Nou de kans is groot dat ik niet kan/mag werken dusja dan hebben ze op m'n werk ff een problemoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Dwyn het volgende:
En daar ben je blij mee of juist niet?
Owh ja, je knie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou de kans is groot dat ik niet kan/mag werken dusja dan hebben ze op m'n werk ff een problemo
Ja, mag maandag naar m'n orthopeed dus ben benieuwd. En anders mogen ze voor 30 uur extra gaan inplannen... Vind het lullig voor ze maar vind m'n knie toch belangrijkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh ja, je knie.Dan zou ik ze maar vast mentaal gaan voorbereiden.
How cute!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In mijn volgende leven wil ik net als mijn kat zijn
[ afbeelding ]
Bwhehehe, dat bord op die katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
nu trouwens hip blauw:
[ afbeelding ]
dat is zeker belangrijkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, mag maandag naar m'n orthopeed dus ben benieuwd. En anders mogen ze voor 30 uur extra gaan inplannen... Vind het lullig voor ze maar vind m'n knie toch belangrijker
Ja joh, wij zijn de überkneuzen!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een stel kneuzen eigenlijk in dit topic
Ik voel me thuis hier
Late reactie! Dat verrekte maffia-gedoe werkt erg afleidend. En nou ben ik nog dood ook.quote:
Mijn slag is alleen wat 'uncontrollable'...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
lin, zo'n kapsel staat ook heel leuk met slag hoor
Oh dat exacte gevoel heb ik ook, omdat je vader je dan niet echt kan weggeven enzo. Mara ik denk dat tegen de tijd dat je gaat trouwen het alsnog een geweldige dag voor je gaat worden, hoe moeilijk het ook is dat mensen waar je van houd er niet op die manier bij kunnen zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Late reactie! Dat verrekte maffia-gedoe werkt erg afleidend. En nou ben ik nog dood ook.
Maar dat was niet de reden van sad. Was naar een bruiloft, en dan baal ik altijd zo dat ik geenheb. En als ik dan aan mijn toekomstige bruiloft ooit denk, wordt ik altijd verdrietig als ik bedenk dat ik geen opa, oma of vader aanwezig kan hebben daar, maar alleen maar een moeder (en stiefpapa, maar die telt niet echt).
trust me, it will be. En jij hebt nog hele milde pluis vergeleken met mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn slag is alleen wat 'uncontrollable'...Meer pluis... hoewel het misschien beter is als mijn haar korter is
Daar sluit ik me helemaal bij aan!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
aww albino! Komt echt wel goed hoor! Hoe oud ben je?
En opa's en oma's... Die hebben heel veel mensen er niet bij. Ik heb nog maar 1 oma over en ben ook nog niet getrouwd. Kan me wel voorstellen dat zonder papa heel erg naar is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Aarghhhh... nog een question aan de mensen die mij kennen: zou het wel kunnen, zo kort, met mijn dikke kop?
Vergis je niet, mijn pluis is érg! Alleen meestal redelijk weggewerktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trust me, it will be. En jij hebt nog hele milde pluis vergeleken met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |