nee hoor ik ben erquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef MissVanity het volgende:
Ik kan dit topic ook echt niet meer bijhouden. Gelukkig is 's ochtends alleen de harde kern aanwezig.
Dan ligt de rest nog in bed
Maar wij zijn vriendenquote:
Op vakantie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik ben de hele week weggeweest.
ohja VET!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar wij zijn vriendenDus dan ben je automatisch harde kern
Bezig met van alles en nog wat. Mijn internet lag er ook nog even uit, dus ja.quote:
Arme schatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:47 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Bezig met van alles en nog wat. Mijn internet lag er ook nog even uit, dus ja.
Ik dacht aan een gecloakte oorlogsschip klaar om de aarde te plunderen van zijn grondstoffenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef MissVanity het volgende:
Die post van jou was prima hoorAls je netjes blijft mag je alles zeggen!
Iedereen zijn eigen mening toch. Persoonlijk geloof ik ook niet dat het sporen van een ufo zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht aan een gecloakte oorlogsschip klaar om de aarde te plunderen van zijn grondstoffen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ja zeker ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Arme schatMaar je bent er weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
fantasiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht aan een gecloakte oorlogsschip klaar om de aarde te plunderen van zijn grondstoffen![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:50 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ja zeker ja.
En ja. Nu kan ik weer mensen gaan stalken, waarmee ik niemand in het bijzonder bedoel.Mensen stalkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Dat is een film?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet waar in Battle for Los Angelens gebeurd het echt
NIET?? drommels drommelsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is een film?
Films zijn niet echt hoor
ja wat MissVanity zegt films zijn fakequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet waar in Battle for Los Angelens gebeurd het echt
Wat wil je daarmee insinueren??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:57 schreef Jac0bus het volgende:
Waar is iedereen van gisteravond?Was zo gezellig druk hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |