De kwetsbaarheid van mijn man. Maar alles moet nog goed bezinken. En toch niet voor volgend jaar dus ik heb nog evenquote:
ja, dat snap ik, je wil er ook niet alleen voor komen te staan met een kleintje... Kunnen ze dat probleem niet definitief verhelpen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De kwetsbaarheid van mijn man. Maar alles moet nog goed bezinken. En toch niet voor volgend jaar dus ik heb nog even
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
kuuut die baby
als ze lachen ben ik om
*rammel, rammel
en zeverkusjesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef Lindytje het volgende:
SQ, lachende baby's zijn inderdaad té cute....
Ik zag er twee weken geleden ook weer een op een feestje... en dan van die knuistjest die je haren vast pakken.... zucht
Kweenie zo goedquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij krijgen gegarandeerd spekkiebabies
Ohhhhh, met van die spekpolsjes!!! En spekwangetjes en -beentjes!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zeverkusjes
was vorig weekend bij een fokker op bezoek die bb kende van k&w, die hadden een spekmeisje van 8 maanden... TOO FRIGGIN CUTE!!
Spine&joint is een revalidatieding waar ze je zowel geestelijk als lichamelijk beetpakken en weer op de rit zettenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, mooi topic
Taart, ik heb google even aangeslingerd, maar ik kan het zo snel ff niet vinden.. Is dat een epaalde behandelwijze oid? Ik wil dat zeker wel overwegen, de afgelopen drie dagen waren de ergste die ik in lange tijd had zonder zwangerschap. Althans, dat laatste is een aanname
pupoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kweenie zo goedMaar het zou wel een long shot zijn zeg maar.. Maarja, daar hadden we er al een paar van, dus eh, het kan best. Dus.
Helaas zo kundig zijn ze nog niet tegenwoordig. Hiervoor is het 16/17 jaar goed gegaan!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, je wil er ook niet alleen voor komen te staan met een kleintje... Kunnen ze dat probleem niet definitief verhelpen dan?
ik al een tijdje, maar bb nog niet zoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
sq ben je al om anders ga ik nog ff door met spammen
en baby sq en bb lijkt me te leuk
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pupo
(ja, ik lees al jaren mee in dat verdomde subforum van jullie)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik al een tijdje, maar bb nog niet zo
dat biedt iig goede hoopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helaas zo kundig zijn ze nog niet tegenwoordig. Hiervoor is het 16/17 jaar goed gegaan!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kunnen we bb aanpakken?
Dat klinkt idd wel érg promising, op het moment kan ik zowat niet lopen en niet echt zitten.. Wordt een feesrje op mijn werk morgenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Spine&joint is een revalidatieding waar ze je zowel geestelijk als lichamelijk beetpakken en weer op de rit zettenik vind het een echte aanrader! Ik ging rollend en schuifelend naar binnen en kwam huppelend weer naar buiten..
Whehe, dat weet je goed iddquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pupo
rawrquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh ik moet vannacht SQ bespringen?
Ah, dankje! Ik zat ook al zo van: whut?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pregnant until proven otherwise
Welk subforum? Misschien helpt zwangerschap van anderen om zelf te realiseren dat ik nog te jong ben.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pupo
teen mom kijken? ;pquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Welk subforum? Misschien helpt zwangerschap van anderen om zelf te realiseren dat ik nog te jong ben.
wie nog meer dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef Mss het volgende:
Ah, nog (misschien) een aanstaande mama in het topic!
Ik maak de fotos welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eh ik moet vannacht SQ bespringen?
OUD. Beware thoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Welk subforum? Misschien helpt zwangerschap van anderen om zelf te realiseren dat ik nog te jong ben.
HEY mijn haar is rood niet oranjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef Lindytje het volgende:
Een mini-sjaantje met oranje haar lijkt me ook wel heeeeeel cute
Sinds altijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sinds wanneer worden er fotos gemaakt tijdens babys maken!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HEY mijn haar is rood niet oranje
Is nieuwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sinds wanneer worden er fotos gemaakt tijdens babys maken!
Hoeft niet he, rood haar is recessief dus jullie kunnen ook allebei (of zelf een van beiden) een andere kleur doorgevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
plus mijn gennetje is wel heel zwak dus de kans dat kind rood haar krijgt is super klein
mijn laatste date had btw wel rood haar, ik dacht al gelijk "ha als ik ooit kindern wil krijgen ze mte hem iig rood haar"
Maar natuurlijk rood/oranje haar is zo mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
plus mijn gennetje is wel heel zwak dus de kans dat kind rood haar krijgt is super klein
mijn laatste date had btw wel rood haar, ik dacht al gelijk "ha als ik ooit kindern wil krijgen ze mte hem iig rood haar"
evil ginger kidsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk rood/oranje haar is zo mooi
Welterusten!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Mijn kind is een beetje rossig-ig, telt dat ook?
Pff, ik ga tukken mensen, ik ben er heel klaar mee enzo.
Rooie kattersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn katten MOESTEN btw roodharig zijn voor als mijn kinderen t niet zouden worden, ik wil neit de enige in t huis zijn
quote:
Slaap lekker wijffiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo ook maar slapenmorgen weer lange dag voor de boeg aangezien alle collegas op lowlands zitten
hij is zo grappigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vind m zo briljant
Trustenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo ook maar slapenmorgen weer lange dag voor de boeg aangezien alle collegas op lowlands zitten
Bwhehehehehequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is zo grappig
edit: en als SQ hier baby making in ziet dan wens ik BB veel succes in de slaapkamer
doe jij nog es even jouw adres pm-en want dan kan je lakkie op de bus!quote:
Succes met je her!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, ik wil niet slapen, maar ik moet wel als ik nog een beetje wakker wil zijn bij mijn hertentamen morgen.
TBBT?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Mss het volgende:
Slaap lekker maisjes. Ik kijk nog even TBBT
Ooooh zo.quote:
Idemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooh zo.
Ik faal met afkortingen.
You can do itquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het is mijn laatste voor mijn bachelor, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in mezelf.
Dat kan je!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoef het maar 0,4 punten beter te doen dan het eerste tentamen!
quote:
Komt vast goed! Succes!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoef het maar 0,4 punten beter te doen dan het eerste tentamen!
Als ik wakker ben: tuurlijk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Dwyn het volgende:
Bedankt allemaal.
Gaan jullie voor me duimen 8.45 tot 11.45?
Ja, ik had het liever ook wat later gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik wakker ben: tuurlijk!
Dat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik wakker ben: tuurlijk!
Slaapze!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga ook een tukkie doen! Maar eerst in bed nog een aflevering of twee van E.R. kijken
Nighty
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik was een hele lekkere spekbaby
Maar ik wil best kindjes, maar wel het liefste voor m'n 30e.
Whehe. Heb nog nooit een baby op geboortedag gezien, maar wel eentje echt iets van 4 dagen na geboorte. En dat was (en is) zooooo'n scheetje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Baby's zijn als ze uit de baarmoeder komen zonder uitzondering lelijk.
Is ook geen schande, is vrij logisch als je net 9 maanden in het vocht hebt gelegen.![]()
Heb precies 1 keer een baby gezien die echt vanaf het begin heel erg mooi was... Maar die ouders waren allebei gedrochten, gevalletje - en - is +
Snap je helemaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:30 schreef Diconnected het volgende:
Wuh. Ik heb al een paar weken dat ik eenwil. Gewoon iemand waarmee je lekker kan hangen op de bank met een fimpje enzo, gewoon leuk en lief en gezellig. Maja. Ik trek aparte figuren aan ofzo, ik wil nu gewoon een keer een normale vriend, die niet 10cm kleiner dan mij is, of 12 jaar ouder, of iemand met bindingsangst. Is dat nou teveel gevraagd
Maargoed, liefdes komen op de meest onverwachte momenten dus ik wacht maar dan. Heb wel een leuke gozer leren kennen zaterdag in de kroeg dus maar eens kijken of ik die soon nog zie.
![]()
*zo klaar met uitrazen*
jamaar gij zijt zunne schroale! Ik vind je best goed opgedroogd trouwensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kijk nu even wat foto's, was zelf ook best lelijk als baby en klein kind. Misschien ligt het daaraan
Dankje, dat moest ik even horen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
zoodenjuu, wat een lillijke babies nagelschaartje!![]()
en albino, ja, je was cute
nu slapen, truste!
Wil recente foto zien! Anders kan ik hier heel niks over zeggen. Maar ik vertrouw op SQ.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar gij zijt zunne schroale! Ik vind je best goed opgedroogd trouwens
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar gij zijt zunne schroale! Ik vind je best goed opgedroogd trouwens
Als ik recente foto's plaats dan is dat met een getekende smiley over m'n gezicht of hij staat er maximaal een kwartierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wil recente foto zien! Anders kan ik hier heel niks over zeggen. Maar ik vertrouw op SQ.
(oh en, sorry voor double post)
Heh, zal nog maar een edit doen dan. Ik ga de laptop uit doen, en straks lekker slapen. Tot morgen, en welterusten!![]()
This post is worthless without pics..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Ik heb een peridot-inspired make-upje gedaan met geel/goud en groen
ohai !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
hebben jullie het allemaal druk ofzo?
Ja man, ik was aan het rijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
SQ babequote:
Ik was aan het ontbijten!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Jij bent ook druk met werk bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga honeybadger maar eens kijken
Have funquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga honeybadger maar eens kijken
Jummie!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het fucking druk man...er valt een beetje regen en meteen lopen alle drukriooltjes over en bellen mensen in paniek op....
Poep over straat
poepquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:36 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het fucking druk man...er valt een beetje regen en meteen lopen alle drukriooltjes over en bellen mensen in paniek op....
Poep over straat
Ja die zat ik ook te kijken gisterquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef Lindytje het volgende:
The stiffy goat is ook redelijk briljant
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef Lindytje het volgende:
The stiffy goat is ook redelijk briljant
OMG, don't do this to me.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja die zat ik ook te kijken gisterOMG IS IT DEAD??
Ik heb hem al eens gezien en lig nog steeds dubbelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Diconnected het volgende:
Dit programma is ook zo geniaal:
En nu even roken
die zijn allemaal vet tof iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Diconnected het volgende:
En nu even roken
daar ga ik wss over jaar heenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:47 schreef Diconnected het volgende:
Oh m'n nichten zijn terug van hun vakantie in Kenia, heb de foto's gezien, ziet er echt heel vet uit!
Vanavond lakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi he?![]()
Ik zit vandaag constant naar m'n nagels te staren
oe fijn!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Pfiew ! Mijn neefjes zijn weer veilig thuis(pukkelpop)
Faalhaas you iz!quote:
Ohhh vet. Ik ga in je kofferquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Diconnected het volgende:
En nu even roken
dat mag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Faalhaas you iz!
[..]
Ohhh vet. Ik ga in je koffer
yeahquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]Hilarisch
Sjaan het lakje is binnen hoor! Dank je wel
... geef nou maar toe dat je aan het shoppen wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn creditcard is geskimd
Werd net gebeld door de ING dat er tien minuten geleden een hele rits transacties heeft plaatsgevonden bij allemaal bedrijven met mijn CC
Gelukkig kost het me niks, maar ben nu wel 2 weken mijn CC kwijt, very handig als je op verkansie gaat
so far mijn vertrouwen in internetshoppenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... geef nou maar toe dat je aan het shoppen was
maar vervelend sqzeker voor vakantie idd!
Oh, hendigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Werd net gebeld door de ING dat er tien minuten geleden een hele rits transacties heeft plaatsgevonden bij allemaal bedrijven met mijn CC
Gelukkig kost het me niks, maar ben nu wel 2 weken mijn CC kwijt, very handig als je op verkansie gaat
oe zo gaafquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog verven en dan fatsoenlijk op mijn manier stylen, en dan een ekte foto
Wat toooooooooooof!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vast een nigeriaan heel blij met zijn nieuwe aankopen, da's ook ontwikkelingshulp, je weet tog!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
so far mijn vertrouwen in internetshoppen
Haha, briljante foto!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er is vast een nigeriaan heel blij met zijn nieuwe aankopen, da's ook ontwikkelingshulp, je weet tog!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef princess-a het volgende:
Kort Lin! Tof! Ga je je haar ook doneren?
Ooooooooquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft een keer zoiets aan de hand gehad, had die douchebag van een nigeriaan (een échte.was A'dam hequote:
Ja tofquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]dat was ik net aan het typen
GMTA
Oh das niet hendig indeedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
En inclusief panterprintjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is wel heul roze
Maar nieuwe fietsen zijn fijn
Gelukkig is de ING daar heel alert op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar ik word wel paranoide als ze bellen, want hoe weet ik nou of ik echt de ING aan de lijn heb?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gelukkig is de ING daar heel alert op.
Gewoon even je creditcardafschriften bekijken? Als dr een hele rits betalingen vanaf is dan weet je dat het ING wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ik word wel paranoide als ze bellen, want hoe weet ik nou of ik echt de ING aan de lijn heb?
En als het iemand van de ING is die helemaal geen Nederlands spreekt met een zwaar Afrikaans of Oost-Europees accent moet je rennen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Als het iemand van de ING is die slecht Nederlands spreekt met een zwaar Afrikaans of Oost-Europees accent weet je dat je genept wordt
Ze zijn écht heel alert bij ING. Heb het zelf ook gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
nee, want het was echt net gebeurd en voordat die cc-afschrijvingen op je overzicht staan, ben je vaak al een dag verder. Maar ze noemde ook transacties die ik wel zelf gedaan had, dus het zal wel kloppen
Ik heb zelf wel eens gehad dat er nog niks was gebeurd en dat ze de kaart hadden geblokkeerd omdat er mogelijk gegevens in handen van derden terecht was gekomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn écht heel alert bij ING. Heb het zelf ook gehad.
Weer rood/orange?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef Lindytje het volgende:
Toffe fiets Dico
Haartjes zitten in de verf nu!
Senksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik zie nu Lin d'r foto pas! Staat je goed!
You are sweet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het je echt wel goed staan hoor Lin; maar ik vond je zo sexy met je lange haartjes![]()
hier dan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
This post is worthless without pics..
Dan zou ik toch voor Peridot gaan, want hij is awesome.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef Loqi het volgende:
Shit, ik kan niet kiezen of ik liever peridot of graphite heb.. en 44 euro....
PERIDOT for surequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:38 schreef Loqi het volgende:
Shit, ik kan niet kiezen of ik liever peridot of graphite heb.. en 44 euro....
Wrom nie? Gewoon zo ver mogelijk uitzoomen, op automatische stand zetten, stelt ie zelf scherp, voor je bakkes houden en foto maken maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
zijn maar crappy webcamshots, ik kan mezelf niet fotograferen met mijn DSLRmaar tnx allen
omdat zwaar, lomp, lastig met 1 hand te bedienen, bang om 'm te laten ketsen en 1000 ekkies down te drain te keilen, zulksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wrom nie? Gewoon zo ver mogelijk uitzoomen, op automatische stand zetten, stelt ie zelf scherp, voor je bakkes houden en foto maken maar
Oke, vooruitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat zwaar, lomp, lastig met 1 hand te bedienen, bang om 'm te laten ketsen en 1000 ekkies down te drain te keilen, zulks
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Haar klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er blij mee! Lekker licht aan mijn hoofd
Nice! Wat ga je laten doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:10 schreef Mss het volgende:
Lindy's nieuwe coupe heeft me erop geattendeerd dat ik ook maar eens naar de kapper moet. Ik ga maandag
Ik ook! Ik ben aan het twijfelen tussen weer zwart of toch donkerbruinquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:10 schreef Mss het volgende:
Lindy's nieuwe coupe heeft me erop geattendeerd dat ik ook maar eens naar de kapper moet. Ik ga maandag
Spannend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:10 schreef Mss het volgende:
ik ookquote:
Maar zo heet het nietquote:
lulzquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:21 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik ookalleen met nfu-oh wil ik nogal eens varieren
![]()
Ik zei straks tegen lief (toen ik de frontpage las) 'er is een ufo gezien'
zegt hij: huh? die lakjes?
nee, ik zeg krakkelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar zo heet het niet![]()
Zeg je ook Krakkelee?
staat op de achterkant van het dupke, enfu-ohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hoe spreek je nfu-oh dan uit?Ik zeg altijd nfu-o, maar da's een gokje
.
Jeuzus, heb ik toch wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat op de achterkant van het dupke, enfu-oh
ja is ook, maar beetje duurquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dit niks voor jou SQ? http://www.scrangie.com/2(...)angie+%28Scrangie%29
Ik vind het een mooie kleur.
geen idee, maar ongetwijfeld meer dan 15 euro. En dat heb ik in mijn leven pas 3 keer voor lak uitgegeven, en dan moet ik 'm ook wel exceptioneel tof vindenquote:
Srsly?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat op de achterkant van het dupke, enfu-oh
Dat deed ik ook gelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly?
* IJsdraakje pakt flesje
we hebben een clubsken opgericht, voor mensen die toch zijn gezwicht, je bent er bij, je bent er bijijijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ook Peridothihi. Lin je haar is zo mooooi!
Clubskes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hebben een clubsken opgericht, voor mensen die toch zijn gezwicht, je bent er bij, je bent er bijijij
Flesjes staan toch naast m'n computer. Of in ieder geval zo goed als.quote:
goed ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een bandje inspreken: Ik ga peridot falen, ik ga peridot falen![]()
Ik was meteen foto's aan het zoeken van het dupkequote:
Samen staan we sterkquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Samen staan we sterk
onee, jij bent evil![]()
* PriemGirl bindt SI vastquote:
Dankquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]bindt SI vast![]()
[/me]
Hier wordt niet gefaald
NEENquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was meteen foto's aan het zoeken van het dupke
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :Squote:
What's the matter?quote:
Ah crap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
Even opbellen wat ze er van zeggen en erbij vertellen dat de kat er geen last van heeft?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
Ooo fuuu... Das behoorlijk klote idd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zit 'ie los ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
plus ik heb gen auto dus met de fiets naar de spoed met kat in kattenmand? ECHT ARGH! ik weet even niet wat ik moet doen, ben er gweoon misselijk van
dat durf ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit 'ie los ofzo?
anders zelf weer ff goedduwen, en vasttapen met leukopor?
ben net verhuisd dus is net nieuwe dierenartsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meestal kan je bij de dierenarts wel iets regelen met later betalen, als het je vaste dierenarts is tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |