Dit is altijd handig ja. Zo heb ik een hele tijd in BPL backs gehandeld die worden uitgegeven als L/RWB, en dan de minder gebruikte. Er zijn altijd mensen die hun omgebouwde RB Fabio voor de prijs van een RWB listenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:37 schreef Toefjes het volgende:
Nu vd Wiel als RB gekocht, was er maar 1tje van... 1100 coins. Voor 2.5K op de tradepile gegooid, 3.5 BN.
Bazenteam met de juiste manager ook nog natuurlijkquote:
wie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Bazenteam met de juiste manager ook nog natuurlijk![]()
Bestaan er echt geen betere Koreaanse verdedigers?
Het zou trouwens interessant zijn om Jong-Tae Se te kopen (als die in het spel zit) en dan te kijken of de chemistry in één keer naar 0 dropt
Nope. Alle verdedigers van het Koreaanse elftal spelen in de K-League (Behalve de rb).quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Bazenteam met de juiste manager ook nog natuurlijk![]()
Bestaan er echt geen betere Koreaanse verdedigers?
Het zou trouwens interessant zijn om Jong-Tae Se te kopen (als die in het spel zit) en dan te kijken of de chemistry in één keer naar 0 dropt
Nee dat was die huilie op het WKquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kom jij uit Korea ofzo dat je dat weet
klinkt meer als de koreaanse ronaldo danquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:48 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee dat was die huilie op het WK
goede zaak. Krijgen we in 2012 tenminste geen italiaanse teams meer gebouwd rondom etoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:38 schreef laucas het volgende:
Eto'o definitief naar Anzi, ik ga me Russen terug kopen
En Torres, Rooney, Tevez, Walcott, Young en Lennonquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:03 schreef Ferdii het volgende:
[..]
goede zaak. Krijgen we in 2012 tenminste geen italiaanse teams meer gebouwd rondom eto
Nu nog agbonlahor, bent, anelka en drogba naar het oostblok svp
Je hebt het afstandsschot aardig onder de kniequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef GuRBuH het volgende:
Nav de vele fifa videos op Youtube ook even een compilatie gemaakt van wat goals. Ik was heel wat van plan maar door de crappy kwaliteit van de video's kon ik niet zo veel imho![]()
damn mooie goalsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:07 schreef GuRBuH het volgende:
Nav de vele fifa videos op Youtube ook even een compilatie gemaakt van wat goals. Ik was heel wat van plan maar door de crappy kwaliteit van de video's kon ik niet zo veel imho![]()
Geweldige team vooral die Kr"Alex". Je zou Yobo in de basis kunnen zetten als je Servet Cetin te sloom vind. Ik had hem altijd samen met Lugano in de basis staan en stond als een huis die twee. Ook als rechtsback zou ik Gokhan Gonul nemen. Sabri is snel, maar komt fysiek te kort tegen de grotere aanvallers. Gokhan vind ik daarom een betere keus. Voorin zou je nog Milan Baros kunnen proberen. Vond ik altijd een hele fijne spits om mee te spelen, maar heb Kenny Miller niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:46 schreef Kamikazie het volgende:
Damn, heb een team uit turkse competitie gemaakt en wat speelt dat lekker met die simao en quaresma op de flanken en die 88 alex![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#gLib39hfbbjDI
Als er nog tips zijn hoor ik het graag
Zou 150 coins biedenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Santello het volgende:
Ik wil geen 200 euro uitgeven voor een Haupage HD recorder. Kent iemand een alternatief?
tweedehands, of anders een dvd recorder het goede kanaal laten opnemen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Santello het volgende:
Ik wil geen 200 euro uitgeven voor een Haupage HD recorder. Kent iemand een alternatief?
Doelpunten uploaden. Via de EA site downloaden. De Flv bestanden converteren naar Avi/mpeg weet ik veel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Santello het volgende:
Ja dit heb ik ook zo vaak. Ik heb dan ook steeds minder zin om te spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:28 schreef Pino0 het volgende:
Ik scoor lastig gewoonkrijg altijd vieze laffe doelpunten tegen.
schuin op doel af rennen, en in verre hoek schieten, zit altijd. Of Dzeko kopen, dan volstaat een voorzet, en 1 keer op het rondje drukken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:28 schreef Pino0 het volgende:
Mmm, laatste tijd moeite met scoren. Weet niet dat het ligt omdat ik geen raad weet nadat ik een mc geady spin naar binnen heb gedaan.
Om meteen snel roulette ofzo te doen of ronaldo chop vind ik erg erg moeilijk.
Ik scoor lastig gewoonkrijg altijd vieze laffe doelpunten tegen.
Nou, werd vanmiddag toch een partij zoek gespeeld, niet te filmen. 1 of ander figuur met Braziliaantjes, heb geloof ik wel 50 truukjes voorbij zien komen. Kreeg echt de neiging te schoppen, als het FUT niet was had ik met 8 man geeindigd. Het is slechts 3-1 geworden, als die jongen zn energie had gestopt in een goede afmaker worden, dan had het een vreselijke uitslag geworden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Daarom speel ik maar heel weinig online, ik ben zo slecht dat ik tegen slechte tegenstanders maar net win en anders verlies ik gewoon heel hard van iedereen
Doen t zo even over Pinoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:29 schreef Pino0 het volgende:
Kom maar iemand een potje tegen mij geen ultimate team.
Gaan we in een lobby overleggen we even welke lobby via message.
Private match en niet voor het klassement aub!
PSN MAX033LK
In dat geval zou ik er niet al teveel tijd in investerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen t zo even over Pinomoet nog even met een meisje chatten ook
Was leuke pot.
Haha, ja het staat er erg vreemd idd, scherp timquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er niet al teveel tijd in investeren
Ik kan niks gewoon tegen die fysiek sterke aanvallers van Chelsea. Ook geen kans gehad, erg veel moeite om gaatjes te vinden en zeker dus tegen Chelsea.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen t zo even over Pinomoet nog even met een meisje chatten ook
Was leuke pot.
Dat erin tikken lukt wel maar de kansen maken...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:09 schreef Fenomeno het volgende:
Scoren vind ik het makkelijkst door met aanvaller beetje schuin naar het doel te lopen, en dan met finesse shot in de verre hoek afdrukken, wel ervoor zorgen dat aanvaller met goede been schiet.
Dan vliegt bijna alles erin
Denk dat je iets meer moet tikken en iets minder truukjes moet doen, viel me op dat bij veel truukjes je simpel balverlies leed, waardoor ik kon counterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:11 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Dat erin tikken lukt wel maar de kansen maken...
Ben afgezakt van 2500 in het klassement naar 2200 volgens mij xd
@ klaas
ik ga nog een rondje, als je wilt en ik ben bezig zal je even moeten wachten of even een msg moeten sturen oid![]()
Klopt, komt voornamelijk omdat ik niet om punten speel waardoor ik wat meer mijn gang kan gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat je iets meer moet tikken en iets minder truukjes moet doen, viel me op dat bij veel truukjes je simpel balverlies leed, waardoor ik kon counteren
Zit weer in europe2quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt, komt voornamelijk omdat ik niet om punten speel waardoor ik wat meer mijn gang kan gaan.
Rematch AZ Utrecht?
Ron Jans to get sacked @ 1.01 denk ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb trouwens echt medelijden met Gurbuh
Jeuzus ik zie het net pasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb trouwens echt medelijden met Gurbuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |