Die vind ik extreem kut...echt een trechterquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik 4312 ook een keer proberen. Dat vind ik echt een heerlijke opstelling
Ik ga m gewoon proberen, en dan oordelen wie er gelijk heeftquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vind ik extreem kut...echt een trechter
zeer zeker waar! Vooral als je zoals ik eerst had, 2 cm's hebt die flink kunnen pegelen (Ballack en schweinie)quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:22 schreef Fenomeno het volgende:
3-4-1-2 is echt ideaal imo, 2 strikers en een Cf voor combinaties én vleugelspelers voor de breedte
Ook ideaal voor de vleugelspelers van de tegenpartij, staan constant 1 op 1 met jouw verdedigers, met Bent, Agbonlahor en nog zon mongool ben je toch zo weg met een long through ball lijkt me?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:22 schreef Fenomeno het volgende:
3-4-1-2 is echt ideaal imo, 2 strikers en een Cf voor combinaties én vleugelspelers voor de breedte
De LM en RM zakken iets terug waardoor ze kunnen mee verdedigen. Daarnaast moet je de 3 CB's niet onderschatten. Met bijvoorbeeld een Chielini, Lucio en Thiago Silva staat je verdediging goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook ideaal voor de vleugelspelers van de tegenpartij, staan constant 1 op 1 met jouw verdedigers, met Bent, Agbonlahor en nog zon mongool ben je toch zo weg met een long through ball lijkt me?
je kan die snelle mensen ook wel verdedigen hoor...quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook ideaal voor de vleugelspelers van de tegenpartij, staan constant 1 op 1 met jouw verdedigers, met Bent, Agbonlahor en nog zon mongool ben je toch zo weg met een long through ball lijkt me?
Pino, nog even inschrijven in de leugue, kunnen we kijken wie de beste PS3'er is hierquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:47 schreef Pino0 het volgende:
Terug naar fifa 11
Even black ops uit de kast gehaald, wat een drama is dat zeg.
Mw3 laat zich nog heel lang op zich wachtten, eerst maar even Fifa 12 en BF3 halen.
League, mis ik iets? Waar kan ik dan inschrijven?:)quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pino, nog even inschrijven in de leugue, kunnen we kijken wie de beste PS3'er is hier
@pinoquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:53 schreef Toefjes het volgende:
Nou, heb een leaugue aangemaakt, competitie heet fkforum (Fok was "inapropiate"ofzo.
Nederlandse teams, dus lekker met je favo team:) plaats voor 6 mensen, voor PS3
Ik bak er ook niet veel van, dus wij vandaag een potje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:39 schreef brainbird het volgende:
Ik wil wel een potje op de ps3 spelen, ik ben hardstikke slecht![]()
Ik heb tegen omnirocket gespeeld, dus hij weet wel hoe slecht ik ben.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:11 schreef Pino0 het volgende:
Mijn NV% is te hoog om de competitie te kunnen joinen ?
WTF? Ik had 40% ingesteld, haha, ben je zo erg?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:11 schreef Pino0 het volgende:
Mijn NV% is te hoog om de competitie te kunnen joinen ?
Slap excuus, 't is wel waar, ik blowde veel en als je hem uitspaced word je super moe en als je dan verliest krijg je ook meteen geen zin meer dus zet ik hem uit. Ik zet hem ook uit tegen mensen die met zwaar geluk scoren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTF? Ik had 40% ingesteld, haha, ben je zo erg?
haha zal kijken of ik het aan kan passen vanmiddag. En goed bezig scharrel. Begon met 1 lampard toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Slap excuus, 't is wel waar, ik blowde veel en als je hem uitspaced word je super moe en als je dan verliest krijg je ook meteen geen zin meer dus zet ik hem uit. Ik zet hem ook uit tegen mensen die met zwaar geluk scoren.
Alleen tegen mensen die daadwerkelijk beter zijn dan ik laat ik hem door spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |