Sterkte!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Van mij hetzelfde, grote Foo Fighters fan... onvoorzien thuis gebleven. Mijn broer is met mijn ticket, hij is gelukkig ongedeerd.
Maar ik wacht voorlopig nog altijd op een geruststellend smsje van één iemand. Slopend
sterkte!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Van mij hetzelfde, grote Foo Fighters fan... onvoorzien thuis gebleven. Mijn broer is met mijn ticket, hij is gelukkig ongedeerd.
Maar ik wacht voorlopig nog altijd op een geruststellend smsje van één iemand. Slopend
Heb je naar dat noodnummer gebeld? Ik durf niet omdat ik geen familie ben, en wil die lijn niet bezet houden; dat recht behoort dan toe aan familie voor mijn gevoel...quote:
quote:Ik ben just thuis van PP, stond er echt midden in:
Ik stond in de marquee, mijn vriendin in de dancehall. We wisten dat er een groot onweer aankwam, dus gingen ff schuilen in een tent. In marquee ging het wel, opeens enorm fel regen en wind, en opeens een keigrote wind doorheen de tent. honderden mensen richting buiten die bang hadden en buiten gingen staan ma wij vertrouwden op de tent, want was zo'n serieus dure, stevige tent. kwartierke erna was't onweer gedaan, en kwam kerel aankondigen dat het enorm erg was en dat ze schade gingen opmeten en alle optredens met een uur gingen verlaten. Toen had nog niet iedereen door wat er ad hand was. Iedereen keek toen achterom en zag dat de fcking chateau volledig was ingestort! wij gingen richting boiler en dance omdat vriendin daar zat, en inkomhal links van ingang richting main en rest ook volledig ingestort. Iedereen in paniek in richting camping ah gaan omda het daar kei erg was naar't schijnt.
ff daarna vriendin teruggezien en blijkbaar nog volgende dingen gehoord/gezien:
- vriendin moest uit dance hall vluchten omdat die bollen enorm vies deden die ophingen en gewoon IEDEREEN die tent uitvluchte omdat het te erg was
- netsky was vroeger moeten stoppen
- naast boiler stond een MEGAGROTE overdekte tent vr extra space boiler, en daar is ne paal van omvergevallen. Toen direct die tent ontruimt (+3000 man).
- iets daarna ook boiler zelf ontruimt, ze waren ah zeggen dat ze openingen in tent moesten prikken omdat die tent anders ook zou neerkomen
- richting camping gegaan: daar gehoord dat er een grote paal waar zo lichten en pijlen v douches staan neergevallen is op enkele tenten (waarvan 2 doden en 1 iemand een arm kwijt zou zijn)
- met security mensen op grote weide gehoord dat er 8 doden gevallen zouden zijn...
(alles uiteraard ter plekke meegemaakt en gehoord van anderen)
Sprak net mijn vriendin en op het terrein zelf weet met niets van een noodnummer, van hasseltenaren die hun deuren opengooien of wat er gaat gebeuren. Ze was redelijk in shock.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb je naar dat noodnummer gebeld? Ik durf niet omdat ik geen familie ben, en wil die lijn niet bezet houden; dat recht behoort dan toe aan familie voor mijn gevoel...
Ik vind dat je net zoveel recht hebt. Er is niet 1 iemand op die lijn, maar 10-tallen mensen die iedereen probeert te helpen. Dus ook jij kunt gewoon bellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb je naar dat noodnummer gebeld? Ik durf niet omdat ik geen familie ben, en wil die lijn niet bezet houden; dat recht behoort dan toe aan familie voor mijn gevoel...
Jij ook sterkte in stressvolle tijdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Sprak net mijn vriendin en op het terrein zelf weet met niets van een noodnummer, van hasseltenaren die hun deuren opengooien of wat er gaat gebeuren. Ze was redelijk in shock.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)n-op-Pukkelpop.dhtml
M'n broertje, zijn vriendin en wat vrienden zijn daar
Leon belde net en zei dat ie Lygia (z'n vriendin) aan de kant moest smijten omdat ze anders onder een omvallende betonnen paal terecht waren gekomen
nee en precies om dezelfde reden als jij... het is een goede vriend van me maar ik vind het meer iets voor directe familie...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
sterktequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Sprak net mijn vriendin en op het terrein zelf weet met niets van een noodnummer, van hasseltenaren die hun deuren opengooien of wat er gaat gebeuren. Ze was redelijk in shock.
Dat voelt vies hé...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou gaan maar mijn festivalvriend moest naar de KEIweek in Groningen. Ikzelf heb mijn introductie pas over twee weken, dus ik kon wel maar ging toch maar met diezelfde gozer naar Werchter...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Tchock het volgende:
Sterkte trouwens, je krijgt vast snel goed nieuws
quote:
Thanks allenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef omearos het volgende:
[..]
sterkte!
Probeer af en toe een nieuwe sms te sturen. Bij zulke drukte is het niet vreemd als sms'jes niet aankomen.
Het komt vast wel goed, ze begon tijdens ons gesprek pas te beseffen wat er was gebeurt. Ze had mij en haar ouders 100x proberen te bellen. Na 4u kon ze mij pas bereiken.quote:
Ben benieuwd hoe ze dat vorm gaan geven. Ergens snap ik het wel, en ze zullen ook echt wel respectvol blijven richting de slachtoffers, maar het gaat wel raar zijn.quote:
71 gewonden dus, 60 lichtgewond en 11 zwaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Tchock het volgende:
Wat een vervelende discussie in dit topic zeg, jezus![]()
On topic: weet iemand al meer? Laatste info die ik heb is 3 doden, 11 zwaargewonden en 40 gewonden. Boiler room is gedeeltelijk kapot, Chateau helemaal ingestort.
Het scheelde niets of ik was daar nuDat is best wel confronterend.
Snap eigenlijk niet dat het überhaupt kan als je al die chaos ziet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dat vorm gaan geven. Ergens snap ik het wel, en ze zullen ook echt wel respectvol blijven richting de slachtoffers, maar het gaat wel raar zijn.
GSM bereik lag volledig in de knoop las ik ergensquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat voelt vies hé...
[..]
[..]
[..]
Thanks allen, en probeer te smsen en bellen maar voorlopig kan ik hem niet bereiken... Voor wie het interesseert, regen (ca vijftien km van Kiewit) is weer gestopt. Geen noodweer op dit moment.
Sterkte voor je vriendin. Die vier uren geven mij wel moed. Hoop gewoon dat het netwerk overbelast is en hij straks nog belt, smst...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het komt vast wel goed, ze begon tijdens ons gesprek pas te beseffen wat er was gebeurt. Ze had mij en haar ouders 100x proberen te bellen. Na 4u kon ze mij pas bereiken.
Ik zit half in de 'omfg lucky fucker ben ik ookquote:
Dat besef is het lastigste, dan komt ook de schok. Hopelijk kan ze nu tot rust komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het komt vast wel goed, ze begon tijdens ons gesprek pas te beseffen wat er was gebeurt. Ze had mij en haar ouders 100x proberen te bellen. Na 4u kon ze mij pas bereiken.
Snap niet dat mensen daar nog zin in hebben nadat ze dit hebben gezien/ meegemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |