zou de messi in UT dan ook beginnen bij 95?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar niet even goed als CR7 of Messi. Als 95 blijft bij Messi, hoe zal zijn IF 2 er uitzien?
Iniesta en Xavi ook 92.![]()
Vergeet niet dat dit de ingame ratings zijn, niet de ratings die op de FUT kaarten staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar niet even goed als CR7 of Messi. Als 95 blijft bij Messi, hoe zal zijn IF 2 er uitzien?
Iniesta en Xavi ook 92.![]()
Ben wel benieuwd hoe dat er volgend jaar uit gaat zien..EA blijft wel ontkennen dat er een handicap is, maar het is toch wel echt bewezen hier dat die cheap ass teams vaak beter en vloeiender spelen dan de topploegen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:58 schreef Rijstbal het volgende:
Pff het wil echt niet meer lukken met mn Fransen. Wordt elke keer weggetikt terwijl ik bijna alles win met Ajax.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Rijstbal het volgende:
Ik pleur ze weer op de marktKrijg telkens de neiging om te gaan ragequitten.
Koreaanse IF's wordt hetIk heb je keeper nog tim
Busquetsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef psychedelicate het volgende:
Afellay blijkbaar 84. lolhogerdanbusquetswhatthefuckamireading.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Busquetsligt alleen maar op de grond te trollen
Rodaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:36 schreef Tim86 het volgende:
IF Ard van Peppen ftw, daar heb je je linksback
jammer dat hij niet in het spel zit
Ibiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:23 schreef psychedelicate het volgende:
Afellay blijkbaar 84. lolhogerdanbusquetswhatthefuckamireading.
Geen idee hebben hoe belangrijk Busquets in één van de allerbeste teams aller tijden is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Busquetsligt alleen maar op de grond te rollen
Tjah, hij houd de tegenstander gefrustreerd. Lekker vallen en kaarten aannaaien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Geen idee hebben hoe belangrijk Busquets in één van de allerbeste teams aller tijden is.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:03 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Geen idee hebben hoe belangrijk Busquets in één van de allerbeste teams aller tijden is.
klopt ik had wat tekst toegevoegd en FOK! vond het leuk om alles weg te edittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
Sneaky edit hoor haha, stond net veel meer tekst
aaah Arteta, wat een eindbaas is dat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:10 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb eindelijk een team om Arteta heen gebouwd omdat die echt heerlijk schijnt te zijn met FK's, ram ik meteen de eerste erin(Ik scoor normaal nooit FK's
)
I feel you bro, zo gaan mijn wedstrijden online altijdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef GuRBuH het volgende:
Finale verloren van gast met 5 achterinGaf de eerste 2 goals knullig weg, daarna teruggekomen op 2-2. Die gast blijft de bal naar voren jassen op goed geluk en natuuurlijk scoort hij dan in de 80e minuut. Gaat ie daarna ook nog rondtikken achterin
Zo dichtbij het maken van een statement ben ik nog nooit geweest.
Bij mij gelukkig alleen vaak tegen 5 at the back, rest gaat best chill nu met mn 2 teamsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I feel you bro, zo gaan mijn wedstrijden online altijd
filmpje or it didn't happenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:18 schreef Rijstbal het volgende:
Net een vrije ingeschoten met Sulejmani. 39 meter afstand
wat is het toch ook een baasje hequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef Rijstbal het volgende:
Al gedaan alleen hij staat nog niet online.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/89380674
Sowieso! Hij heeft echt een goeie curve. Neem altijd corners met hem. LB + linkerpookje omhoog + x indrukken tot het balkje 90% vol is zorgt bijna altijd voor een doelpunt! Zelfde geld voor Eriksen of vdw aan de andere kant.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is het toch ook een baasje he
Hoe doe je die verschillende angles in 1 vid?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:20 schreef Rijstbal het volgende:
Al gedaan alleen hij staat nog niet online.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/89380674
90% vol bij corners of bij vrije trappenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Sowieso! Hij heeft echt een goeie curve. Neem altijd corners met hem. LB + linkerpookje omhoog + x indrukken tot het balkje 90% vol is zorgt bijna altijd voor een doelpunt! Zelfde geld voor Eriksen of vdw aan de andere kant.
Met je 2 pad in stukjes snijden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe doe je die verschillende angles in 1 vid?
Cornersquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
90% vol bij corners of bij vrije trappen
ga ik ns een keer uitproberenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:31 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Met je 2 pad in stukjes snijden.
[..]
CornersDan komt de bal bij de 2e paal terrecht. Keepers kunnen er vaak niet bij en verdedigers reageren te laat.
Ik weet niet hoe Berbatov speelt maar als je Huntelaar kan betalen, zou ik hem zeker even proberen. Ik heb hem nu weer in mijn 3e team.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:26 schreef Toefjes het volgende:
4-4-1-1 is best wennen als je alleen 4-3-2-1 hebt gespeeld, de buitenspelers moeten best van ver komen.
Trouwens, is het de moeite waard om IF Huntelaar te vervangen voor IF Berbatov? Omdat iedereen er zo enthousiast over is
Haha jeez, 3e team? Heb Huntelaar trouwens nu in mn eerste team, moet zon 15K makkelijk op kunnen leveren, Berbatov zag ik staan voor 50K, dus moet er 35 bij zien te sprokkelen, zit al op 20 ongeveer..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:19 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Berbatov speelt maar als je Huntelaar kan betalen, zou ik hem zeker even proberen. Ik heb hem nu weer in mijn 3e team.NL/DEU
[ afbeelding ]
Van Nistelrooy moet van ver komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:19 schreef Rijstbal het volgende:
Ik weet niet hoe Berbatov speelt maar als je Huntelaar kan betalen, zou ik hem zeker even proberen. Ik heb hem nu weer in mijn 3e team.NL/DEU
[ afbeelding ]
van nistelrooy is echt veel te langzaam om in de spits te staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:27 schreef brainbird het volgende:
[..]
Van Nistelrooy moet van ver komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |