Waar denk je zelf aan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:48 schreef Gulmez het volgende:
Me buurman komt uit Iran hij is politiek vluchteling, had een illigale politieke partij hij is zelfs beschoten, hij wacht ooit op dat iran weer een vrij land word.
wat denken jullie
Of ik Rosbief of Hagelslag neem?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Het kan een leuke discussie worden.
je moederquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
Ik denk aan de lunch en wat ik op mijn broodje zal doen.
Ik betwijfel het. Eerst maar eens een normale OP en heldere vraagstelling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Het kan een leuke discussie worden.
Die is wat taai. Dan zou ik haar eerst moeten laten besterven.quote:
ok maar das niet mijn vraagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is wat taai. Dan zou ik haar eerst moeten laten besterven.
Vindt je het ook niet een beetje een gek idee om je eigen moeder op te eten?
Maar hagelslag is lekkerderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:54 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Rosbief, is beter voor je tanden.
Je hebt je als inwoner je nu eenmaal te houden aan regels van het land waarin je verblijft. Dat je daar tegenin gaat is een risico dat je zelf neemt. Wat wil je buurman bereiken in Nederland?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Denk dat het niet lukt met die nieuwe leider, en demostreren in Iran gaat ook moeilijk.
Dat was gewon een vraag of het ooit weer vrij word, meer nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Kunnen we van TS een diepgravende analyse over de politieke en sociaal-culturele situatie in Iran verwachten of moeten we het hiermee doen?
ben bang van nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Dat was gewon een vraag of het ooit weer vrij word, meer niet
Niks hij is al 20 jaar in een uitkering. hij was daar redelijk hoog en weigerd een schoonmaak baan bv te nemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt je als inwoner je nu eenmaal te houden aan regels van het land waarin je verblijft. Dat je daar tegenin gaat is een risico dat je zelf neemt. Wat wil je buurman bereiken in Nederland?
Hij moet een baan zoekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:58 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Niks hij is al 20 jaar in een uitkering. hij was daar redelijk hoog en weigerd een schoonmaak baan bv te nemen.
klinkt nog aardig goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Rosbief met wat peper en zout en een theelepeltje Erős Pista.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |