Ja hoorde ik ook... maar ik heb wel van ca zeven andere mensen iets gehoord, die nog daar waren... En dat was al meer dan een uur geleden. Daarom slaat de paranoia wel wat toe...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
GSM bereik lag volledig in de knoop las ik ergens
Mjah ik ken het gevoel... Maar goed, ze hebben (mijn vriendin + aanhangsels) ervoor gekozen gewoon te blijven. Dus dan vind ik dat ik met niet te druk moet makenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat besef is het lastigste, dan komt ook de schok. Hopelijk kan ze nu tot rust komen.
Ik vind het gewoon lastig dat ik nu niet bij mijn vriend kan zijn om hem te steunen, al is het maar door een arm om hem heen te kunnen slaan.
Artiesten valt wel mee gok ik. De meeste artiesten die morgen spelen zijn er nu nog niet. Of er nog festivalgangers overblijven vraag ik me af thoughquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen daar nog zin in hebben nadat ze dit hebben gezien/ meegemaakten de artiesten zelf ook niet lijkt me..
Dat is ook een rotgevoel voor je. Gelukkig is hij ok.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef omearos het volgende:
Ik vind het gewoon lastig dat ik nu niet bij mijn vriend kan zijn om hem te steunen, al is het maar door een arm om hem heen te kunnen slaan.
is net zoiets als de chaos met oud&nieuw: deel komt wel door en deel niet, ontzettend onvoorspelbaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook... maar ik heb wel van ca zeven andere mensen iets gehoord, die nog daar waren... En dat was al meer dan een uur geleden. Daarom slaat de paranoia wel wat toe...
Veel mensen in Hasselt bieden slaapplaatsen aan, begreep ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
De nacht daar doorbrengen met alle spullen doorweekt, lijkt me geen pretje.
Ik weet niet precies, hoe het deel Hasselt-Nederland zit, maar de wegen in België zijn op dit moment een zooitje, en dat zal met het OV ook wel zijn, dus sommige mensen hebben ook niet veel andere opties denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
De nacht daar doorbrengen met alle spullen doorweekt, lijkt me geen pretje.
Nogmaals, zoveel mensen en 3 doden. De meesten hebben niets verschrikkelijks gezien. Paniek en materieel dat instort is wel overkomelijk hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen daar nog zin in hebben nadat ze dit hebben gezien/ meegemaakten de artiesten zelf ook niet lijkt me..
Ja, ik hoop gewoon dat het zoiets is... Morgenvroeg waarschijnlijk vijftien van die berichten op alle tijdstippen, en dubbels...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef omearos het volgende:
[..]
is net zoiets als de chaos met oud&nieuw: deel komt wel door en deel niet, ontzettend onvoorspelbaar
The undead have risen from their graves.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:27 schreef Darklight het volgende:
22.00 uur De cijfers over het aantal doden en gewonden blijven schommelen.
Leukquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
The undead have risen from their graves.
Waardeloos is dat altijd, die onzekerheidquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:27 schreef Darklight het volgende:
22.00 uur De cijfers over het aantal doden en gewonden blijven schommelen.
http://www.standaard.be/
Goh, weer zo'n grapjas. Scheer je weg schavuit!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja en dan Belga die nog verkeerd quote met zijn zes doden...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waardeloos is dat altijd, die onzekerheid
De twee doden zijn bevestigd door Pukkelpop en dus zeker. De derde is nog niet officieel bevestigd, vandaar. De Standaard probeert waarschijnlijk de originele bron aan uit houden, maar zo lijkt het alsof het schommelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waardeloos is dat altijd, die onzekerheid
Naar figuurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:28 schreef Disorder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Bij deze bied ik mij verontschuldigingen aan tegen iedereen.
Jawel, in veel contracten is opgenomen dat "the hand of god" zoals we dat noemen ook verzekerd is. Vervolgens ligt het aan de clausules in het contract WAT er precies verzekerd is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Natuurgeweld is niet te verzekeren ( toch)
Oke acceptedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Dankquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Had hij ook al zijn excuses voor aangeboden toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het van de zanger van Smith Westerns een beetje respectloos als hij zegt dat hij hoopt dat Pukkelpop een goeie verzekering heeft omdat alles kapot is, wtf.
Dat wordt dan nog een aardige papierwinkelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jawel, in veel contracten is opgenomen dat "the hand of god" zoals we dat noemen ook verzekerd is. Vervolgens ligt het aan de clausules in het contract WAT er precies verzekerd is.
tnxquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Bij deze bied ik mij verontschuldigingen aan, aan iedereen.
die heeft het niet helemaal begrepen.. wtfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het van de zanger van Smith Westerns een beetje respectloos als hij zegt dat hij hoopt dat Pukkelpop een goeie verzekering heeft omdat alles kapot is, wtf.
Volgens mij was dat toen alleen nog gesproken werd over schade.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Lees ook zijn volgende tweet eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oh dat weet ik niet, ik lees het net.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Had hij ook al zijn excuses voor aangeboden toch?
Naja, ik kan het me wel voorstellen als je je nog niet volledig bewust bent van wat er nu precies gebeurd is en met wie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Excuses geaccepteerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Psy-freak het volgende:
Bij deze bied ik mij verontschuldigingen aan, aan iedereen.
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Darklight het volgende:
Is wel slecht geregeld daar op dat terrein
wat?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Darklight het volgende:
Valt reuze mee. Hoezo dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Darklight het volgende:
Dat mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Darklight het volgende:
Ja dat hij hoopt dat er niemand gewond is, maar dat zijn toch geen excuses.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Lees ook zijn volgende tweet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |