NK boobies wegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik ben echt wel trots. 3 september naar 't NK!
.
Eén poging gedaan, maar het is (de komende decennia) niks voor mij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén poging gedaan, maar het is (de komende decennia) niks voor mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet ook eerst een stabiele relatie opbouwen en dán gaan samenwonen. Niet eerst samenwonen en dan kijken of je bij elkaar past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NK schoenen kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik ben echt wel trots. 3 september naar 't NK!
.
Handige tip, ik noteer 'm.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet ook eerst een stabiele relatie opbouwen en dán gaan samenwonen. Niet eerst samenwonen en dan kijken of je bij elkaar past.
Ik zelf niet, Rio is nog niet zo ver. Maar mijn stalgenootje die ik al sinds jaar en dag help met rijden en zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Netjes. Met een paard neem ik aan.
Zo te horen kan dus beter jou helpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zelf niet, Rio is nog niet zo ver. Maar mijn stalgenootje die ik al sinds jaar en dag help met rijden en zo..
Ponydressuur L1. Maar dat zal je niks zeggen, denk ik..
Ik heb hulp van nog hogere handquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo te horen kan dus beter jou helpen
Huuur iemand in!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Gaat het ineens plenzen als ik het gras wil maaien. Kom ik daar even mooi onderuit.
Ik neem dan de pony mee naar huisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Gaat het ineens plenzen als ik het gras wil maaien. Kom ik daar even mooi onderuit.
Ik wil best 12,50 betalen om toe te kijken hoe iemand in de zeikende regen het gras gaat maaienquote:
Zo groot is de tuin nou ook weer niet, één paardenbolus en het veld ligt al zowat vol. Tenzij het katten wegjaagt, dan mag dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem dan de pony mee naar huis.
Moet je weer 3 uur voor vertalenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil best 12,50 betalen om toe te kijken hoe iemand in de zeikende regen het gras gaat maaien
Kom je een keer bij mij in de tuin ponyrijden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem dan de pony mee naar huis.
Het zou het waard zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je weer 3 uur voor vertalen
Dat zou best eens kunnen... Tijgerschijt helpt welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo groot is de tuin nou ook weer niet, één paardenbolus en het veld ligt al zowat vol. Tenzij het katten wegjaagt, dan mag dat.
Ik zie me al in de trein zitten, met een emmer dampende tijgerkak uit de dierentuinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen... Tijgerschijt helpt wel.
Ik zie het je al vragen bij de dierentuinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie me al in de trein zitten, met een emmer dampende tijgerkak uit de dierentuin
Hee, als het helpt dan helpt hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie me al in de trein zitten, met een emmer dampende tijgerkak uit de dierentuin
eerst even een kat meenemen in zo'n reismandje en uittesten door er een tijgerdrol bij te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, als het helpt dan helpt het.
Waarom moet het nou ook nog dampen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga wel voor vers natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet het nou ook nog dampen.
Dan moet je dat beest ook meenemen ongeveer.
Niet van snoepen onderweg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga wel voor vers natuurlijk.
nee hoor, is eigen keuze, wees maar niet bangquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ouderwets.
Moet ik dat straks ook?
Ik heb alleen nog steeds geen bericht![]()
Als er harde knapperige stukjes inzitten kan ik mezelf waarschijnlijk echt niet tegenhouden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet van snoepen onderweg.
Anders heb je niks meer voor in de tuin
Laat hem op de zaak komen. Plan je gewoon een afspraak in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee hoor, is eigen keuze, wees maar niet bangniemand wil je helpen? Hoe gemeen.
Alleen zit mijn agenda een beetje vol geen idee wanneer ik tijd heb om kennis te maken enzo
Het klinkt wel verdacht veel als een datequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Cue_ het volgende:
Afspraak gemaakt. Ben echt niet goed in dergelijke eerste contact gesprekken
Maar donderdag komt ie langs voor kennismaking. Ben benieuwd
haha doe ik het wel goed. Hij gaat spoedig voor mij schoonmaken missquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het klinkt wel verdacht veel als een date
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Cue_ het volgende:
Afspraak gemaakt. Ben echt niet goed in dergelijke eerste contact gesprekken
Maar donderdag komt ie langs voor kennismaking. Ben benieuwd
quote:
quote:
Ik heb vandaag weer honderden foto's gemaakt en er zitten zulke leuke tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hoest met u?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Welke vind je leuker?quote:
Die tweedequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke vind je leuker?. Wil er eentje printen en morgen meenemen naar 't asiel.
Heul goedquote:
Ja, ik zelf ookquote:
Aan het werk en ik verveel mequote:
BBQ-enquote:
Ja daar ben ik aan toe. Ik ben verrotquote:
Het regende hier net vet hard... in België een dode door het noodweer... ik denk dat ik geen BBQ zie dit weekendquote:
heb ook fixxe hoosbuien gehad onderwegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het regende hier net vet hard... in België een dode door het noodweer... ik denk dat ik geen BBQ zie dit weekend
Ik las het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het regende hier net vet hard... in België een dode door het noodweer... ik denk dat ik geen BBQ zie dit weekend
quote:
heej barbie.. alles flex?quote:
Zaterdag is het droog als het goed isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en waarom zou dat afhankelijk zijn van t weer?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Iemand een idee hoe het weer morgen is? Ik wil m'n nieuwe jurkje aan...
Dat kan op eigen risicoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Iemand een idee hoe het weer morgen is? Ik wil m'n nieuwe jurkje aan...
Omdat die nogal kort is en dat is niet lekker als 't knetterhard regent en koud isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef clevy het volgende:
[..]
en waarom zou dat afhankelijk zijn van t weer?
wet t-shirt contest kan ook prima met een zomerjurkje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die nogal kort is en dat is niet lekker als 't knetterhard regent en koud is.
Hij schijnt niet doorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef clevy het volgende:
[..]
wet t-shirt contest kan ook prima met een zomerjurkje.
en ik wil je wel afdrogen hoor
Heb je wel minder natte kleding om je lijf....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die nogal kort is en dat is niet lekker als 't knetterhard regent en koud is.
Dat is ook helemaal niet nodigquote:
dan doe 'm maar gewoon uitquote:
Zekersquote:
Het is geen nudisten partyquote:
goed genoeg.. moe van drukke dag/week (tot zover).quote:
ik zei ook niet dat je publiekelijk naakt moest gaan lopen.. maar je afdrogen is lastig met kleding aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen nudisten party.
Nou ja, ik zie 't morgen wel.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
goed genoeg.. moe van drukke dag/week (tot zover).
[..]
ik zei ook niet dat je publiekelijk naakt moest gaan lopen.. maar je afdrogen is lastig met kleding aan.
oe! subtiele woordkeus..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik was niet van plan om nat te worden op welke manier dan ook
.
Daar heb ik even over na moeten denken, ik geef het eerlijk toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik even over na moeten denken, ik geef het eerlijk toe.
Jurkje in kwestie:toegeven is dan ook de eerste stap naar een verbetering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk flitslicht in de foto
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Verbergt weinig subtiel m'n gezicht. Helemaal goed dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef clevy het volgende:
[..]
toegeven is dan ook de eerste stap naar een verbetering.
leuk flitslicht in de foto
ja prima.. focust de aandacht op het lichaam.. mooie verdeling. iets om te bewonderen en iets dat geheimzinnig blijft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbergt weinig subtiel m'n gezicht. Helemaal goed dus.
He wat saai nouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik was niet van plan om nat te worden op welke manier dan ook
.
Er is geen zwembad op het feestje. Wel een sauna...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
He wat saai nouNiet eens even zwemmen?
daarin mag t jurkje ook uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is geen zwembad op het feestje. Wel een sauna....
Ja, maar ik was niet van plan in de sauna te gaan...quote:
nogal. maar meisjes poepen nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik was niet van plan in de sauna te gaan....
Wat een partypooper ben ik ook he.
Daarom doe ik partypoopen. Dat is toch anders.quote:
ach.. dwarsliggen is vrouwvolk eigenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom doe ik partypoopen. Dat is toch anders.
Kloptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef clevy het volgende:
[..]
ach.. dwarsliggen is vrouwvolk eigen
ja het zal niet voor mannelijk gezelschap zijn want je wil niet nat wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb dan ook niet voor niets een tweepersoons bed
.
Goed opgeletquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:19 schreef clevy het volgende:
[..]
ja het zal niet voor mannelijk gezelschap zijn want je wil niet nat worden
doe ik wel eens vaker.. en jij leert vast ook nog wel ooit bijquote:
Wat dat betreft is 'Ik leer het nooit' van BZB op mijn lijf geschrevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef clevy het volgende:
[..]
doe ik wel eens vaker.. en jij leert vast ook nog wel ooit bij
ach ach.. niet zo zielig.. kop opquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dat betreft is 'Ik leer het nooit' van BZB op mijn lijf geschreven.
Lijkt me verstandig jaquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:33 schreef clevy het volgende:
[..]
ach ach.. niet zo zielig.. kop op
en truste allemaal
Het staat gewoon op de FP van Fok. 3 doden, 11 zwaargewonden en 40 lichtgewonden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Praat ons eens bij, eventueel met behulp van linkjes?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Praat ons eens bij, eventueel met behulp van linkjes?
Verhuizenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Mensen nog een beetje plannen voor het weekend?
Tweemaal feestje en een zeepkistenracequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Mensen nog een beetje plannen voor het weekend?
Klinkt ook goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:23 schreef Spijker83 het volgende:
Tweemaal feestje en een zeepkistenrace
Moguh overigens..
Ja man.. Dit weekend wordt top!quote:
Zaterdag schijnt het idd wel mooi te wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:24 schreef Spijker83 het volgende:
Ja man.. Dit weekend wordt top!
Goed weer voorspelt dus komt helemaal goed.
Jij nog leuke plannen?
Bovenverdieping is af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker![]()
Moet er dan nog veel aan gebeuren of heb je het meeste al gedaan?
Lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zaterdag schijnt het idd wel mooi te worden
Vanmiddag naar de kapper, daarna afgesproken met een vriend voor hapje/drankje. Morgen een bruiloft en dan tussendoor nog even vriendin opzoeken. En dan nog evt blijven pitten bij een vriend.
Dus toch wel redelijk af. Dat is wel lekker om in te trekkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:27 schreef rival het volgende:
Bovenverdieping is af.
Beneden moet op sommige plekken nog plint maar dan moet ik eerst mijn apparatuur hebben staan zodat ik eventueel nog wat kabels weg kan werken.
dan heb ik beneden nog wat schakelaars en stopcontacten te vervangen maar die zijn nog niet binnen.
en de tuin is nog een jungle!
Is geen twentse. Is mijn eerste bruiloft everquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:28 schreef Spijker83 het volgende:
Lekker
Bruiloft is altijd goed en gezellig natuurlijk. Vooral een Twentse bruiloft
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus toch wel redelijk af. Dat is wel lekker om in te trekken![]()
Heb je foto's?
jij en geen zin hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:25 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Thuiswerken en geen zin hebben. Slechte combinatie!
Netjes, veel succes alvast met verhuizen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:27 schreef rival het volgende:
[..]
Bovenverdieping is af.
Beneden moet op sommige plekken nog plint maar dan moet ik eerst mijn apparatuur hebben staan zodat ik eventueel nog wat kabels weg kan werken.
dan heb ik beneden nog wat schakelaars en stopcontacten te vervangen maar die zijn nog niet binnen.
en de tuin is nog een jungle!
Oei vrouwen en het 'wat ga ik aantrekken' dillemmaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is geen twentse. Is mijn eerste bruiloft ever![]()
Weet nog niet wat ik aan ga trekken.. hoe het gaat lopen (tis wel van familie, maar zie ze zelden). Ga savonds alleen naar het feest, dus hoop dat dat ook beetje leuk wordt nog
Maar als het mooi weer is wil ik wel kunnen BBQen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:34 schreef Spijker83 het volgende:
Netjes, veel succes alvast met verhuizen.
De tuin is ook geen prio toch.. Althans dat is bij mij wel zo. Eerst alles in het huis voor elkaar daarna zie ik wel wat het wordt met de tuin..
Ik wil het graag af hebben als ik er in zit omdat het er anders waarschijnlijk niet van komt... dan went het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Leuk man Rival, jij hebt nu al meer plinten liggen dan ik. Maargoed, heb zelf mijn plinten ook weggewerkt achter een plaat in de keukenDie komen wel als ik ga verhuizen
![]()
Hier staat Harry op het klusprogramma. Ding is bijna APK klaar
Tja, ik weet niet wat de rest doet en wat normaal is.. daarbij heb ik niks leuksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:34 schreef Spijker83 het volgende:
Oei vrouwen en het 'wat ga ik aantrekken' dillemma
Bruiloft is altijd wel gezellig denk ik. Misschien is er nog wel een leuke kerel.
Harry is woest lelijk, maar door zijn lelijkheid ook weer aandoenlijk. Een citroen Mehariquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:38 schreef rival het volgende:
Ik wil het graag af hebben als ik er in zit omdat het er anders waarschijnlijk niet van komt... dan went het.
wie is harry? issie mooi?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Harry is woest lelijk, maar door zijn lelijkheid ook weer aandoenlijk. Een citroen MehariKnal oranje
Zucht.... verliefdheid
![]()
Maar met die plinten is inderdaad zoals je zegt.. Ik had het moeten doen voor ik erin trok, dan was het nog wat geworden, maar helaas!
BBQenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:38 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als het mooi weer is wil ik wel kunnen BBQen natuurlijk
Het valt op zich nog wel mee er liggen ook tegels in maar al het groen is al een tijdje niet bijgewerkt...
in de kerkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:56 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Val je wel op
Maar weet niet of de bruid en bruidegom dat zo leuk vinden..
Ben hem samen met een vriend aan het restaureren, hij heeft hem... ahum... 22 jaar!! geleden gekregen met het oog hem te restaureren. Hij heeft hem toen gestript en naar de spuiter gebracht, daar heeft ie 18 jaar gestaan tussen de ferrari's en aston martins, en nu sinds anderhalf jaar zijn we bezig hem af te maken, in eerste instantie stond op de planning zomer 2012 ermee gaan rijden, maar aangezien die vriend in de winter besloot om zijn vriendin ten huwelijk te vragen hebben we wat vaart erachter gezet. Volgende week moet hij af zijn! (okee, er zullen wat punten zijn die niet goed werken zoals de verwarming en dergelijke, maar dat zijn details). Dus er hoeft niet veel meer aan te gebeuren! En het is zoooo een gaaf bakkie in mint conditie met een 150% sterkere motor dan standaardquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:53 schreef Spijker83 het volgende:
Vet ding Snuit! En dan ook nog knal oranje![]()
Moet je er nog veel aan doen?
Als ik ooit trouw dan gaat het traditioneel of met de voeten in het zand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ai..![]()
Vind het wel wat hebben in de kerk trouwen. Maar al die poespas er omheen..
Het lijkt mij wel mooi om eens mee te maken. Mijn neef was nooit gelovig, maar is een paar jaar terug helemaal omgeslagen en het is nu een groot onderdeel van z'n leven geworden (en sinds kort ook die van m'n oomquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:03 schreef Spijker83 het volgende:
Ai..![]()
Vind het wel wat hebben in de kerk trouwen. Maar al die poespas er omheen..
Vet man.. Dat wordt dus nog ff knallen om hem af te krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben hem samen met een vriend aan het restaureren, hij heeft hem... ahum... 22 jaar!! geleden gekregen met het oog hem te restaureren. Hij heeft hem toen gestript en naar de spuiter gebracht, daar heeft ie 18 jaar gestaan tussen de ferrari's en aston martins, en nu sinds anderhalf jaar zijn we bezig hem af te maken, in eerste instantie stond op de planning zomer 2012 ermee gaan rijden, maar aangezien die vriend in de winter besloot om zijn vriendin ten huwelijk te vragen hebben we wat vaart erachter gezet. Volgende week moet hij af zijn! (okee, er zullen wat punten zijn die niet goed werken zoals de verwarming en dergelijke, maar dat zijn details). Dus er hoeft niet veel meer aan te gebeuren! En het is zoooo een gaaf bakkie in mint conditie met een 150% sterkere motor dan standaardin plaats van 20 pk heeft deze 30 pk!
Wat versta jij onder traditioneel (ben er niet echt in thuis)?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik ooit trouw dan gaat het traditioneel of met de voeten in het zand.
Precies, ben ook niet gelovig maar het geeft altijd een mooie sfeer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel mooi om eens mee te maken. Mijn neef was nooit gelovig, maar is een paar jaar terug helemaal omgeslagen en het is nu een groot onderdeel van z'n leven geworden (en sinds kort ook die van m'n oom).
Zelf niet gelovig, maar zo'n dienst heeft vast wel wat
Jaloers! Ben er zelf nog nooit geweest. Lijkt me echt wel een chill plekje om op vakantie te gaan.quote:
Vaak zoeken mensen een houvast. Mijn neef kwam van een drugsverslaving af (schijnt) en mijn oom, tja die zit blijkbaar beetje in de knoop met zichzelf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:09 schreef Spijker83 het volgende:
Precies, ben ook niet gelovig maar het geeft altijd een mooie sfeer.
Snap echter niet hoe mensen ineens zo om kunnen slaan m.b.t. het geloof..
Ben er ook niet op tegen of zo hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vaak zoeken mensen een houvast. Mijn neef kwam van een drugsverslaving af (schijnt) en mijn oom, tja die zit blijkbaar beetje in de knoop met zichzelf.
Ze zoeken iets en vinden dat blijkbaar in een god.
Daar ging ik ook niet vanuitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:14 schreef Spijker83 het volgende:
Ben er ook niet op tegen of zo hoor.
Als mensen er houvast aan hebben moeten ze dat vooral doen. Neem aan dat het hierdoor weer beter gaat met ze?
Voor de kerk met alle poespas die erbij hoort. Echt zo een prinsessen huwelijk. En als ik het met de voeten op het zand doe, dan echt niet op zo een eiland als curacao. Dan verzin ik wel iets anders, desnoods in Zeeland ergens of griekenland of of of., maar het wordt klein, lief, schattig en met een jacht voor de kust waar ik in het huwelijksbootje naartoe vaar en mijn huwelijksreis ga voltrekken door een paar weken tropische eilanden te gaan hoppen ergens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:08 schreef Spijker83 het volgende:
Wat versta jij onder traditioneel (ben er niet echt in thuis)?
Voeten in het zand = op Curaçao?
Hopelijk doe je het wel samen met iemandquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor de kerk met alle poespas die erbij hoort. Echt zo een prinsessen huwelijk. En als ik het met de voeten op het zand doe, dan echt niet op zo een eiland als curacao. Dan verzin ik wel iets anders, desnoods in Zeeland ergens of griekenland of of of., maar het wordt klein, lief, schattig en met een jacht voor de kust waar ik in het huwelijksbootje naartoe vaar en mijn huwelijksreis ga voltrekken door een paar weken tropische eilanden te gaan hoppen ergens.
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Precies, ben ook niet gelovig maar het geeft altijd een mooie sfeer.
Snap echter niet hoe mensen ineens zo om kunnen slaan m.b.t. het geloof..
Bluiloft zelf mag van mij wel klein. s'avonds het feest zou ik wel groot willen. Een echte Twentse bruiloft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor de kerk met alle poespas die erbij hoort. Echt zo een prinsessen huwelijk. En als ik het met de voeten op het zand doe, dan echt niet op zo een eiland als curacao. Dan verzin ik wel iets anders, desnoods in Zeeland ergens of griekenland of of of., maar het wordt klein, lief, schattig en met een jacht voor de kust waar ik in het huwelijksbootje naartoe vaar en mijn huwelijksreis ga voltrekken door een paar weken tropische eilanden te gaan hoppen ergens.
Bier en normaal?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:20 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bluiloft zelf mag van mij wel klein. s'avonds het feest zou ik wel groot willen. Een echte Twentse bruiloft.
Oe mag noe met oewen bruid brommers kiekn!quote:
De ideale bruiloftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bier en normaal?
of te wel.. wat maakt een bruiloft Twents?
Dat heeft natuurlijk wel watquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oe mag noe met oewen bruid brommers kiekn!.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keihard bloemen plukken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
Maar was brommers kiekn niet achterhaald tegenwoordig? of was er nog geen nieuwe variant van? Dacht zoiets opgevangen te hebben
Struuk duuk'n misschienquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me wel voorstellen dat bepaalde gebeurtenissen mensen kunnen veranderen.quote:
Hoe moet ik die kennen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:22 schreef Spijker83 het volgende:
Haha nee.. (wel bier).. Je kent de twentse bruiloften toch wel?
quote:
Dacht meer dat je het begrip wel zou kennen..quote:
quote:Bij een bruiloft in Twente is het de gewoonte dat de gasten geld menemen en dus geen cadeau's! Ivm de Euro volgt hieronder een indicatie van het bedrag:
Dag bruiloft (overdag en 's avonds): per persoon ongeveer tussen de 35 euro en de 50 euro
Avond bruiloft (alleen 's avonds): per persoon ongeveer tussen de 15 euro en de 20 euro
Ja, dat is inderdaad een volledig, nergens in de wereld bekend, conceptquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:26 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dacht meer dat je het begrip wel zou kennen..
Mijn veronderstelling van een Twentse bruiloft:
Ober lopen hard voor iedereen. Niemand mag zonder drinken zitten. Bijna glas leeg is nieuw drankje. Genoeg hapjes/snacks tussendoor. Aan het begin koffie met krentewegge en aan het einde nog broodje beenham of kroket of zoiets..
Dat laatste is gewoon een goed feestje regelen en daar duidelijke regels over geven. Zal niet per definitie veel verschillen van een ander feest lijkt me?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:26 schreef Spijker83 het volgende:
Dacht meer dat je het begrip wel zou kennen..
Mijn veronderstelling van een Twentse bruiloft:
Ober lopen hard voor iedereen. Niemand mag zonder drinken zitten. Bijna glas leeg is nieuw drankje. Genoeg hapjes/snacks tussendoor. Aan het begin koffie met krentewegge en aan het einde nog broodje beenham of kroket of zoiets..
Je wilt niet, maar alles is al wel (in je hoofd) geregeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
Ik wil niet trouwens.. Maar als ik dan toch trouw, weet ik al wel precies welke jurk ik wil en hoe en waar het moet gebeuren
.
En daar is geen discussie over mogelijk, ook nog..
Het is dan ook geen Twentse Bruiloftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een volledig, nergens in de wereld bekend, concept.
Uiteraard, ik ben vrouw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je wilt niet, maar alles is al wel (in je hoofd) geregeld
Doe eigenlijk altijd geld bij bruiloften.. Wel leuk verpakt uiteraard of met een soort opdracht (vaak met een grote groep)..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook geen Twentse Bruiloft. Er is maar een kenmerk, en dat is geld ipv cadeau's.
Ik wel. Maar dat is meer omdat ik trouwjurken echt prachtig vindquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ook vrouw.. ik heb er nog nooit echt over nagedacht
Welke vrouw eigenlijk niet? Ben er nog geen tegengekomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat is meer omdat ik trouwjurken echt prachtig vind.
Tja dat vind ik ook, maar heb echt geen idee wat ik uberhaupt zal dragen tegen die tijd of wat ik dan mooi vind. Zie genoeg mooie jurken, kan nu echt nog geen keuze makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat is meer omdat ik trouwjurken echt prachtig vind.
Ook dat is toch niet zo speciaal? Ik ben op 4 bruiloften geweest en bij allen stond het envelopje als "cadeausuggestie"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook geen Twentse Bruiloft. Er is maar een kenmerk, en dat is geld ipv cadeau's.
Zit diep in de genen bij het vrouwmensch. Mannen metselen graag een Ytong-muurtje, vrouwen verkleden zich graag als (soort van) prinsesje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:29 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je wilt niet, maar alles is al wel (in je hoofd) geregeld
Ja, dat heb je wel eens bij winkels. Dat mensene er spullen uit halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Wou ik trouwens gister een jurk bij de WE halen (vorige week gezien) is ie uit de winkel gehaald
Gohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
Ja, dat heb je wel eens bij winkels. Dat mensene er spullen uit halen.
Van vroeger uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat is toch niet zo speciaal? Ik ben op 4 bruiloften geweest en bij allen stond het envelopje als "cadeausuggestie".
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel eens bij winkels. Dat mensene er spullen uit halen.
Daar heb ik vorige week nog een heerlijke aardbeienslof gekochtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal zo eens naar de bakkert lopen voor ontbijt...
Bakker Oonk.
Die naam komt bekend voor.. Enschede toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal zo eens naar de bakkert lopen voor ontbijt...
Bakker Oonk.
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Lol collega (die nog op vakantie is) mailt of ik iets wil aanpassen voor iemand. Mail diegene later "hoeft niet vandaag" .. Zou dat iets met (geen) vertrouwen in mij te maken hebben
Hij is gewoon niet blij dat je weg gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef L-E het volgende:
Leuk, van mijn teamleider horen dat de nieuwe baan te hoog gegrepen voor mij is, dat ik het nooit aankan, en dat het maar goed is dat ik weg ga.
Mensen die meeleven.
Whehe, wat een zak! het is maar goed dat je weg gaat en ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef L-E het volgende:
Leuk, van mijn teamleider horen dat de nieuwe baan te hoog gegrepen voor mij is, dat ik het nooit aankan, en dat het maar goed is dat ik weg ga.
Mensen die meeleven.
ik ruik een jaloers en/of gefrustreerd mensquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef L-E het volgende:
Mensen die meeleven.
Oe leuk, jij bent het ook al een tijdje zat waar je zit toch? Waar is dat gesprek?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, wat een zak! het is maar goed dat je weg gaat en ik ben trots op je!(had ik alweer even niet gezegd). Heb volgende week ook een sollicitatie gesprek als het goed is
![]()
Natuurlijk is ze niet lekker. Ze is in de 50, en ze haat me, dat is duidelijk nu.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Is ze lekker?Anders pics
Geen idee nog waar dat gesprek is, diegene waar ik het gesprek mee heb is veel onderweg net zoals ik, dus we gaan onze agenda's even naast elkaar leggen eind van de middag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Oe leuk, jij bent het ook al een tijdje zat waar je zit toch? Waar is dat gesprek?
Ja fluitketel, bij wat voor bedrijf? bedoel ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee nog waar dat gesprek is, diegene waar ik het gesprek mee heb is veel onderweg net zoals ik, dus we gaan onze agenda's even naast elkaar leggen eind van de middag.
O.a. ja. Dé bakker van Enschede en omstreken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:43 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Die naam komt bekend voor.. Enschede toch?
Ga je nog speciale broodjes halen?
Bij een consultancy/trainings bureauquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja fluitketel, bij wat voor bedrijf? bedoel ik natuurlijk.
Hint!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Geen idee nog waar dat gesprek is, diegene waar ik het gesprek mee heb is veel onderweg net zoals ik, dus we gaan onze agenda's even naast elkaar leggen eind van de middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bij een consultancy/trainings bureau
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hint!
Als je dan toch bij elkaar zit om de agenda's naast elkaar te leggen!
Echte Godt-humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik mijn teamleider moet geloven, ook boven mijn niveau.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die humor is boven mijn niveau
L-E!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:03 schreef L-E het volgende:
Mensen die meeleven.
Je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik mijn teamleider moet geloven, ook boven mijn niveau.
Was ik maar minder knap en een beetje slimmer.
Idd, knapheid verdwijnt ook nog eens met de jarenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik mijn teamleider moet geloven, ook boven mijn niveau.
Was ik maar minder knap en een beetje slimmer.
Het leven wordt er niet leuker op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, knapheid verdwijnt ook nog eens met de jaren.
Er is ook nooit iemand geweest die dat beloofd heeft toch?quote:
Wel! Op mijn werk wordt vaak zo'n achterlijk liedje gedraaid:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is ook nooit iemand geweest die dat beloofd heeft toch?.
Andere zender opzettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel! Op mijn werk wordt vaak zo'n achterlijk liedje gedraaid:
Morgen wordt het beter, be-ter, beeeee-ter..
Is dus geheel niet waar.
Daarom ga je er ook wegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel! Op mijn werk wordt vaak zo'n achterlijk liedje gedraaid:
Morgen wordt het beter, be-ter, beeeee-ter..
Is dus geheel niet waar.
ja, dus, je gaat toch weg, nog ff flink etteren die grafsnolquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan wordt mijn teamleider wéér boos op me.
Natuurlijk had je beter kunnen blijvenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoef me in ieder geval niet af te vragen of ik beter had kunnen blijven.
Voor in het excelsheet ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een slechte huisvrouw. Ik had bijna de afstandsbediening met het beddengoed meegewassen
.
Dat heb ik al 3 keer gedaan. Geen geintjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben een slechte huisvrouw. Ik had bijna de afstandsbediening met het beddengoed meegewassen
.
Het kan niet allemaal rozengeur en maneschijn zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor in het excelsheet dit.
Samzz: huishouden -1
Oh, zo'n slechte huisvrouw ben ik dus toch nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3 keer gedaan. Geen geintje
Vriendin van me laatst ook.
Ze doen het nog gewoon
Dus je eerdere vraag of het iets met jou te maken heeft kunnen we nu gerust op Ja stellen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
Lol... een r indrukken ipv een e zorgt lekker voor commotie
Gelukkig heeft een collega het kunnen herstellen
nee man. dat zijn alleen de keren dat het hier vermeld wordt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij de 4e keer in 2 weken dat een collega fouten van je moet herstellen?
Dus in hete cht is het nog veel vaker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
nee man. dat zijn alleen de keren dat het hier vermeld wordt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal echt blij zijn als de kleutervakanties weer over zijn, echt ik erger me kapot aan het bedroevende niveau overal, zowel qua spelling als inhoud.
Sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal echt blij zijn als de kleutervakanties weer over zijn, echt ik erger me kapot aan het bedroevende niveau overal, zowel qua spelling als inhoud.
Over die invasie van allochtonen maar te zwijgenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook.
Daarom zoek ik alleen de topics op met wat diepgang.
Iran
Staan die niet allemaal in GC? Gewoon een slot er op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Over die invasie van allochtonen maar te zwijgen.
Begrijp me niet verkeerd hoor, opzich niets op tegen, maar ik erger me wel aan die "turken nemen fok! over!!!!!" topics etc.
Nee, het is een of andere kansloze allochtonensite die een etter FOK!-actie op touw heeft gezet blijkbaar...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staan die niet allemaal in GC? Gewoon een slot er op.
Hoe lekker is ze?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
Oh en CUE!!!!!
Ik heb ook bericht! Een grietje uit 1988.
![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is een of andere kansloze allochtonensite die een etter FOK!-actie op touw heeft gezet blijkbaar...
Geen idee of dat verband heeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh![]()
Zal wel dezelfde zijn die de DOS aanvallen doet de afgelopen weken?![]()
Mijn FOK! tijd wat doen ze.![]()
En wat een kut weekend. Echt iedereen is naar LL of op vakantie.
foto's?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
Oh en CUE!!!!!
Ik heb ook bericht! Een grietje uit 1988.
![]()
![]()
Pubergeblaat. Ik neem dat niet serieuzer dan de gemiddelde KLB bezoeker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee of dat verband heeft. Ik vind het gewoon irritant die anti-Nederlandhouding de hele tijd...
Omdat ze betalen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
Waarom laat Danny dit soort mensen toe op zijn forum!![]()
Een korte vraag aan mensen zonder sociaal leven.
Jeejquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
Goed bezig die HW in het Feyenoord topic![]()
Ik kon niet eens een TR zetten zo snel!
Had ik dat gisteren?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil weer aan de 600 komen vandaag?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ik dat gisteren?. Alsof ik dat bijhoud.
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 608 Plastic_zak
002. 590 Samzz
003. 512 coban
Maanvis is idd al jaren een van de grootste irritatiefactoren op FOK! Die gast heeft zo'n plaat voor zijn kop, zo'n ziekelijk werelbeeld en dan ook nog eens een soort gave om zo enorm te zuigen dat ie het bloed onder je nagels vandaan haalt. En dat allemaal met zo'n twisted grijns op zijn bek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:10 schreef Godtje het volgende:
Waarom laat Danny dit soort mensen toe op zijn forum!![]()
Een korte vraag aan mensen zonder sociaal leven.
Waarom wordt zo'n user niet gewoon geband dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maanvis is idd al jaren een van de grootste irritatiefactoren op FOK! Die gast heeft zo'n plaat voor zijn kop, zo'n ziekelijk werelbeeld en dan ook nog eens een soort gave om zo enorm te zuigen dat ie het bloed onder je nagels vandaan haalt. En dat allemaal met zo'n twisted grijns op zijn bek.
Als ik 1 iemand moet nomineren voor de "most likely to become a serial killer/ sex offender" positie in het jaarboek is hij het wel.
Dat wordt ie ook van tijd tot tijd, maar de permban bestaat niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wordt zo'n user niet gewoon geband dan?
Ik denk omdat hij a) betaalt b) niet aanwijsbaar over het randje gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom wordt zo'n user niet gewoon geband dan?
Jammerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wordt ie ook van tijd tot tijd, maar de permban bestaat niet.
Een van de irritantste dingen zijn zijn "ik weet alles van FOK! en zijn gebruikers" posts, met zo'n hautain toontje eroverheen... zum kotzen...
Het is gewoon een troll.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij a) betaalt b) niet aanwijsbaar over het randje gaat.
Ik vind dat nog een best lastige titel hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maanvis is idd al jaren een van de grootste irritatiefactoren op FOK! Die gast heeft zo'n plaat voor zijn kop, zo'n ziekelijk werelbeeld en dan ook nog eens een soort gave om zo enorm te zuigen dat ie het bloed onder je nagels vandaan haalt. En dat allemaal met zo'n twisted grijns op zijn bek.
Als ik 1 iemand moet nomineren voor de "most likely to become a serial killer/ sex offender" positie in het jaarboek is hij het wel.
En nu zit 'ie in de marketing/sales of wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat nog een best lastige titel hier
Vraag me naar degene in mn basisschoolklas die ik t engst vind en ik weet gelijk wie ik daarvan nomineer: Bert.
Opzich niet, want die gast weet niet wat ik wel / niet kan.. maar tja, gok van welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je eerdere vraag of het iets met jou te maken heeft kunnen we nu gerust op Ja stellen?![]()
Volgens mij de 4e keer in 2 weken dat een collega fouten van je moet herstellen?
Hij is live net zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Zou dat zo'n gevalletje van 'veilig op internet blaten' zijn?
ja, heb hem dus al een keer of wat gezien, de creepquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
Zou dat zo'n gevalletje van 'veilig op internet blaten' zijn?
dat denk ik niet, zie hem eerder als monteur ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nu zit 'ie in de marketing/sales of wat?
quote:
Wat is het nu?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, heb hem dus al een keer of wat gezien, de creep.
Ik zit met mijn vriendin te zoenen, ze zit bij me op schoot. Opeens zegt ze "wat flik jij nou!??" Zit Maanvis dr hand vast te pakken om dr te proberen weg te lokken bij mij.quote:
Jij zegt ja op mijn vraag. Dus ik dacht dat hij in het echt een sneue autist zonder vrienden is die op internet lekker zijn gal spuugt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit met mijn vriendin te zoenen, ze zit bij me op schoot. Opeens zegt ze "wat flik jij nou!??" Zit Maanvis dr hand vast te pakken om dr te proberen weg te lokken bij mij.
Wat voor type is het denk je?.
IRL is hij misschien wel "zo" idd. Niet zo heel opvallend dat je het meteen doorhebt, wat stilletjes, maar dan wel met zo'n enge blik in zijn ogen, klaar om alles aan te pakken wat ie kan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij zegt ja op mijn vraag. Dus ik dacht dat hij in het echt een sneue autist zonder vrienden is die op internet lekker zijn gal spuugt.
Wat een klootzak.
Psychopaat in de dopquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IRL is hij misschien wel "zo" idd. Niet zo heel opvallend dat je het meteen doorhebt, wat stilletjes, maar dan wel met zo'n enge blik in zijn ogen, klaar om alles aan te pakken wat ie kan...
ja, zoiets idd. Gewoon zo'n "er klopt iets niet, maar ik weet niet precies wat" gevoel als je hem ziet en hoort...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Psychopaat in de dop.
Ik zie nu de ogen van Anthony Hopkins als Hannibal voor me.
het zit je diep hequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IRL is hij misschien wel "zo" idd. Niet zo heel opvallend dat je het meteen doorhebt, wat stilletjes, maar dan wel met zo'n enge blik in zijn ogen, klaar om alles aan te pakken wat ie kan...
Haha, ik zie nu pas dat je een Kutmod bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zoiets idd. Gewoon zo'n "er klopt iets niet, maar ik weet niet precies wat" gevoel als je hem ziet en hoort...
800 jaar. Naar beneden afgerond en ik lieg nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik zie nu pas dat je een Kutmod bent.
Hoe lang staat dat er al?
Serieus? Haha, wat een figuur dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit met mijn vriendin te zoenen, ze zit bij me op schoot. Opeens zegt ze "wat flik jij nou!??" Zit Maanvis dr hand vast te pakken om dr te proberen weg te lokken bij mij.
Wat voor type is het denk je?.
Het stond er ook een lange tijd nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
800 jaar. Naar beneden afgerond en ik lieg niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |