Baas aanklagen, pronto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:07 schreef speedking het volgende:
[..]
dat dus, alleen krijg ik mijn werk geen pctje met internet
Waarom ben je alleen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef MissVanity het volgende:
Ben nu aan het werk ja. Ik zit helemaal alleen op het werk.
Dus niemand heeft er last van. Als de telefoon gaat draai ik snel het geluid uit
Herkansing maandag.quote:
Ja kan ik wel gebruiken. Ik snap er na 2 weken leren nog steeds geen cazzo vanquote:
Herkansing wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja kan ik wel gebruiken. Ik snap er na 2 weken leren nog steeds geen cazzo van
what is it about?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:12 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja kan ik wel gebruiken. Ik snap er na 2 weken leren nog steeds geen cazzo van
Aerospace systems control theory enzoquote:
Ik zit altijd alleenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Baas aanklagen, pronto.
[..]
Waarom ben je alleen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zit altijd alleenIedereen zit in kantoortjes en ik zit voor de voordeur
mag ik nou komen, hahah receptionisten zijn altijd knappe meidenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik zit altijd alleenIedereen zit in kantoortjes en ik zit voor de voordeur
hahahah xd succes.......quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Aerospace systems control theory enzo
Ik ben echt heel erg lelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
mag ik nou komen, hahah receptionisten zijn altijd knappe meiden
Wuhauhahahaha ik heb haar pics ze liegt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg lelijk![]()
Je mag best komen hoor.
Houd je van vrouwen met een snor?
Ssssst!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wuhauhahahaha ik heb haar pics ze liegt!![]()
![]()
haha ja neem wel scheermesje mee, ik verdenk je van turk zijn MissVanity, u heeft alle recht om te zwijgen, alles wat u zegt kan en zal tegen u gebruikt wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben echt heel erg lelijk![]()
Je mag best komen hoor.
Houd je van vrouwen met een snor?
dus ik word weer gewoon buitengesloten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wuhauhahahaha ik heb haar pics ze liegt!![]()
![]()
Waarom turks?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef speedking het volgende:
[..]
haha ja neem wel scheermesje mee, ik verdenk je van turk zijn MissVanity, u heeft alle recht om te zwijgen, alles wat u zegt kan en zal tegen u gebruikt worden
Ja in feite wel, had je er eerder bij moeten zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef speedking het volgende:
[..]
dus ik word weer gewoon buitengesloten...
vriend ik was er lang geleden met een paar andere accounts meer kan en mag ik niet zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja in feite wel, had je er eerder bij moeten zijn
Ok ik geloof jequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:21 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend ik was er lang geleden met een paar andere accounts meer kan en mag ik niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |