not even close to space cadet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Diconnected het volgende:
Lijkt ie ook niet gewoon op Space Cadet?Ik vind het gewoon belachelijk dat ie 22 euro is
als ie 10 was geweest had ik het nog wel overwogen.
waar is er nu korting dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
not even close to space cadet!
En ach, er was korting en in had een bon
Ik hoor het hier ook al rommelenquote:
karmaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoor het hier ook al rommelen
Buienradar zegt dat de bui nét Tilburg gaat raken... bij jullie wel een beetje meer
Jaja!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
sodeju, eindhoven helemaal in het rood ook
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo hier veel regen
net meer dan 400 euro kosten aan dierenarts rekening
Autsj...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo hier veel regen
net meer dan 400 euro kosten aan dierenarts rekening
Gelukkig, dat is goed nieuws!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenen![]()
Maar we hebben nu we de sleutel van het nieuwe huis![]()
En metgaat het goed, echt helder alleen nog wat moe
gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenen![]()
Maar we hebben nu we de sleutel van het nieuwe huis![]()
En metgaat het goed, echt helder alleen nog wat moe
goed! de dierenarts durfd ehem niet meer te pakken want hij was mega valsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Autsj...
Hoe is het met poezel?
Welke is die andere?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Al sprong er bij mij nog eentje bij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |