santello het volgende:
Ik wil geen 200 euro uitgeven voor een Haupage HD recorder. Kent iemand een alternatief?
je had ook gewoon niet in kunnen brengenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef Rijstbal het volgende:
Is toch ook een Ajacied. Wees blij ik wou expres niet scoren met hem. Vond het zielig![]()
Nee maar Eto'o heeft ook nooit bij Ajax gespeeld.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je had ook gewoon niet in kunnen brengenik ga toch ook niet ineens met Eto'o spelen. Maar ik heb wel gewonnen van El Rijstbal
als we zo gaan beginnen kan ik ook sneijder, van der vaart, chivu en ibra inbrengen hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:02 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee maar Eto'o heeft ook nooit bij Ajax gespeeld.
Jep, hij kopt er bij mij meer in dan Verthongen. De verdediging is echt verbazingwekkend prima in orde. Anita die staat ook goed. Speelde een keer tegen een Ronaldo, die kwam er maar niet langs aan de linkerkantquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen kan ik ook sneijder, van der vaart, chivu en ibra inbrengen hejust admit it, IF Toby is een baas
idd bij mij ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:15 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Jep, hij kopt er bij mij meer in dan Verthongen. De verdediging is echt verbazingwekkend prima in orde. Anita die staat ook goed. Speelde een keer tegen een Ronaldo, die kwam er maar niet langs aan de linkerkant![]()
van der Wiel daar ben ik dan niet zo over te spreken. Hij komt vaak naar voren, kan voor geen meter crossen en wordt gauw moe.
presentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:50 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen met een zilver Eredivisie team?
ik ben ermee bezig as we speakquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:50 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer mensen met een zilver Eredivisie team?
Dikke pak slaag.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:21 schreef Santello het volgende:
Rijst, over je laatste doelpunt.
Moest heel snel Facebooken, vraag maar aan mijn broertje, ik lieg niet!@
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:21 schreef Santello het volgende:
Rijst, over je laatste doelpunt.
Moest heel snel Facebooken, vraag maar aan mijn broertje, ik lieg niet!@
Heb je IF Matavz al?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
present
Inmiddels met IF Rosales en IF Sulejmani (en IF Derijck en Toby wisselen veel)
[ afbeelding ]
de if is kut. SIF heb ik maar moet er nog mee spelenquote:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/940872.pagequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:35 schreef Fenomeno het volgende:
Bijna 2 keer zelfs, en nog een assist op heskey
Ben benieuwd of er nu een lobby voor een IF op gang gaat komen
Dat lijkt me wel grappig als hij zelf ook FUT speelt. Bent doet dat welquote:Somewhat ironic he scored a finesse shot, and went for another.
Its like he has taken tips from UT.
Moet je hem toevoegen en als je dan tegen hem speelt en hij heeft Bent dan vet gaan schelden over dat hij niet origineel is en dat iedereen die pacehoer van een Bent heeftquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig als hij zelf ook FUT speelt. Bent doet dat wel
Dit is zijn GT trouwens. db10thetruth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moet je hem toevoegen en als je dan tegen hem speelt en hij heeft Bent dan vet gaan schelden over dat hij niet origineel is en dat iedereen die pacehoer van een Bent heeftdamn haal dat ranzige plaatje uit je spoiler gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aston Villa nu?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef Pino0 het volgende:
Iemand zo rondje op de PS3? Club vs Club, prive match lobby Europa #2 niet voor 't klassement.
PSN MAX033LK
Stuur maar msg oid als je wilt, ik own jullie allemaal, mijn speelstijl heb ik wat aangepast namelijkhihi noobjes
Gaan wij voor t klassement dan? Zometeen een rondje?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:08 schreef Toefjes het volgende:
GuRBuH ook ps3?![]()
Ennehhh echte mannen spelen voor het klassement hemoet wel iets op het spel staan natuurlijk
PS3 jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:08 schreef Toefjes het volgende:
GuRBuH ook ps3?![]()
Ennehhh echte mannen spelen voor het klassement hemoet wel iets op het spel staan natuurlijk
Haha,ja dat was ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
PS3 jaIk kwam gisteren jou 4-4-1-1 VdW nog tegen, Toefjes United ofzo
Stemmen voor LB/LWB: FIFA 11 Ultimate Team Fok! TOTY Verkiezingstopic Wie nomineert die baas van een Riise?
Ja prima, gaan we een keer doen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,ja dat was ikLol, PSN naam: Klaas_Toefjes. Keertje potje doen?
@Pino: ga zo AZ-NEC kijken
Had Berbatov op de watchlist gezet, stond voor vanaf 150 bieden, zijn altijd interessante veilingen. Maar kreeg een email van een meisje, ik dacht: wat leuk, even antwoorden. Email terug klaar, veiling afgelopen, verkocht voor slechts 25K
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost je 250k, maar dan heb je ook iets. Of niets.
IF Mertens is fijner dan IF Everton op die positie denk ik. Everton heeft echt de stats van een spits, vooral ziek goede finishing en als LM komt hij niet tot zijn recht imo..echt een LF is hij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost je 250k, maar dan heb je ook iets. Of niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |