abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:58:00 #221
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100943645
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Er is van alles gebroken... bomen, tenten, een nek, ...
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:59:44 #222
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100943692
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:56 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
Zegt 'Breaking News' je iets? Snelle updates over een plots incident/wereldnieuws.

En zoals het filmpje hierboven: hier krijg je het koud van http://www.standaard.be/a(...)DMF20110819_00053709

Enorm opgelucht dat mijn vrienden het zonder al te veel kleerscheuren gehaald hebben.
En raar te weten dat als ik nog tickets gevonden had zelf tussen het publiek had gestaan om naar Skunk Anansie te gaan kijken. :/
Dat ze bijna wordt weggeblazen verbaast me niks, dat vrouwke is 2 turven hoog. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_100943953
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:54 schreef pagadder het volgende:
Weet niet of dit al gepost is: beelden van in de Chateaux, enkele seconden na de instorting
Kan schokkend zijn, dus zet het in een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is uitgebreid slachtoffers filmen niet een beetje onbeschoft? :{
Aan de andere kant: als het om slachtoffers van een of andere aardbeving in een ver land zou gaan, dan had ik waarschijnlijk helemaal niks gezegd. :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:10:12 #224
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_100944028
http://nos.nl/audio/26556(...)n-van-pukkelpop.html

Op 't eind van het fragment sluit Tijn Sadee, geen idee wie die nitwit is, af met "je weet maar nooit ... 't is België"
pi_100944051
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:08 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Aan de andere kant: als het om slachtoffers van een of andere aardbeving in een ver land zou gaan, dan had ik waarschijnlijk helemaal niks gezegd. :')
Er waren al veel mensen aan het helpen, en als je niet weet wát je moet doen, is je er mee bemoeien ook niet altijd het beste. Zo te zien werd er al met hulpdiensten gebeld en nou ja, ik had wellicht wel voor posten van zo'n filmpje gezichten geblurred van de slachtoffers die je ziet liggen, maar verder zie ik er geen kwaad in van het filmen van zoiets.
Ja doei.
pi_100944085
quote:

[..]

De pics van de slachtoffers in Noorwegen waren ook geblurt...vind ik wel zo netjes idd.
pi_100944109
quote:

[..]

Die vent had bij mij geen telefoon meer, totally respectloos slachtoffers filmen die misschien overleden zijn
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_100944180
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er waren al veel mensen aan het helpen, en als je niet weet wát je moet doen, is je er mee bemoeien ook niet altijd het beste. Zo te zien werd er al met hulpdiensten gebeld en nou ja, ik had wellicht wel voor posten van zo'n filmpje gezichten geblurred van de slachtoffers die je ziet liggen, maar verder zie ik er geen kwaad in van het filmen van zoiets.
Jij zou het niet erg vinden als je geliefde daar ligt (misschien te sterven?) en er staat een jodocus met een mobiele telefoon naast je alles te filmen?
pi_100944232
Jij had een filmploeg van de NOS of wat dan ook ook weggestuurd? Dit is nieuws, wie het ook brengt. Zoals ik al zei: als ik hem was had ik de boel geblurred, maar ik had ook vast willen leggen wat er om me heen gebeurde, ALS ik wist dat ik niets voor slachtoffers (meer) kan betekenen.
Ja doei.
pi_100944332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Jij had een filmploeg van de NOS of wat dan ook ook weggestuurd? Dit is nieuws, wie het ook brengt. Zoals ik al zei: als ik hem was had ik de boel geblurred, maar ik had ook vast willen leggen wat er om me heen gebeurde, ALS ik wist dat ik niets voor slachtoffers (meer) kan betekenen.
hoe zou jij het vinden als jouw vriend daar lag en je was hem aan het helpen en het werd door iemand met zijn mobieltje gefilmd ...
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_100944393
Ik denk niet dat ik me daar heel erg druk om zou maken op dat moment. Heb zelf al vanalles tot aan reanimaties en traumaheli's meegemaakt en denk dat ik daar gewoon anders in sta dan jij, blijkbaar :)
Zolang hij mij niet hindert in mijn doen en laten gaat hij zijn gang maar, heb op zo'n moment wel andere dingen aan m'n hoofd.

Dat jij het niet leuk zou vinden begrijp ik ook, en da's jouw ding. :)
Ja doei.
pi_100944521
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk niet dat ik me daar heel erg druk om zou maken op dat moment. Heb zelf al vanalles tot aan reanimaties en traumaheli's meegemaakt en denk dat ik daar gewoon anders in sta dan jij, blijkbaar :)
Zolang hij mij niet hindert in mijn doen en laten gaat hij zijn gang maar, heb op zo'n moment wel andere dingen aan m'n hoofd.

ik vind het niks te maken hebben met leuk vinden, eerder met respect
Ik luister NL-Talig
pi_100944612
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:

Zou jij een vriend/familielid er (later) op aanspreken als hij of zij zoiets doet?
pi_100944629
Nee :) Ik zou wellicht zelf ook gewoon filmen, maar, zoals ik al zei, wel herkenbare gezichten blurren :)

En als ik deze gozer zou kennen zou ik zeggen dat hij beter het filmpje er af kan halen en ze alsnog blurren en opnieuw uploaden :)
Ja doei.
pi_100944842
Jullie posten hier toch ook omdat je nieuws wilt? Omdat je op de hoogte gehouden wilt worden?
Of kijken jullie uit principe geen zelfgemaakte filmpjes omdat dat wel eens respectloos zou kunnen zijn?

De mensen met mobiele telefoonfilmpjes zijn nieuwsleveranciers. Deze jongen wilde de situatie filmen en bij de situatie horen ook de slachtoffers. Dat is de realiteit. Deze jongen was geen arts of hulpverlener die zijn plicht verzaakte te doen, maar een omstander die wellicht zelf ook tenauwernood is ontsnapt aan deze ramp. Je bent onder de indruk en wilt graag aan anderen laten zien wat de situatie daar op dat moment was. Lang leve internet en digitale media.
Zoals ik al zei: onherkenbaar maken was tactischer geweest, het filmen zelf prima. Een van de betere filmpjes van dit hele gebeuren zelfs.
Ja doei.
pi_100944881
Filmen heeft altijd nut, kan ook gebruikt worden om de reden te achterhalen enz.
Ik denk niet dat je op z'on moment denkt, ''hey ik ga ff ramptoeristje spelen ''
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_100944908
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie posten hier toch ook omdat je nieuws wilt? Omdat je op de hoogte gehouden wilt worden?
Of kijken jullie uit principe geen zelfgemaakte filmpjes omdat dat wel eens respectloos zou kunnen zijn?

De mensen met mobiele telefoonfilmpjes zijn nieuwsleveranciers. Deze jongen wilde de situatie filmen en bij de situatie horen ook de slachtoffers. Dat is de realiteit. Deze jongen was geen arts of hulpverlener die zijn plicht verzaakte te doen, maar een omstander die wellicht zelf ook tenauwernood is ontsnapt aan deze ramp. Je bent onder de indruk en wilt graag aan anderen laten zien wat de situatie daar op dat moment was. Lang leve internet en digitale media.
Zoals ik al zei: onherkenbaar maken was tactischer geweest, het filmen zelf prima. Een van de betere filmpjes van dit hele gebeuren zelfs.
Hier sluit ik mij bij aan. Zolang de persoon niet hindert en/of niks kan bijdragen dan is de vraag wat hij anders moet doen? Zoals al gezegd is is het niet netjes om zonder blur te uploaden, maar half europa schreeuwt om nieuws, en dit is hoe ze aan informatie komen..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_100944917
En zoveel zie je ook niet op dat filmpje van die jongen.
pi_100944919
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Filmen heeft altijd nut, kan ook gebruikt worden om de reden te achterhalen enz.
Ik denk niet dat je op z'on moment denkt, ''hey ik ga ff ramptoeristje spelen ''
Dit
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_100945267
Tja, het zal allemaal wel, maar ik zou me zeer ergeren aan zo'n persoon. Zal wel aan mij liggen dan.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:48:34 #241
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_100945346
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:37 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Hier sluit ik mij bij aan. Zolang de persoon niet hindert en/of niks kan bijdragen dan is de vraag wat hij anders moet doen? Zoals al gezegd is is het niet netjes om zonder blur te uploaden, maar half europa schreeuwt om nieuws, en dit is hoe ze aan informatie komen..
En ik denk serieus dat de officiële nieuwsploegen meer hinderen dan een bezoeker met een mobieltje. Maar mag het dan wel als ze een grote camera hebben?
Don't let my username fool you...
pi_100945401
Dat doe je dan ook snel ja. Ik heb ooit meegemaakt dat iemand op de crematie van een goede vriend en de dagen die er aan vooraf gingen allemaal foto's maakte. Op verzoek van de weduwe. Maar ik vond het zeer vervelend en kon die persoon wel slaan. Wilde ook absoluut niet op die foto's met mijn kop vol verdriet en dat heb ik ook gezegd.
pi_100945414
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

En ik denk serieus dat de officiële nieuwsploegen meer hinderen dan een bezoeker met een mobieltje. Maar mag het dan wel als ze een grote camera hebben?
Als die om een lijk/lichaam cirkelen voor een zo mooi mogelijk shot, dan hoeft het van mij ook niet, nee.

Maar eigenlijk valt het wel mee, en loopt die jongen uit het filmpje al gauw door. Volgens mij heeft hij ook wel door dat het niet netjes is om daar lang te blijven staan.
pi_100945432
quote:
Een reden? Daar gaat dit filmpje echt nuttig voor zijn. Filmen is prima, als je gewoon de situatie filmt en niet met je neus erboven op gaat staan iemand van zo dichtbij gaat filmen. Vervolgens ook nog gewoon zo op internet gooien. En op het eind zichzelf nog even filmen, voor je 2 seconds of fame. Het spijt ik vind het echt niet kunnen. :N

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Natuulijk ook niet. Zo specifiek een slachtoffer filmen hoort gewoon niet. Als je het terrein filmt om de chaos te laten zien prima, die filmpjes kijk ik ook.
pi_100945443
Precies, in dit filmpje valt het erg mee.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:56:54 #246
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_100945675
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Je weet nooit of je niets meer voor de slachtoffers kan betekenen.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_100945838
Het parket van Hasselt heeft al bevestigd dat de organisatie niet nalatig is geweest en dat deze mate van noodweer onvoorzienbaar was en niet te voorspellen. Gelukkig maar.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:01:48 #248
262 Re
Kiss & Swallow
pi_100945859
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:19 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

hoe zou jij het vinden als jouw vriend daar lag en je was hem aan het helpen en het werd door iemand met zijn mobieltje gefilmd ...
Ik zou me 100% op mijn vriend richten eigenlijk, zou geen oog hebben voor de omgeving
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_100945896
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Je weet nooit of je niets meer voor de slachtoffers kan betekenen.
voor nabestaanden kan het hebben van die beelden een troost zijn. zien dat andere mensen oprecht zo hun best doen om je kind te helpen. dat is echter wel onder de voorwaarde dat zulks respectvol gebeurt. zomaar op internet gooien vind ik niet respectvol eigenlijk. ik voor mij waardeer het dan ook dat hier mensen dat dan onder een spoiler + waarschuwing zetten. dank :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100945952
quote:
Reden was volgens mij door een storm!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:05:23 #251
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_100945989
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:02 schreef simmu het volgende:

[..]

voor nabestaanden kan het hebben van die beelden een troost zijn. zien dat andere mensen oprecht zo hun best doen om je kind te helpen. dat is echter wel onder de voorwaarde dat zulks respectvol gebeurt. zomaar op internet gooien vind ik niet respectvol eigenlijk. ik voor mij waardeer het dan ook dat hier mensen dat dan onder een spoiler + waarschuwing zetten. dank :*
Oh op die manier. Ik bedoelde dat ik altijd voor de slachtoffers kies en triage toepas. Ook mensen zonder medische kennis kunnen helpen.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_100946384
Dit is vanop de camping. Op 1:58 zie je een lichtmast vallen. Daardoor is helaas iemand overleden.

En weet niet of deze al gepost is:
http://www.deredactie.be/(...)_PUKKELPOP/1.1090930

In dit topic staan meer verslagen van ooggetuigen en worden regelmatig nieuwe filmpjes gepost:
http://www.9lives.be/foru(...)lpop-2011-a-152.html
pi_100946492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:17 schreef pagadder het volgende:
Dit is vanop de camping. Op 1:58 zie je een lichtmast vallen. Daardoor is helaas iemand overleden.

In dit topic staan meer verslagen van ooggetuigen en worden regelmatig nieuwe filmpjes gepost:
:'(
DEF / BAF F-16
pi_100946611
quote:

Bron?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_100946674
quote:

Holy shit. Zie al die tenten voorbij vliegen. En die boom uit dat andere filmpje is angstaanjagend.
pi_100946755
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:26 schreef Disorder het volgende:

[..]

Holy shit. Zie al die tenten voorbij vliegen. En die boom uit dat andere filmpje is angstaanjagend.
Ik moet zeggen dat ik het vooral erg opvallend vind hoeveel tenten er bleven staan :o Die waren best goed in de grond gehamerd :o
Ja doei.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:32:17 #257
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100946848
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 17:10 schreef DeMessias het volgende:
http://nos.nl/audio/26556(...)n-van-pukkelpop.html

Op 't eind van het fragment sluit Tijn Sadee, geen idee wie die nitwit is, af met "je weet maar nooit ... 't is België"
Idd een zware kutreactie.

Alsof de schuldige zoeken op dit moment het belangrijkste is.

en dat denigrerend doen over België snap ik ook niet zo.
pi_100946946
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het vooral erg opvallend vind hoeveel tenten er bleven staan :o Die waren best goed in de grond gehamerd :o
Ik vind het opvallend hoeveel van tentjes er überhaupt staan. Lijkt me echt verschrikkelijk om daar te moeten slapen. :D :X
pi_100946964
quote:

Ja, die paar ufo's die over kwamen daargelaten bleven die tentjes verrassend goed staan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100946988
daar staan bungalowtentjes om bekend.

Maar pfff wat een beelden. Echt bizar en met die boom is gewoon smerig eng
pi_100947014
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die paar ufo's die over kwamen daargelaten bleven die tentjes verrassend goed staan!
Kunnen minder wind vangen dan zo'n grote tent. Schijnt ook dat de tenten die zijn omgewaaid met de opening naar de wind stonden. Dan vang je alles op. Al die tentjes beschermen elkaar. Daar kun je misschien nog wel het beste zitten tijdens zo'n storm.
pi_100947017
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Ik vind het opvallend hoeveel van tentjes er überhaupt staan. Lijkt me echt verschrikkelijk om daar te moeten slapen. :D :X
Ook dat ;(

festivals lijken me tof, maar dan wel slapen in een hotel :')
Ja doei.
pi_100947033
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:37 schreef Disorder het volgende:

[..]

Kunnen minder wind vangen dan zo'n grote tent. Schijnt ook dat de tenten die zijn omgewaaid met de opening naar de wind stonden. Dan vang je alles op. Al die tentjes beschermen elkaar. Daar kun je misschien nog wel het beste zitten tijdens zo'n storm.
Tenzij je onder een lichtmast eindigt..
Ja doei.
pi_100947041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tenzij je onder een lichtmast eindigt..
Ja klopt. Maar dat was er één geloof ik.
pi_100947155
quote:

[..]

één teveel :{
DEF / BAF F-16
pi_100947248
quote:

[..]

Op het filmpje boven je zie je de mast vallen op 1m 56 ongeveer...
pi_100947290
Die mensen die het filmen zien dat zelf niet eens.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:47:27 #268
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100947356
Ja die mast echt wtf :{
pi_100947457
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Door het weer was je zicht ook maar beperkt tot een aantal meter. Zulke buien zie je echt zelden en kan je als festival ook niet tegen verdedigen.
pi_100947471
quote:

[..]

Ikzelf zat in mijn tent tijdens de storm. Hebben samen van binnenuit de tent gepoogd zo goed mogelijk vast te houden; we hadden wel geconcludeerd dat ie niet weg zou kunnen waaien met ons erin, maar waren wel bang dat hij in zou storten. We stonden met onze ingang letterlijk tegen de tent van onze vrienden maar hoe hard we ook naar elkaar schreeuwden, we hoorden elkaar niet, zo hard ging het erop. Wonderlijk genoeg is ie heel gebleven, terwijl ik hem redelijk slordig heb opgezet en het een goedkoop iglotentje is. Mazzel dat we erin zaten en dat er wat grotere tenten om ons heen stonden denk ik. Ik ben altijd degene die roept dat het allemaal wel meevalt, maar op een gegeven moment begon ik toch ook wel wat bang te worden. Om ons heen was bijna de helft van de tenten wel ingestort. Die hebben we nog met zijn allen enigszins gepoogd te fixen zodat de spullen van die mensen nog enigszins gered werden. We hebben echt mazzel gehad: we stonden hoog (veel tenten onder water) en niet bij bomen in de buurt. En we waren nét bij de tent aangekomen toen het losbrak..

We wisten weinig op de camping, dus het duurde even eer de geluiden van een ingestorte tent ons bereikten. Toen we af en aan ambulances hoorden begonnen we ons echt zorgen te maken; na 2 uur lukte het iemand het thuisfront te bereiken en hoorden we dat er doden gevallen waren. Toen zo snel mogelijk alles ingepakt omdat er nog meer noodweer voorspeld was. Waren vannacht rond 2 u thuis. Dramatisch hoeveel gewonden en doden er waren. We liepen kort na de storm naar de toiletten en op de terugweg kwamen we langs een rij bomen die allemaal met wortel en al omgewaaid waren. 1 ervan lag midden op een tent. Stonden twee brandweerwagens bij en was afgezet. Achteraf vrees ik dat een van de doden op de camping in die tent gelegen moet hebben.

Slachtoffers waren wel snel geholpen; en ondanks de weerwaarschuwingen denk ik dat niemand voorzien had dat het zó erg zou worden. Heb nog nooit zo'n heftige storm meegemaakt in de Benelux.

Hier krijg je wel een goed beeld van de situatie op de camping (wij zaten dus in zo'n tentje.. vreemd idee achteraf) (vanaf 1 min, let niet op de achterlijke titel, en zie 1.58, de mast rechtsboven):

Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_100947539
Oh, is net gepost dat filmpje zie ik. Hier nog wat beelden van de camping:

After the storm:

Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 18:56:28 #272
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100947701
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Voordat ie omviel hoorde ik wel iemand er iets over zeggen.
pi_100947737
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 18:24 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Bron?
http://deredactie.be/cm/v(...)110819_pukkelpop_fup

quote:
Er werden in eerste instantie 3 dodelijke slachtoffers geteld, 2 op de festivalweide en 1 op de camping.
Heb van verschillenden gehoord dat de dode op de camping door die omgevallen lichtmast kwam.
pi_100947847
Even volgen dit, ben nu op lowlands, tis een heel raar en eng idee
Anonimity is a bliss
  ESF Reporter vrijdag 19 augustus 2011 @ 19:07:43 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_100948199
Leeftijd van de dodelijke slachtoffers varieert van 15 tot 59 jaar hoor ik net op Eén.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')