nee, ik zeg krakkelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar zo heet het niet![]()
Zeg je ook Krakkelee?
staat op de achterkant van het dupke, enfu-ohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hoe spreek je nfu-oh dan uit?Ik zeg altijd nfu-o, maar da's een gokje
.
Jeuzus, heb ik toch wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat op de achterkant van het dupke, enfu-oh
ja is ook, maar beetje duurquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is dit niks voor jou SQ? http://www.scrangie.com/2(...)angie+%28Scrangie%29
Ik vind het een mooie kleur.
geen idee, maar ongetwijfeld meer dan 15 euro. En dat heb ik in mijn leven pas 3 keer voor lak uitgegeven, en dan moet ik 'm ook wel exceptioneel tof vindenquote:
Srsly?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat op de achterkant van het dupke, enfu-oh
Dat deed ik ook gelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly?
* IJsdraakje pakt flesje
we hebben een clubsken opgericht, voor mensen die toch zijn gezwicht, je bent er bij, je bent er bijijijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ook Peridothihi. Lin je haar is zo mooooi!
Clubskes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hebben een clubsken opgericht, voor mensen die toch zijn gezwicht, je bent er bij, je bent er bijijij
Flesjes staan toch naast m'n computer. Of in ieder geval zo goed als.quote:
goed ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een bandje inspreken: Ik ga peridot falen, ik ga peridot falen![]()
Ik was meteen foto's aan het zoeken van het dupkequote:
Samen staan we sterkquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Samen staan we sterk
onee, jij bent evil![]()
* PriemGirl bindt SI vastquote:
Dankquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]bindt SI vast![]()
[/me]
Hier wordt niet gefaald
NEENquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was meteen foto's aan het zoeken van het dupke
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :Squote:
What's the matter?quote:
Ah crap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
Even opbellen wat ze er van zeggen en erbij vertellen dat de kat er geen last van heeft?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kom net thuis zie ik dat de spalk van de kat niet meer goed zit! hij loopt wel rond zonder pijn ik zit echt te twijfelen of ik naar de spoed moet of wachten tot maandag en eigen DA bellen, heel eerlijk gezegd had ik deze maand zoveel spullen voor huis gekocht dat salaris zo hard ging en ik had 500 euro als buffer achter gehouden maar ik zit nu al op de 460 aan DA kosten en spalk vervangen is weer 150 en dat heb ik dus pas dinsdag :S
Ooo fuuu... Das behoorlijk klote idd...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zit 'ie los ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
plus ik heb gen auto dus met de fiets naar de spoed met kat in kattenmand? ECHT ARGH! ik weet even niet wat ik moet doen, ben er gweoon misselijk van
dat durf ik nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zit 'ie los ofzo?
anders zelf weer ff goedduwen, en vasttapen met leukopor?
ben net verhuisd dus is net nieuwe dierenartsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meestal kan je bij de dierenarts wel iets regelen met later betalen, als het je vaste dierenarts is tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |