Gewoon even je creditcardafschriften bekijken? Als dr een hele rits betalingen vanaf is dan weet je dat het ING wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar ik word wel paranoide als ze bellen, want hoe weet ik nou of ik echt de ING aan de lijn heb?
En als het iemand van de ING is die helemaal geen Nederlands spreekt met een zwaar Afrikaans of Oost-Europees accent moet je rennen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Als het iemand van de ING is die slecht Nederlands spreekt met een zwaar Afrikaans of Oost-Europees accent weet je dat je genept wordt
Ze zijn écht heel alert bij ING. Heb het zelf ook gehad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
nee, want het was echt net gebeurd en voordat die cc-afschrijvingen op je overzicht staan, ben je vaak al een dag verder. Maar ze noemde ook transacties die ik wel zelf gedaan had, dus het zal wel kloppen
Ik heb zelf wel eens gehad dat er nog niks was gebeurd en dat ze de kaart hadden geblokkeerd omdat er mogelijk gegevens in handen van derden terecht was gekomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn écht heel alert bij ING. Heb het zelf ook gehad.
Weer rood/orange?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef Lindytje het volgende:
Toffe fiets Dico
Haartjes zitten in de verf nu!
Senksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, ik zie nu Lin d'r foto pas! Staat je goed!
You are sweet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het je echt wel goed staan hoor Lin; maar ik vond je zo sexy met je lange haartjes![]()
hier dan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
This post is worthless without pics..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |