Wat voor een sneue figuur ben jij zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je niets over rampen weet, houd er dan over op.
Dan zou het erg stil in dit topic worden. Iedereen is gewoon ongerust omdat ze familie/vrienden/collega's hebben die op Pukkelpop zitten. Iedereen wil dan graag zijn ei kwijt, gezien ook het gsm netwerk te zwaar belast is en ze elkaar niet kunnen bereiken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als je niets over rampen weet, houd er dan over op.
Vind ik ook... Vraag me ook af waarom zij denkt dat er vijf doden zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jeetje wat een heftig bericht van een redelijk stoere vrouw
Was zeker nog ten tijde van de eerste berichten dat er 6 doden waren gevallenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind ik ook... Vraag me ook af waarom zij denkt dat er vijf doden zijn.
Omdat de geruchtenmachine zijn werk doet, ism Twitter...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind ik ook... Vraag me ook af waarom zij denkt dat er vijf doden zijn.
Wat een kutopmerkingen maak jij. Blij dat je geen mod bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Psy-freak het volgende:
Prima, niet lopen huilen dan als je vriend(in)/familie/etc. dood/gewond is omdat de organisatie nalatig was.
In een topic over de tunnelramp in Kaprun komt zo'n discussie beter tot zijn recht. Hier nog even niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Daarbij had ik het over handelen in noodsituaties.
Jonge flikker op met je bullshit reactie's de organisatie had dit echt niet kunnen voorkomen, je weet dat je zinloze opmerkingen maakt en toch ga je ermee door zeker serieus geen leven buiten FOK! ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Psy-freak het volgende:
Prima, niet lopen huilen dan als je vriend(in)/familie/etc. dood/gewond is omdat de organisatie nalatig was.
thanksquote:
Doe eens niet zo vervelend zeg. Ik werk ook in de hulpverlening (want god, wat maak je duidelijk dat dat is waar je ervaring vandaan komt) en de reactie van de massa op PP is zoals ELKE massa mensen reageert. In Utopia zou het niet anders gaan, want men kan pas handelen, ook in noodsituaties, als enigzins duidelijk is wat er aan de hand is, en dat was het in eerste instantie niet. Je ziet dat direct na het gebeuren mensen al in groepen gaan handelen, er stukken worden afgezet, enzovoorts.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Psy-freak het volgende:
Dat is MIJN gevoel.
Dus jij beschuldigt mensen die al vijfentwintig jaar van hun leven geïnvesteerd hebben van nalatigheid met DODEN tengevolge gewoon omdat JOUW GEVOEL dat zegt? Wat een triestheid. Dat is die mensen hun levenswerk! Zoals ik eerder al zei, ik ken de organisatie van zeer dichtbij en dat is NIET en NOOIT het geval geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Psy-freak het volgende:
Dat is MIJN gevoel.
No prob, het roept emoties op dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Thanks, te laat gezien, was te kwaad aan het typen.
De hele constructie is hier gewoon niet op berekend.. En rot een eind op met je zogenaamde interessante gedrag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Psy-freak het volgende:
Dat is MIJN gevoel.
angst voor onderkoeling bij festivalgangers die er nog zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Tchock het volgende:
Wat een vervelende discussie in dit topic zeg, jezus![]()
On topic: weet iemand al meer? Laatste info die ik heb is 3 doden, 11 zwaargewonden en 40 gewonden. Boiler room is gedeeltelijk kapot, Chateau helemaal ingestort.
Het scheelde niets of ik was daar nuDat is best wel confronterend.
Van mij hetzelfde, grote Foo Fighters fan... onvoorzien thuis gebleven. Mijn broer is met mijn ticket, hij is gelukkig ongedeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Tchock het volgende:
Voor mij ook, uiteindelijk (een paar maanden terug weleenswaar) besloten om alleen vrijdag te gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Tchock het volgende:
Wat een vervelende discussie in dit topic zeg, jezus![]()
On topic: weet iemand al meer? Laatste info die ik heb is 3 doden, 11 zwaargewonden en 40 gewonden. Boiler room is gedeeltelijk kapot, Chateau helemaal ingestort.
Ik ken het gevoel...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Marie30 het volgende:
Maar ik wacht voorlopig nog altijd op een geruststellend smsje van één iemand. Slopend
Ik zou gaan maar mijn festivalvriend moest naar de KEIweek in Groningen. Ikzelf heb mijn introductie pas over twee weken, dus ik kon wel maar ging toch maar met diezelfde gozer naar Werchter...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Van mij hetzelfde, grote Foo Fighters fan... onvoorzien thuis gebleven. Mijn broer is met mijn ticket, hij is gelukkig ongedeerd.
Maar ik wacht voorlopig nog altijd op een geruststellend smsje van één iemand. Slopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |