Hoeft niet he, rood haar is recessief dus jullie kunnen ook allebei (of zelf een van beiden) een andere kleur doorgevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
plus mijn gennetje is wel heel zwak dus de kans dat kind rood haar krijgt is super klein
mijn laatste date had btw wel rood haar, ik dacht al gelijk "ha als ik ooit kindern wil krijgen ze mte hem iig rood haar"
Maar natuurlijk rood/oranje haar is zo mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
plus mijn gennetje is wel heel zwak dus de kans dat kind rood haar krijgt is super klein
mijn laatste date had btw wel rood haar, ik dacht al gelijk "ha als ik ooit kindern wil krijgen ze mte hem iig rood haar"
evil ginger kidsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar natuurlijk rood/oranje haar is zo mooi
Welterusten!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Mijn kind is een beetje rossig-ig, telt dat ook?
Pff, ik ga tukken mensen, ik ben er heel klaar mee enzo.
Rooie kattersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn katten MOESTEN btw roodharig zijn voor als mijn kinderen t niet zouden worden, ik wil neit de enige in t huis zijn
quote:
Slaap lekker wijffiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo ook maar slapenmorgen weer lange dag voor de boeg aangezien alle collegas op lowlands zitten
hij is zo grappigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha, ik vind m zo briljant
Trustenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga zo ook maar slapenmorgen weer lange dag voor de boeg aangezien alle collegas op lowlands zitten
Bwhehehehehequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is zo grappig
edit: en als SQ hier baby making in ziet dan wens ik BB veel succes in de slaapkamer
doe jij nog es even jouw adres pm-en want dan kan je lakkie op de bus!quote:
Succes met je her!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, ik wil niet slapen, maar ik moet wel als ik nog een beetje wakker wil zijn bij mijn hertentamen morgen.
TBBT?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Mss het volgende:
Slaap lekker maisjes. Ik kijk nog even TBBT
Ooooh zo.quote:
Idemquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooh zo.
Ik faal met afkortingen.
You can do itquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dankje![]()
Het is mijn laatste voor mijn bachelor, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in mezelf.
Dat kan je!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoef het maar 0,4 punten beter te doen dan het eerste tentamen!
quote:
Komt vast goed! Succes!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoef het maar 0,4 punten beter te doen dan het eerste tentamen!
Als ik wakker ben: tuurlijk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Dwyn het volgende:
Bedankt allemaal.
Gaan jullie voor me duimen 8.45 tot 11.45?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |