http://forum.ea.com/uk/posts/list/940872.pagequote:Op zondag 21 augustus 2011 00:35 schreef Fenomeno het volgende:
Bijna 2 keer zelfs, en nog een assist op heskey
Ben benieuwd of er nu een lobby voor een IF op gang gaat komen
Dat lijkt me wel grappig als hij zelf ook FUT speelt. Bent doet dat welquote:Somewhat ironic he scored a finesse shot, and went for another.
Its like he has taken tips from UT.
Moet je hem toevoegen en als je dan tegen hem speelt en hij heeft Bent dan vet gaan schelden over dat hij niet origineel is en dat iedereen die pacehoer van een Bent heeftquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel grappig als hij zelf ook FUT speelt. Bent doet dat wel
Dit is zijn GT trouwens. db10thetruth
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moet je hem toevoegen en als je dan tegen hem speelt en hij heeft Bent dan vet gaan schelden over dat hij niet origineel is en dat iedereen die pacehoer van een Bent heeftdamn haal dat ranzige plaatje uit je spoiler gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aston Villa nu?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef Pino0 het volgende:
Iemand zo rondje op de PS3? Club vs Club, prive match lobby Europa #2 niet voor 't klassement.
PSN MAX033LK
Stuur maar msg oid als je wilt, ik own jullie allemaal, mijn speelstijl heb ik wat aangepast namelijkhihi noobjes
Gaan wij voor t klassement dan? Zometeen een rondje?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:08 schreef Toefjes het volgende:
GuRBuH ook ps3?![]()
Ennehhh echte mannen spelen voor het klassement hemoet wel iets op het spel staan natuurlijk
PS3 jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:08 schreef Toefjes het volgende:
GuRBuH ook ps3?![]()
Ennehhh echte mannen spelen voor het klassement hemoet wel iets op het spel staan natuurlijk
Haha,ja dat was ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
PS3 jaIk kwam gisteren jou 4-4-1-1 VdW nog tegen, Toefjes United ofzo
Stemmen voor LB/LWB: FIFA 11 Ultimate Team Fok! TOTY Verkiezingstopic Wie nomineert die baas van een Riise?
Ja prima, gaan we een keer doen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha,ja dat was ikLol, PSN naam: Klaas_Toefjes. Keertje potje doen?
@Pino: ga zo AZ-NEC kijken
Had Berbatov op de watchlist gezet, stond voor vanaf 150 bieden, zijn altijd interessante veilingen. Maar kreeg een email van een meisje, ik dacht: wat leuk, even antwoorden. Email terug klaar, veiling afgelopen, verkocht voor slechts 25K
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost je 250k, maar dan heb je ook iets. Of niets.
IF Mertens is fijner dan IF Everton op die positie denk ik. Everton heeft echt de stats van een spits, vooral ziek goede finishing en als LM komt hij niet tot zijn recht imo..echt een LF is hij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:14 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kost je 250k, maar dan heb je ook iets. Of niets.
ik wil nu wel ff een potje....quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:34 schreef NightDream het volgende:
Iemand vanavond een potje op de ps3?
Heb echt wat tips nodig.
PSN CleverWordplay
Niet bijzonder goed. Casillas heeft wel een aardige dribbel in huis, though.quote:
Aight, IF Mertens gekocht.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Mertens is fijner dan IF Everton op die positie denk ik. Everton heeft echt de stats van een spits, vooral ziek goede finishing en als LM komt hij niet tot zijn recht imo..echt een LF is hij.
Ultimate Team?quote:
Italië, Zuid-Korea, Ivoorkust,Nederland, Engeland, Portugal, Brazilië, Argentiniëquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:30 schreef el-blanchito het volgende:
pfff, ik heb echt geen inspiratie meer voor een leuk team
bijna alle competities al gehad, ik heb liever een leuke landencombinatie
iemand tips?
hahaha, die heb ik allemaal al gehad, behalve ziud-koreaquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:33 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Italië, Zuid-Korea, Ivoorkust,Nederland, Engeland, Portugal, Brazilië, Argentinië
Kies maar
BBVA elftal, met een IF Messi, ,IF Iniesta, IF Villa en IF Ronaldo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
hahaha, die heb ik allemaal al gehad, behalve ziud-korea
ik zoek zelf nog wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |