quote:Een gemiddelde aflevering van 'Ik Vertrek' van RTL:
Je hebt de familie Toky, ze zijn 3 keer, ja al 3 keer, in Frankrijk op vakantie geweest en vinden het daar echt heel mooi. Meneer Toky is recentelijk ontslagen en Mevrouw Toky heeft een alcoholprobleem. Om de problemen die de maatschappij op hun zadelt, want het is nooit hun eigen schuld, te ontwijken gaan ze verhuizen naar Frankrijk. De kinderen hoeven niet mee, want die zitten allemaal voor meerdere jaren in de gevangenis, vanwege kleine delicten zoals verkrachting en moord.
Enfin, de familie Toky wil dus verhuizen naar Frankrijk. Zij denken dat iedereen er Nederlands spreekt en het allemaal heel gezellig is. (Blijkbaar nam niemand ooit even de moeite om hun te vertellen dat mensen alleen Nederlands spreken in Frankrijk in de toeristengebieden.) Ze besluiten om te een oud pand te kopen in een gehucht in de bergen waar nog nooit iemand van heeft gehoord. Nadat ze met tranen afscheidt hebben genomen van hun familie en vrienden in Nederland, die trouwens 10 minuten na hun vertrek al de BBQ aanzette voor het feest, vertrekken ze richting Frankrijk.
Alles verloopt voorspoedig en ze arriveren in Frankrijk. Ze komen aan bij het pand, wat eigenlijk een ruïne blijkt te zijn. Ze besluiten om vannacht maar in de auto te slapen, want het pand staat op instortte.
De volgende morgen besluit Meneer en Mevrouw Toky naar het gemeentehuis te gaan om zichzelf in te schrijven bij de gemeente. Vrolijk roept Meneer Toky vanaf de deur naar de receptioniste: 'Hallo, wij komen ons inschrijven.' waarop de receptioniste in gebroken Engels antwoord dat ze hem niet verstaat. Meneer Toky gaat ook Engels praten en na ongeveer 10 uur bezig geweest te zijn met het woordenboek staan ze eindelijk ingeschreven. Helemaal blij vertrekken ze naar het pand.
Daar aangekomen besluiten ze een snackbar te zoeken voor een lekkere frikandel., want ieder Frans dorp en gemeente heeft een snackbar volgens hun. Ze zijn helemaal bedroefd en vooral verrast als ze nergens een snackbar vinden, dus halen ze maar een stokbrood en eten dat droog op. Ze besluiten weer in de auto te slapen.
Zodra de ochtend aanbreekt worden Meneer en Mevrouw Toky wakker. Ze besluiten om van het pand een Bed & Breakfast te maken. Vol goede moed gaan ze naar de lokale aannemer. In zijn beste Engels, wat niet al te best is, legt Meneer Toky uit wat hun plan is. De aannemer stelt een plan op en tot de verbazing van de Toky's is het bedrag 20 keer zo hoog als ze hadden ingepland, namelijk rond de ¤20.000,-. Ze dachten juist dat alle Franzen zeer goedkoop werkte. Dus besluiten de Toky's om het pand maar zelf te verbouwen.
Ze gaan naar de lokale bouwmarkt en halen daar allemaal spullen, behalve voor de veiligheid, want Meneer Toky weet waar hij mee bezig is. Ze beginnen vol goede moed aan de verbouwing. Na drie maanden is de buitenkant klaar, maar Meneer Toky schijnt een fout te hebben gemaakt. Er staat een muur waar helemaal geen muur hoort te staan! 'Geen probleem,' denkt Meneer Toky, 'Die sla ik er wel even uit'. En dus begint Meneer Toky te hameren op de muur. Uiteindelijk, als de avond valt, begeeft de muur het. Mevrouw Toky heeft een blik bonen verwarm boven een gasbrander en ze hebben een heerlijk avondmaal. Ze besluiten te gaan slapen, ze hebben hiervoor speciaal een tent gekocht.
Midden in de nacht worden ze wakker door een lawaai, ze komen snel de tent uit en zien nog net het dak instortte. Bedroefd gaan de Toky's weer slapen.
De volgende morgen gaat Meneer Toky naar de bank om een lening af te sluiten. Hij gaat voor de maximale lening en steekt zich dus diep in de schulden. Hij krijgt de lening en gaat weer naar de aannemer om hem aan te nemen. Met zijn beste Engels legt Meneer Toky uit wat er moet worden gedaan, de aannemer belooft om de volgende dag te beginnen.
Vier maanden loopt alles voorspoedig, totdat de aannemer in ene failliet wordt verklaard. Blijkbaar had hij zijn financiën niet op orde. Bedroefd besluiten de Toky's terug naar Nederland te gaan en een beetje zielig te doen bij hun familie en (zogenaamde) vrienden. Thuis worden ze warm onthaald door het woonwagenkamp en de Toky's zijn weer helemaal blij. Het maakt niet uit of Frankrijk een fiasco is geworden, ze zijn immers weer een ervaring rijker (en ook een enorme schuld).
Einde
Trusten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Oke, nu moet ik echt gaan slapen![]()
Hou van jullie
(no homo)
Ik heb alleen dat verhaal toegevoegd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:37 schreef coban het volgende:
HEY WIE HEEFT DE ALGEMENE VOORWAARDEN VERANDERD?
Toedols!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Oke, nu moet ik echt gaan slapen![]()
Hou van jullie
(no homo)
DIMENS DUS?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat verhaal toegevoegd.
Zoek de oude algemene voorwaarde even, dan voeg ik ze toe.quote:
Het is nogal bewolkt, dus ik denk niet dat de zon komt.quote:
Er moet gulmez en amenth zijn geen turken staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek de oude algemene voorwaarde even, dan voeg ik ze toe.
Zo beter?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:41 schreef coban het volgende:
[..]
Er moet gulmez en amenth zijn geen turken staan
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:42 schreef coban het volgende:
Maar ik ga slapen, iig proberen te slapen. Batterij ia ook leeg enzo.
Goodnightt! En knuffelen geen kusjes want dat is iewl. En die van pijn houdt:
Trusten meiden, ik ga ook slapen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Slaap lekker, ik ga ook zo m'n bed in.
Trusten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:44 schreef Kwalberto het volgende:
ik ga slapen zoete dromen iedereen tot horens g gr okido
hee de zon komt opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:44 schreef Kwalberto het volgende:
ik ga slapen zoete dromen iedereen tot horens g gr okido
Hier ook maar dat komt niet door de zon dus dat telt nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
HAHAHA
maar het is wel beetje oranje
ben je er nog?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Slaap lekker, ik ga ook zo m'n bed in.
En nu nog lichterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:48 schreef Kwalberto het volgende:
Niet om te haten maar het lijkt buiten toch echt iets lichter te wordenmaar dat ga ik verder aan de binnenkant vsan mijn ogen bekijken
beZig quoten :£)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:51 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
En nu nog lichternet nu ik ga slapen
![]()
Ja hetu hij niet geij. Jeui, ik nierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
kamer man, ik potiger al 5 krat slaap te.k
MissVanityquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:59 schreef MissVanity het volgende:
Zijn de echte FOK!vriendjes vergeten ofzo![]()
Ik mis toch echt Saisai, muhahaha, freddie, Willyfoofoo, Borker enz in de OP.
De harde kern van dit topic!
Nou de harde kern is verschoven lijkt wel, het ging gisteren zo snelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:59 schreef MissVanity het volgende:
Zijn de echte FOK!vriendjes vergeten ofzo![]()
Ik mis toch echt Saisai, muhahaha, freddie, Willyfoofoo, Borker enz in de OP.
De harde kern van dit topic!
Sinds gisteren pas? Dan heb ik gelukkig niet veel interessants gemist deze week.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou de harde kern is verschoven lijkt wel, het ging gisteren zo snel
Nee, al eerderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:25 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sinds gisteren pas? Dan heb ik gelukkig niet veel interessants gemist deze week.
Ik kwam gisteravond voor het eerst even kijken maar volgens mij met mij nog een hele hoop anderen want ze vonden het topic in eens zo snel gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:25 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sinds gisteren pas? Dan heb ik gelukkig niet veel interessants gemist deze week.
En niet eens tegen proberen te houden.quote:
Een paradox hoef je niet te snappen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:27 schreef Roburtt het volgende:
toch raar om jezelf autist te noemen..
ik ga werkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik kan dit topic ook echt niet meer bijhouden. Gelukkig is 's ochtends alleen de harde kern aanwezig.
Dan ligt de rest nog in bed
Ben ik dan bij deze harde kern?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik kan dit topic ook echt niet meer bijhouden. Gelukkig is 's ochtends alleen de harde kern aanwezig.
Ik ben de hele week weggeweest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
We hadden gisteren een topic binnen een half uur dichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
nee hoor ik ben erquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
Maar wij zijn vriendenquote:
Op vakantie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben de hele week weggeweest.
ohja VET!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar wij zijn vriendenDus dan ben je automatisch harde kern
Bezig met van alles en nog wat. Mijn internet lag er ook nog even uit, dus ja.quote:
Arme schatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:47 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Bezig met van alles en nog wat. Mijn internet lag er ook nog even uit, dus ja.
Ik dacht aan een gecloakte oorlogsschip klaar om de aarde te plunderen van zijn grondstoffenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef MissVanity het volgende:
Die post van jou was prima hoorAls je netjes blijft mag je alles zeggen!
Iedereen zijn eigen mening toch. Persoonlijk geloof ik ook niet dat het sporen van een ufo zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht aan een gecloakte oorlogsschip klaar om de aarde te plunderen van zijn grondstoffen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ja zeker ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Arme schatMaar je bent er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
fantasiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht aan een gecloakte oorlogsschip klaar om de aarde te plunderen van zijn grondstoffen![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:50 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ja zeker ja.
En ja. Nu kan ik weer mensen gaan stalken, waarmee ik niemand in het bijzonder bedoel.Mensen stalkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Dat is een film?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet waar in Battle for Los Angelens gebeurd het echt
NIET?? drommels drommelsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is een film?
Films zijn niet echt hoor
ja wat MissVanity zegt films zijn fakequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet waar in Battle for Los Angelens gebeurd het echt
Wat wil je daarmee insinueren??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:57 schreef Jac0bus het volgende:
Waar is iedereen van gisteravond?Was zo gezellig druk hier.
Niets jij bent ook gezellig hoorquote:
Wie stalk jij dan?quote:
Het is 10 uur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:58 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niets jij bent ook gezellig hoorMaar gisteravond vlogen de berichten over mijn beeldscherm en nu is het stil
Muhahaha natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:00 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wie stalk jij dan?
[..]
Het is 10 uur.
Neuh..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef Willyfoofoo het volgende:
Heb ik dus toch wat interessants gemist?
Hitme heb ik gisteren nog gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Hitme niet heb genoemd bij de harde kern en unkle ook niet
Die zijn natuurlijk ook harde kern! Sorry schatten!!![]()
![]()
![]()
Ik vroeg me al af waar Chirrel was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hitme heb ik gisteren nog gezien
UNKEL post hier heeeel af en toe
Chirpel en Cactus zijn gestopt
vroeger waren er echte bazen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard je hem hebt staan en wat voor medewerkers je hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
Ik luister op dit moment tears don't fall van Bullet For My Valentine achter de receptie.
Kan wel toch?
FOK! is dé manier om een saaie dag op het werk te overleven.quote:
Link, ken m niet. Ik luister naar game musicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
Ik luister op dit moment tears don't fall van Bullet For My Valentine achter de receptie.
Kan wel toch?
dat dus, alleen krijg ik mijn werk geen pctje met internetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
FOK! is dé manier om een saaie dag op het werk te overleven.
Of als je moet leren zoals ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
FOK! is dé manier om een saaie dag op het werk te overleven.
Baas aanklagen, pronto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef speedking het volgende:
[..]
dat dus, alleen krijg ik mijn werk geen pctje met internet
Waarom ben je alleen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef MissVanity het volgende:
Ben nu aan het werk ja. Ik zit helemaal alleen op het werk.
Dus niemand heeft er last van. Als de telefoon gaat draai ik snel het geluid uit
Herkansing maandag.quote:
Ja kan ik wel gebruiken. Ik snap er na 2 weken leren nog steeds geen cazzo vanquote:
Herkansing wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja kan ik wel gebruiken. Ik snap er na 2 weken leren nog steeds geen cazzo van
what is it about?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja kan ik wel gebruiken. Ik snap er na 2 weken leren nog steeds geen cazzo van
Aerospace systems control theory enzoquote:
Ik zit altijd alleenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Baas aanklagen, pronto.
[..]
Waarom ben je alleen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zit altijd alleenIedereen zit in kantoortjes en ik zit voor de voordeur
mag ik nou komen, hahah receptionisten zijn altijd knappe meidenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zit altijd alleenIedereen zit in kantoortjes en ik zit voor de voordeur
hahahah xd succes.......quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Aerospace systems control theory enzo
Ik ben echt heel erg lelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
mag ik nou komen, hahah receptionisten zijn altijd knappe meiden
Wuhauhahahaha ik heb haar pics ze liegt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg lelijk![]()
Je mag best komen hoor.
Houd je van vrouwen met een snor?
Ssssst!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wuhauhahahaha ik heb haar pics ze liegt!![]()
![]()
haha ja neem wel scheermesje mee, ik verdenk je van turk zijn MissVanity, u heeft alle recht om te zwijgen, alles wat u zegt kan en zal tegen u gebruikt wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je mag best komen hoor.
dus ik word weer gewoon buitengesloten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wuhauhahahaha ik heb haar pics ze liegt!![]()
![]()
Waarom turks?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef speedking het volgende:
[..]
haha ja neem wel scheermesje mee, ik verdenk je van turk zijn MissVanity, u heeft alle recht om te zwijgen, alles wat u zegt kan en zal tegen u gebruikt worden
Ja in feite wel, had je er eerder bij moeten zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef speedking het volgende:
[..]
dus ik word weer gewoon buitengesloten...
vriend ik was er lang geleden met een paar andere accounts meer kan en mag ik niet zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja in feite wel, had je er eerder bij moeten zijn
Ok ik geloof jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:21 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend ik was er lang geleden met een paar andere accounts meer kan en mag ik niet zeggen
jehebt een foto van je snor gemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben geen turk![]()
Ik heb trouwens een krulsnor
[ afbeelding ]
Mooie snor hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben geen turk![]()
Ik heb trouwens een krulsnor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef speedking het volgende:
[..]
jehebt een foto van je snor gemaakt
quote:
werken, naar t parkje hopen dat dat meisje van vorig week weer komt, durfde haar niet aan te sprekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
Wat voor plannen hebben jullie dit weekend?
Sexy snorretje heb je dan hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je mag best komen hoor.
Vertel, vertel! Misschien kunnen we je tips geven man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:23 schreef speedking het volgende:
[..]
werken, naar t parkje hopen dat dat meisje van vorig week weer komt, durfde haar niet aan te spreken
Dankje, ik waardeer dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sexy snorretje heb je dan hoor.
Geen, beetje luieren denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
Wéér naar het ROC Zadkine in Rotterdam, maar verder gewoon met een zak chips voor de TV zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
Uitgebreid koken? Zomaar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:28 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga vanavond het huis opruimen, half uur wandelen, uitgebreid koken, mediteren (proberen dan)
Morgen ga ik zonnebanken, winkelen, schoonmaken thuis, wandelen uurtje of 2 en 's avonds komen er vrienden. Zondag: opruimen want vrienden maken zooinaar ouders, klaverjassen of risken en dan eten.
ze is gewoon heel heel knap, en ik ben bang te plunderen xd, ik had bal dus zeg zo tegen me vriend kom we geven een showtje dus we doen zo wat vette trics toen probeerde ik een trucje, schoot ik tegen me hoofd, dus ik denk dat ik sws geen kans meer maak, ik ga lekker in een hoekje zitten huilenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Misschien kunnen we je tips geven man!
mag ik mee eten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:30 schreef MissVanity het volgende:
Ja, omdat het goed voor je is en lekker
hmm ja als mijn moeder dat zou doen zou ik er ontslaan als moedrquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat je kookt. Voor mij is uitgebreid koken twee ovenpizza's in plaats van één.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat je kookt. Voor mij is uitgebreid koken twee ovenpizza's in plaats van één.
lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]Aardappelen koken, salade maken en een stukje vis denk ik
visquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
Wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
vis
stukje vis
stukje vis denk
stukje vis denk ik
Vis een optie? Klinkt lekker. Acht en een halve liter jus er over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
Ik zie dat je zei dat je mediteert en in TRU post. Geloof jij ook AstroTV dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
er moet alleen nog een kippenpoten bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Vis een optie? Klinkt lekker. Acht en een halve liter jus er over.
Ik eet nooit aardappelen met jus. Wij hebben het leren eten met olijfolie en zout.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Vis een optie? Klinkt lekker. Acht en een halve liter jus er over.
Kip en vis?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef speedking het volgende:
[..]
er moet alleen nog een kippenpoten bij
Astro TVquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik zie dat je zei dat je mediteert en in TRU post. Geloof jij ook AstroTV dan?(serieuze vraag)
nee dat zei hij...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Wat is dat toch met mensen die je posthistory bekijken?
Ik doe dat echt nooit.
Olijfolie en zout? Ik vind aardappelen zonder jus hetzelfde als op karton kauwen. Doe mij maar boerenkool met worst dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik eet nooit aardappelen met jus. Wij hebben het leren eten met olijfolie en zout.
Russen doen dat. Heerlijk![]()
Ik heb 9 maanden samengewoond met een Rus en een Vietnamees. Zo ontdek je nog eens iets!
BOERENKOOL!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Olijfolie en zout? Ik vind aardappelen zonder jus hetzelfde als op karton kauwen. Doe mij maar boerenkool met worst dan.
Sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Wat is dat toch met mensen die je posthistory bekijken?
Ik doe dat echt nooit.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:30 schreef speedking het volgende:
[..]
ze is gewoon heel heel knap, en ik ben bang te plunderen xd, ik had bal dus zeg zo tegen me vriend kom we geven een showtje dus we doen zo wat vette trics toen probeerde ik een trucje, schoot ik tegen me hoofd, dus ik denk dat ik sws geen kans meer maak, ik ga lekker in een hoekje zitten huilen
Geeft niet hoorquote:
Met worst, hè. We moeten wel op zijn meest Hollands blijven.quote:
Ik eet bijna dagelijks aardappelen. Het is gewoon dat ik er wel iets bij moet hebben. Als we geen jus hebben eet ik het meestal samen met mijn stuk vlees.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben echt 1 van de 3 mensen ter wereld die aardappelen lekker vinden
ohja mischien dat ik dat niet durfde...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
aaawh zo schattig
gewoon aanspreken joh, vrouwen zijn over het algemeen sowieso geen fan van stoerdoenerij
Met worst en spekjes!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Met worst, hè. We moeten wel op zijn meest Hollands blijven.
[..]
Ik eet bijna dagelijks aardappelen. Het is gewoon dat ik er wel iets bij moet hebben. Als we geen jus hebben eet ik het meestal samen met mijn stuk vlees.
ja dan wordt het niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef speedking het volgende:
[..].
ohja mischien dat ik dat niet durfde...
Spekjes in de boerenkoolquote:
Geen spekjes in de boerenkoolquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Dan mag het niet eens meer boerenkool hetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
Melk, mosterd, spek, gebraden ui en worst in de boerenkool.
Ze zijn al een paar uurtjes wakkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
Hoe kunnen jullie daar 's ochtends aan denken?Ik word al misselijk als ik aan een boterham denk.
ontbijt je nooit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
Hoe kunnen jullie daar 's ochtends aan denken?Ik word al misselijk als ik aan een boterham denk.
Oh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn al een paar uurtjes wakker
Ik ben nu wentelteefjes aan het eten. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen nooit warm kunnen eten in de ochtend. Hetzelfde gaat tevens ook voor cola en prik alom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
Wentelteefjes is trouwens 1 van de weinige dingen die ik 's ochtends wegkrijg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben nu wentelteefjes aan het eten. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen nooit warm kunnen eten in de ochtend. Hetzelfde gaat tevens ook voor cola en prik alom.
Melk, mosterd, spek en worst met boerenkool dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dan mag het niet eens meer boerenkool heten
Ik ben al langer wakker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn al een paar uurtjes wakker
Kom vanavond maar eten dan. Gezellig met mij, mijn vriendje en onze kittensquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef muhahaha het volgende:
Kap nou ik krijg hongert
Miss wanneer doe je lekker voor me koken?![]()
![]()
lekker!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben nu wentelteefjes aan het eten. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen nooit warm kunnen eten in de ochtend. Hetzelfde gaat tevens ook voor cola en prik alom.
ken je diemelkbroodjes van de appie, vuld die met slagroom en dan wat kaneelpoeder erop hherlijk ontbijtjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wentelteefjes is trouwens 1 van de weinige dingen die ik 's ochtends wegkrijg.
Nou als ik voor 10 uur cola tot me neem krijg ik daar serieus maagklachten vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:44 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Zal wel stil zijn aan tafel danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kom vanavond maar eten dan. Gezellig met mij, mijn vriendje en onze kittens
Helemaal goed. Ik doe het meestal trouwens zonder ui en mosterd. Maar het klinkt heeeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
Melk, mosterd, spek, gebraden ui en worst in de boerenkool.
Lijkt me echt helemaal niets. Veel te zoet ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef speedking het volgende:
[..]
ken je diemelkbroodjes van de appie, vuld die met slagroom en dan wat kaneelpoeder erop hherlijk ontbijtje
smiddags of 's ochtends begreep t niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Jac0bus het volgende:
Ik doe pap 's ochtends omdat ik een boterham ook niet wegkrijg 's ochtends.
nee is echt super lekker!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me echt helemaal niets. Veel te zoet ofzo.
Tja, het is en blijft brood. Bijna al het brood gaat 's ochtends wel weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wentelteefjes is trouwens 1 van de weinige dingen die ik 's ochtends wegkrijg.
Ik dronk altijd cola toen ik op school aankwam. Ik was toen dan ook een veelvraat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou als ik voor 10 uur cola tot me neem krijg ik daar serieus maagklachten van
Cola op een lege maag is géén goed idee.
Ziehier, een vrouwe van gelijke stande.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik doe het meestal trouwens zonder ui en mosterd. Maar het klinkt heeeeeeerlijk!
badass, koffie is nastyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar koffie of energydrink.
Je was toch gestopt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben even sigaretje roken tot zo!
Dat is toch geen ontbijt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef speedking het volgende:
[..]
ken je diemelkbroodjes van de appie, vuld die met slagroom en dan wat kaneelpoeder erop hherlijk ontbijtje
ah k keek echt tegen je op maar dat je rookt komt echt hard aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
ieeuwquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
sigaretten voor uncoole mensenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
Helaas nu op. Geen eieren meer.quote:
uncoolquote:
dude thats uncool om dingen te quoten die cool zijn en dan uncool ze te neoemnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Helaas nu op. Geen eieren meer.
[..]
uncool
Was hij lekker?quote:
Is goed. Kom je hierheen?quote:
Heerlijk!quote:
hey ik heb niet eens geslapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef coban het volgende:
Ja hoi allemaal! En ik ben veeeeel te vroeg wakker.
Waar is hierheen? Naam, stad, adres, telefoonnummer, sleutels, wachtwoorden, ... a.u.b.quote:
Als ik zwanger benquote:
cobanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef coban het volgende:
Aaaaw hoe komt utquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef coban het volgende:
Haha echt?quote:
jij ook al wakkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef coban het volgende:
Naam: Vanity, stad: Hilversum (dorp dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:58 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Waar is hierheen? Naam, stad, adres, telefoonnummer, sleutels, wachtwoorden, ... a.u.b.
Gillende mensen.quote:
Jij ook al uit Hilversum?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Naam: Vanity, stad: Hilversum (dorp dus) adres: nee, telefoonnummer: 0900-vanity, sleutels: we hebben druppels, wachtwoorden: ikbengeweldig12345678901234567890
Zo is dat, wat denken die tokkies wel nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef coban het volgende:
[..]
Gillende mensen.ik had ze moeten afschieten.
Hoi terug voor de rest!
Ja, wie nog meer dan?quote:
Ja, kloptquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:58 schreef coban het volgende:
[..]
Haha echt?
Dat is trouwens minder erg dan een beetje hebben geslapen.
Leugens je echte naam is Mienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Naam: Vanity, stad: Hilversum (dorp dus) adres: nee, telefoonnummer: 0900-vanity, sleutels: we hebben druppels, wachtwoorden: ikbengeweldig12345678901234567890
Ikquote:
Gelukkig begrijpen jullie mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo is dat, wat denken die tokkies wel niet
Gaaf! Ik zit minstens 2 keer per week op het terras bij Rexquote:
Mienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:01 schreef speedking het volgende:
[..]
jij vertelt altijd de waarheid over MissVanity niet aardig ze wil undercover blijven...
Is dat het enigste wat je kunt zeggenquote:
Hoe oud ben je? Misschien kennen we elkaar welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gaaf! Ik zit minstens 2 keer per week op het terras bij Rex
Ik las FOK!autismequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is dat het enigste wat je kunt zeggen?
het FOK!isme heeft you duidelijk een slachtoffer gemaakt
Dat is toch nog rond de 100 kilometer met de auto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja wel goed, de 5ling is nu een beetje ziek geworden dus die heb ik maar allemaal apart geisoleerd.quote:
Ik ben 22. Jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Misschien kennen we elkaar wel
Beetje ver voor een sigaretje hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat is toch nog rond de 100 kilometer met de auto.
21quote:
5-ling? jesus dan voel je toch nix meer tijdens de daadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef coban het volgende:
[..]
Ja wel goed, de 5ling is nu een beetje ziek geworden dus die heb ik maar allemaal apart geisoleerd.
Verzin nou eens een niet tokkienaam!quote:
Het is niet zomaar een sigaretje. Het is een MV-sigaretje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Beetje ver voor een sigaretje he
Desteneh danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Verzin nou eens een niet tokkienaam!
Daar gaat het helemaal niet om lieve Nectarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Is dat het enigste wat je kunt zeggen?
het FOK!isme heeft you duidelijk een slachtoffer gemaakt
Jonkiequote:
treinkaartje 12,50 mooi tijden mooitijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Beetje ver voor een sigaretje he
WTFquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JonkieStap je wel eens in Hilversum?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef coban het volgende:
[..]
Ja wel goed, de 5ling is nu een beetje ziek geworden dus die heb ik maar allemaal apart geisoleerd.
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Het is niet zomaar een sigaretje. Het is een MV-sigaretje.
Oh. Dat viel nog mee. Ik heb ook een 9ling. Man man man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
5-ling? jesus dan voel je toch nix meer tijdens de daad
Wat?quote:
Niet echt. Ook opgegroeid in Hilversum?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
JonkieStap je wel eens in Hilversum?
Lieve post.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om lieve Nectar
moet je maar niet neuken met ieder willekeurig iemandquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Dat viel nog mee. Ik heb ook een 9ling. Man man man.
Ja, daar heb ik dus bewijs van nodig. Nu alleen nog een auto kopen en het komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is waarDie zijn extra lekker
Nee, Maarssenaar in hart en nierenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet echt. Ook opgegroeid in Hilversum?
Je hebt dus slappe eitjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef coban het volgende:
[..]
Oh. Dat viel nog mee. Ik heb ook een 9ling. Man man man.
Ze vinden het heel mooi, bedanktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geef deze maar aan ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |