jehebt een foto van je snor gemaaktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben geen turk![]()
Ik heb trouwens een krulsnor
[ afbeelding ]

Mooie snor hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben geen turk![]()
Ik heb trouwens een krulsnor
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef speedking het volgende:
[..]
jehebt een foto van je snor gemaakt
quote:

werken, naar t parkje hopen dat dat meisje van vorig week weer komt, durfde haar niet aan te sprekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:
Wat voor plannen hebben jullie dit weekend?

Sexy snorretje heb je dan hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg lelijk![]()
Je mag best komen hoor.
Houd je van vrouwen met een snor?

Vertel, vertel! Misschien kunnen we je tips geven man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:23 schreef speedking het volgende:
[..]
werken, naar t parkje hopen dat dat meisje van vorig week weer komt, durfde haar niet aan te spreken

Dankje, ik waardeer dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Sexy snorretje heb je dan hoor.

Geen, beetje luieren denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:

Wéér naar het ROC Zadkine in Rotterdam, maar verder gewoon met een zak chips voor de TV zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef MissVanity het volgende:

Uitgebreid koken? Zomaar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:28 schreef MissVanity het volgende:
Ik ga vanavond het huis opruimen, half uur wandelen, uitgebreid koken, mediteren (proberen dan)
Morgen ga ik zonnebanken, winkelen, schoonmaken thuis, wandelen uurtje of 2 en 's avonds komen er vrienden. Zondag: opruimen want vrienden maken zooinaar ouders, klaverjassen of risken en dan eten.

ze is gewoon heel heel knap, en ik ben bang te plunderen xd, ik had bal dus zeg zo tegen me vriend kom we geven een showtje dus we doen zo wat vette trics toen probeerde ik een trucje, schoot ik tegen me hoofd, dus ik denk dat ik sws geen kans meer maak, ik ga lekker in een hoekje zitten huilenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Misschien kunnen we je tips geven man!

mag ik mee eten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:30 schreef MissVanity het volgende:
Ja, omdat het goed voor je is en lekker

hmm ja als mijn moeder dat zou doen zou ik er ontslaan als moedrquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat je kookt. Voor mij is uitgebreid koken twee ovenpizza's in plaats van één.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |