dat mag!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Faalhaas you iz!
[..]
Ohhh vet. Ik ga in je koffer
yeahquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]Hilarisch
Sjaan het lakje is binnen hoor! Dank je wel
... geef nou maar toe dat je aan het shoppen wasquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn creditcard is geskimd
Werd net gebeld door de ING dat er tien minuten geleden een hele rits transacties heeft plaatsgevonden bij allemaal bedrijven met mijn CC
Gelukkig kost het me niks, maar ben nu wel 2 weken mijn CC kwijt, very handig als je op verkansie gaat
so far mijn vertrouwen in internetshoppenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
... geef nou maar toe dat je aan het shoppen was
maar vervelend sqzeker voor vakantie idd!
Oh, hendigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Werd net gebeld door de ING dat er tien minuten geleden een hele rits transacties heeft plaatsgevonden bij allemaal bedrijven met mijn CC
Gelukkig kost het me niks, maar ben nu wel 2 weken mijn CC kwijt, very handig als je op verkansie gaat
oe zo gaafquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog verven en dan fatsoenlijk op mijn manier stylen, en dan een ekte foto
Wat toooooooooooof!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Er is vast een nigeriaan heel blij met zijn nieuwe aankopen, da's ook ontwikkelingshulp, je weet tog!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
so far mijn vertrouwen in internetshoppen
Haha, briljante foto!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er is vast een nigeriaan heel blij met zijn nieuwe aankopen, da's ook ontwikkelingshulp, je weet tog!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef princess-a het volgende:
Kort Lin! Tof! Ga je je haar ook doneren?
Ooooooooquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriend heeft een keer zoiets aan de hand gehad, had die douchebag van een nigeriaan (een échte.was A'dam hequote:
Ja tofquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]dat was ik net aan het typen
GMTA
Oh das niet hendig indeedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
En inclusief panterprintjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is wel heul roze
Maar nieuwe fietsen zijn fijn
Gelukkig is de ING daar heel alert op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
ja, maar ik word wel paranoide als ze bellen, want hoe weet ik nou of ik echt de ING aan de lijn heb?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gelukkig is de ING daar heel alert op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |