vind dat eigelijk wel meevallen. Bij mij maakte hij in de verdediging veel blunders en kopt bij corners altijd over.quote:
'je moet hem naar beneden knikkuh!' Inderdaad Youri, je moet hem naar beneden knikkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:49 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
vind dat eigelijk wel meevallen. Bij mij maakte hij in de verdediging veel blunders en kopt bij corners altijd over.
In de OP staat dat wel, alle 3 dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Is dat RM, RF en RW bij elkaar, of alleen RW/RF?
oepsquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In de OP staat dat wel, alle 3 dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 13:23:52 ]
fucking Lowlands!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:10 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm NIF Chiellini staat er wel bij maar IF Chiellini ontbreekt... Die wil ik bij deze dan nomineren. Na IF Ibrahimovic toch wel mijn beste aankoop.
Edit: Ik zie dat we nu al met RW's etc bezig zijn. Blame lowlands voor mijn afwezigheid
Is die competitie niet alleen voor de ps3?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fucking Lowlands!![]()
meld jij je ook aan bij onze competitie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |