Ja, ik had het liever ook wat later gehad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik wakker ben: tuurlijk!
Dat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik wakker ben: tuurlijk!
Slaapze!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:06 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga ook een tukkie doen! Maar eerst in bed nog een aflevering of twee van E.R. kijken
Nighty
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik was een hele lekkere spekbaby
Maar ik wil best kindjes, maar wel het liefste voor m'n 30e.
Whehe. Heb nog nooit een baby op geboortedag gezien, maar wel eentje echt iets van 4 dagen na geboorte. En dat was (en is) zooooo'n scheetje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Baby's zijn als ze uit de baarmoeder komen zonder uitzondering lelijk.
Is ook geen schande, is vrij logisch als je net 9 maanden in het vocht hebt gelegen.![]()
Heb precies 1 keer een baby gezien die echt vanaf het begin heel erg mooi was... Maar die ouders waren allebei gedrochten, gevalletje - en - is +
Snap je helemaal.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:30 schreef Diconnected het volgende:
Wuh. Ik heb al een paar weken dat ik eenwil. Gewoon iemand waarmee je lekker kan hangen op de bank met een fimpje enzo, gewoon leuk en lief en gezellig. Maja. Ik trek aparte figuren aan ofzo, ik wil nu gewoon een keer een normale vriend, die niet 10cm kleiner dan mij is, of 12 jaar ouder, of iemand met bindingsangst. Is dat nou teveel gevraagd
Maargoed, liefdes komen op de meest onverwachte momenten dus ik wacht maar dan. Heb wel een leuke gozer leren kennen zaterdag in de kroeg dus maar eens kijken of ik die soon nog zie.
![]()
*zo klaar met uitrazen*
jamaar gij zijt zunne schroale! Ik vind je best goed opgedroogd trouwensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kijk nu even wat foto's, was zelf ook best lelijk als baby en klein kind. Misschien ligt het daaraan
Dankje, dat moest ik even horen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
zoodenjuu, wat een lillijke babies nagelschaartje!![]()
en albino, ja, je was cute
nu slapen, truste!
Wil recente foto zien! Anders kan ik hier heel niks over zeggen. Maar ik vertrouw op SQ.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar gij zijt zunne schroale! Ik vind je best goed opgedroogd trouwens
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar gij zijt zunne schroale! Ik vind je best goed opgedroogd trouwens
Als ik recente foto's plaats dan is dat met een getekende smiley over m'n gezicht of hij staat er maximaal een kwartierquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wil recente foto zien! Anders kan ik hier heel niks over zeggen. Maar ik vertrouw op SQ.
(oh en, sorry voor double post)
Heh, zal nog maar een edit doen dan. Ik ga de laptop uit doen, en straks lekker slapen. Tot morgen, en welterusten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |