Wie stalk jij dan?quote:
Het is 10 uur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:58 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niets jij bent ook gezellig hoorMaar gisteravond vlogen de berichten over mijn beeldscherm en nu is het stil

Muhahaha natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:00 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wie stalk jij dan?
[..]
Het is 10 uur.

Neuh..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef Willyfoofoo het volgende:
Heb ik dus toch wat interessants gemist?

Hitme heb ik gisteren nog gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Hitme niet heb genoemd bij de harde kern en unkle ook niet
Die zijn natuurlijk ook harde kern! Sorry schatten!!![]()
![]()
![]()

Ik vroeg me al af waar Chirrel was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hitme heb ik gisteren nog gezien
UNKEL post hier heeeel af en toe
Chirpel en Cactus zijn gestopt

vroeger waren er echte bazen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]

Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]

Ligt er aan hoe hard je hem hebt staan en wat voor medewerkers je hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
Ik luister op dit moment tears don't fall van Bullet For My Valentine achter de receptie.
Kan wel toch?

FOK! is dé manier om een saaie dag op het werk te overleven.quote:

Link, ken m niet. Ik luister naar game musicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:06 schreef MissVanity het volgende:
Ik luister op dit moment tears don't fall van Bullet For My Valentine achter de receptie.
Kan wel toch?

dat dus, alleen krijg ik mijn werk geen pctje met internetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
FOK! is dé manier om een saaie dag op het werk te overleven.

Of als je moet leren zoals ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
FOK! is dé manier om een saaie dag op het werk te overleven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |