Een heel erg lui beest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn volgende leven word ik ook een beest
Zolang ik maar enorm lui en maf kan zijn en mensen me nog steeds plat willen knuffelen.quote:
Ja, dat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang ik maar enorm lui en maf kan zijn en mensen me nog steeds plat willen knuffelen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
er sprong zomaar iets in mijn tas
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
er sprong zomaar iets in mijn tas
[ afbeelding ]
hehehe, ik heb getwijfeldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Al sprong er bij mij nog eentje bij.
[ afbeelding ]
het iciparis vrouwtje zei dat ze 'm niet hadden, en toen ging ze toch ff in het chanel laatje kijken, lag die gewoon ramvol peridotsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb 'em gister ook gefaald bij de Bijenkorf.![]()
Ici Paris en Douglas hadden 'em uiteraard nog niet.
Ernstig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ik heb getwijfeld
[..]
het iciparis vrouwtje zei dat ze 'm niet hadden, en toen ging ze toch ff in het chanel laatje kijken, lag die gewoon ramvol peridots
Ik twijfelde ook, en in dat soort gevallen kan ik het beter gewoon doen, anders sla ik mezelf later voor mijn kop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ik heb getwijfeld
[..]
het iciparis vrouwtje zei dat ze 'm niet hadden, en toen ging ze toch ff in het chanel laatje kijken, lag die gewoon ramvol peridots
ja goffer, doe es nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, en in dat soort gevallen kan ik het beter gewoon doen, anders sla ik mezelf later voor mijn kop.
stond hier ook niet in het vak, omdat ze dus dachten dat ze 'm nog niet haddenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ernstig.Hier was het vak er al wel op ingesteld, maar er lag nog niks. Jammer van de kortingsbon, maar goed.
Winkels die hun eigen voorraad niet weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stond hier ook niet in het vak, omdat ze dus dachten dat ze 'm nog niet hadden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goffer, doe es niet
misschien op schiphol dan
not even close to space cadet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Diconnected het volgende:
Lijkt ie ook niet gewoon op Space Cadet?Ik vind het gewoon belachelijk dat ie 22 euro is
als ie 10 was geweest had ik het nog wel overwogen.
waar is er nu korting dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
not even close to space cadet!
En ach, er was korting en in had een bon
Ik hoor het hier ook al rommelenquote:
karmaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoor het hier ook al rommelen
Buienradar zegt dat de bui nét Tilburg gaat raken... bij jullie wel een beetje meer
Jaja!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
sodeju, eindhoven helemaal in het rood ook
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo hier veel regen
net meer dan 400 euro kosten aan dierenarts rekening
Autsj...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo hier veel regen
net meer dan 400 euro kosten aan dierenarts rekening
Gelukkig, dat is goed nieuws!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenen![]()
Maar we hebben nu we de sleutel van het nieuwe huis![]()
En metgaat het goed, echt helder alleen nog wat moe
gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenen![]()
Maar we hebben nu we de sleutel van het nieuwe huis![]()
En metgaat het goed, echt helder alleen nog wat moe
goed! de dierenarts durfd ehem niet meer te pakken want hij was mega valsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Autsj...
Hoe is het met poezel?
Welke is die andere?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Al sprong er bij mij nog eentje bij.
[ afbeelding ]
Da pootjeeeeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In mijn volgende leven wil ik net als mijn kat zijn
[ afbeelding ]
Ja maar het is een onwijs mammas kindjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Keilief, dat jij m wel gewoon mocht pakken
Fijn dat het beter met hem gaat!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
nu trouwens hip blauw:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
nu trouwens hip blauw:
[ afbeelding ]
wat een schattekequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zulks een kroelkattenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn eten is op dus hij is nu verder gekropen:
[ afbeelding ]
Awwwwwwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn eten is op dus hij is nu verder gekropen:
[ afbeelding ]
how come sad?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
I haz a sad.
Maar die lieve katjes en Bubs goede nieuws vrolijken me weer een beetje op.
Nou de kans is groot dat ik niet kan/mag werken dusja dan hebben ze op m'n werk ff een problemoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Dwyn het volgende:
En daar ben je blij mee of juist niet?
Owh ja, je knie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou de kans is groot dat ik niet kan/mag werken dusja dan hebben ze op m'n werk ff een problemo
Ja, mag maandag naar m'n orthopeed dus ben benieuwd. En anders mogen ze voor 30 uur extra gaan inplannen... Vind het lullig voor ze maar vind m'n knie toch belangrijkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh ja, je knie.Dan zou ik ze maar vast mentaal gaan voorbereiden.
How cute!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Bwhehehe, dat bord op die katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
nu trouwens hip blauw:
[ afbeelding ]
dat is zeker belangrijkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, mag maandag naar m'n orthopeed dus ben benieuwd. En anders mogen ze voor 30 uur extra gaan inplannen... Vind het lullig voor ze maar vind m'n knie toch belangrijker
Ja joh, wij zijn de überkneuzen!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een stel kneuzen eigenlijk in dit topic
Ik voel me thuis hier
Late reactie! Dat verrekte maffia-gedoe werkt erg afleidend. En nou ben ik nog dood ook.quote:
Mijn slag is alleen wat 'uncontrollable'...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
lin, zo'n kapsel staat ook heel leuk met slag hoor
Oh dat exacte gevoel heb ik ook, omdat je vader je dan niet echt kan weggeven enzo. Mara ik denk dat tegen de tijd dat je gaat trouwen het alsnog een geweldige dag voor je gaat worden, hoe moeilijk het ook is dat mensen waar je van houd er niet op die manier bij kunnen zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Late reactie! Dat verrekte maffia-gedoe werkt erg afleidend. En nou ben ik nog dood ook.
Maar dat was niet de reden van sad. Was naar een bruiloft, en dan baal ik altijd zo dat ik geenheb. En als ik dan aan mijn toekomstige bruiloft ooit denk, wordt ik altijd verdrietig als ik bedenk dat ik geen opa, oma of vader aanwezig kan hebben daar, maar alleen maar een moeder (en stiefpapa, maar die telt niet echt).
trust me, it will be. En jij hebt nog hele milde pluis vergeleken met mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn slag is alleen wat 'uncontrollable'...Meer pluis... hoewel het misschien beter is als mijn haar korter is
Daar sluit ik me helemaal bij aan!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
aww albino! Komt echt wel goed hoor! Hoe oud ben je?
En opa's en oma's... Die hebben heel veel mensen er niet bij. Ik heb nog maar 1 oma over en ben ook nog niet getrouwd. Kan me wel voorstellen dat zonder papa heel erg naar is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Aarghhhh... nog een question aan de mensen die mij kennen: zou het wel kunnen, zo kort, met mijn dikke kop?
Vergis je niet, mijn pluis is érg! Alleen meestal redelijk weggewerktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trust me, it will be. En jij hebt nog hele milde pluis vergeleken met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |