Ok ok, zo leek 't.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Had niet eens in de gaten dat 'ie bijna vol was
Ja ik wist niks. Ik dacht ik combineer de laatste 2 wel.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga zondag naar Heracles - Feyenoord
3-1 voor heraclesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga zondag naar Heracles - Feyenoord
TIEN TIEN TIENquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat fucking jammer dat ik daar niet bij was
Ach, tegen Ried ook gewoon 10-0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, tegen Ried ook gewoon 10-0
En aan 't eind van de wedstrijd liedjes over Rutten zingen.Je hebt 't niet zo op die man of wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou je als vervanger willen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ik heb een schurfthekel aan 'mquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hebt 't niet zo op die man of wel.
Wie zou je als vervanger willen?
Liever Guus dan Lois.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan 'm
Zou graag Van Gaal zien komen. Of, als het even kan, Guus -The Master- Hiddink
Uhu. Guus zou ons nagenoeg zeker kampioen makenquote:
Ja je weet 't nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu. Guus zou ons nagenoeg zeker kampioen maken
Hij maakt van Korea ineens een subtopper op wereldniveau
Hoiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Dodgie het volgende:
Riessenoar hier, altijd maar lopen lurken en maar eens uit m'n hol gekropen. Goedemorgen
Nick, aangenaam. Elke voorbijgaande 8 juli word ik weer een jaar te oud :p Ervan uitgaande dat dit voor de fancy topicstart isquote:
Aangenaam!quote:
welkom!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Dodgie het volgende:
Riessenoar hier, altijd maar lopen lurken en maar eens uit m'n hol gekropen. Goedemorgen
quote:
Ha kearlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Dodgie het volgende:
Hej wat toevallig, een loslopende PSV fan met verwachtingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhu. Guus zou ons nagenoeg zeker kampioen maken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef Mdrop het volgende:
Middag!!
[..]
Hej wat toevallig, een loslopende PSV fan met verwachtingen.
Ey Nick!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef Dodgie het volgende:
[..]
Nick, aangenaam. Elke voorbijgaande 8 juli word ik weer een jaar te oud :p Ervan uitgaande dat dit voor de fancy topicstart is
[..]
Aangenaam!
Samen met zn broer de aanval openen op 'Ti Ta Tuinstoelen'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jan Smit (Heracles) bij VI morgenavond
hier ook flink hard en laag gerommel, net dikke flitsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Mdrop het volgende:
Begint hier ook mooi te 'rommelen', prachtig!
In Almelo is hij een paar jaar terug geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Rob Geus was in Twente; Goor, Rijssen en Haaksbergen(stond in de krant)
in Haaksbergen maar 1 restaurant gehad, rest liet hem niet in de keukenalleen de Postkoets gehad, afgezien van registratielijsten die thuis lagen en een smerig schuursponsje (doodzonde bij die kerel) was het in orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |