Santos misschien?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:27 schreef snellehenk het volgende:
weet iemand nog een team, waar veel spelers zitten met 5 skillmove sterren?
en dan niet teams als barca of real,
maar een team met spelers zoals philippe coutinho, dus spelers waar je gewoon lekker mee kan spelen.
lijkt me mooi om mensen te verslaan met een "minder" team, met mooi spel
Hij zal voor het eerst op de cd staan jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef Marktplaatsman het volgende:
Zal FUT gelijk beschikbaar zijn bij de launch van fifa 12?
op de xbox hier.. Heel vreemd, nooit eerder last van gehad en nu beide geen mogelijkheid tot connecten. Zijn hier misschien nog oplossingen voor? Hebben al geprobeerd system cache enzo te legen. Zonder resultaat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:26 schreef el-blanchito het volgende:
alleen via de site, via mn PS3 lukt het gewoon
als er voor mij een plekje vrij word gehouden heb ik er geen probleem mee, ik kan me alleen morgen pas aanmelden omdat ik zo zelf moet voetballenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Kan de leugue niet meer wijzigen helaas, heb op reset gedrukt, zou dan nieuwe league aan moeten maken, hebben de overige deelnemers hier problemen mee?
Maak ik morgen om 16:00 een nieuwe league aan, met DNF 100% (voor de zekerheidquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:32 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als er voor mij een plekje vrij word gehouden heb ik er geen probleem mee, ik kan me alleen morgen pas aanmelden omdat ik zo zelf moet voetballen
Fluminense. Fredquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:40 schreef snellehenk het volgende:
[..]
zal dat team zo eens proberen,
iemand anders nog suggestie?
Nee, is humor, dat hij me wegtikt, en op het moment van rematch aanklikken zn verbinding wegvalt, en ik een regelementaire 3-0 toegewezen krijg. Head to head is bijna altijd zelfde niveau.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:08 schreef jpg97 het volgende:
Die Duitser had dus gewoon hetzelfde skill niveau?
Waar ben je dan zo trots op?
Speel je dan onderling de competitie na ofzo? Zo ja, is Heerenveen nog vrij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:34 schreef laucas het volgende:
Heb me ook aangemeld voor de competitie, met de Graafschap
Toef, kan je dat wss niet meer aanpassen, dat DNF?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is humor, dat hij me wegtikt, en op het moment van rematch aanklikken zn verbinding wegvalt, en ik een regelementaire 3-0 toegewezen krijg. Head to head is bijna altijd zelfde niveau.
Niet kwaad bedoeld Pino, maar antwoorden op beide vragen heb ik al neergezet zojuist... Nee, kan het niet aanpassen,en morgen om 16:00 gooi ik een nieuwe competitie open, als de graafschap mee doet, doe ik 7 ploegen dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Toef, kan je dat wss niet meer aanpassen, dat DNF?
Zoja, wanneer maak je een nieuwe ?:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |