NK boobies wegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik ben echt wel trots. 3 september naar 't NK!
.
Eén poging gedaan, maar het is (de komende decennia) niks voor mij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén poging gedaan, maar het is (de komende decennia) niks voor mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet ook eerst een stabiele relatie opbouwen en dán gaan samenwonen. Niet eerst samenwonen en dan kijken of je bij elkaar past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NK schoenen kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik ben echt wel trots. 3 september naar 't NK!
.
Handige tip, ik noteer 'm.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet ook eerst een stabiele relatie opbouwen en dán gaan samenwonen. Niet eerst samenwonen en dan kijken of je bij elkaar past.
Ik zelf niet, Rio is nog niet zo ver. Maar mijn stalgenootje die ik al sinds jaar en dag help met rijden en zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Netjes. Met een paard neem ik aan.
Zo te horen kan dus beter jou helpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zelf niet, Rio is nog niet zo ver. Maar mijn stalgenootje die ik al sinds jaar en dag help met rijden en zo..
Ponydressuur L1. Maar dat zal je niks zeggen, denk ik..
Ik heb hulp van nog hogere handquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo te horen kan dus beter jou helpen
Huuur iemand in!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Gaat het ineens plenzen als ik het gras wil maaien. Kom ik daar even mooi onderuit.
Ik neem dan de pony mee naar huisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Gaat het ineens plenzen als ik het gras wil maaien. Kom ik daar even mooi onderuit.
Ik wil best 12,50 betalen om toe te kijken hoe iemand in de zeikende regen het gras gaat maaienquote:
Zo groot is de tuin nou ook weer niet, één paardenbolus en het veld ligt al zowat vol. Tenzij het katten wegjaagt, dan mag dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem dan de pony mee naar huis.
Moet je weer 3 uur voor vertalenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil best 12,50 betalen om toe te kijken hoe iemand in de zeikende regen het gras gaat maaien
Kom je een keer bij mij in de tuin ponyrijden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem dan de pony mee naar huis.
Het zou het waard zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je weer 3 uur voor vertalen
Dat zou best eens kunnen... Tijgerschijt helpt welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo groot is de tuin nou ook weer niet, één paardenbolus en het veld ligt al zowat vol. Tenzij het katten wegjaagt, dan mag dat.
Ik zie me al in de trein zitten, met een emmer dampende tijgerkak uit de dierentuinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen... Tijgerschijt helpt wel.
Ik zie het je al vragen bij de dierentuinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie me al in de trein zitten, met een emmer dampende tijgerkak uit de dierentuin
Hee, als het helpt dan helpt hetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie me al in de trein zitten, met een emmer dampende tijgerkak uit de dierentuin
eerst even een kat meenemen in zo'n reismandje en uittesten door er een tijgerdrol bij te doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, als het helpt dan helpt het.
Waarom moet het nou ook nog dampen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga wel voor vers natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet het nou ook nog dampen.
Dan moet je dat beest ook meenemen ongeveer.
Niet van snoepen onderweg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga wel voor vers natuurlijk.
nee hoor, is eigen keuze, wees maar niet bangquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ouderwets.
Moet ik dat straks ook?
Ik heb alleen nog steeds geen bericht![]()
Als er harde knapperige stukjes inzitten kan ik mezelf waarschijnlijk echt niet tegenhouden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet van snoepen onderweg.
Anders heb je niks meer voor in de tuin
Laat hem op de zaak komen. Plan je gewoon een afspraak in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nee hoor, is eigen keuze, wees maar niet bangniemand wil je helpen? Hoe gemeen.
Alleen zit mijn agenda een beetje vol geen idee wanneer ik tijd heb om kennis te maken enzo
Het klinkt wel verdacht veel als een datequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Cue_ het volgende:
Afspraak gemaakt. Ben echt niet goed in dergelijke eerste contact gesprekken
Maar donderdag komt ie langs voor kennismaking. Ben benieuwd
haha doe ik het wel goed. Hij gaat spoedig voor mij schoonmaken missquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het klinkt wel verdacht veel als een date
Ik ben jaloersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:54 schreef Cue_ het volgende:
Afspraak gemaakt. Ben echt niet goed in dergelijke eerste contact gesprekken
Maar donderdag komt ie langs voor kennismaking. Ben benieuwd
quote:
quote:
Ik heb vandaag weer honderden foto's gemaakt en er zitten zulke leuke tussenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hoest met u?quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Welke vind je leuker?quote:
Die tweedequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke vind je leuker?. Wil er eentje printen en morgen meenemen naar 't asiel.
Heul goedquote:
Ja, ik zelf ookquote:
Aan het werk en ik verveel mequote:
BBQ-enquote:
Ja daar ben ik aan toe. Ik ben verrotquote:
Het regende hier net vet hard... in België een dode door het noodweer... ik denk dat ik geen BBQ zie dit weekendquote:
heb ook fixxe hoosbuien gehad onderwegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het regende hier net vet hard... in België een dode door het noodweer... ik denk dat ik geen BBQ zie dit weekend
Ik las het.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het regende hier net vet hard... in België een dode door het noodweer... ik denk dat ik geen BBQ zie dit weekend
quote:
heej barbie.. alles flex?quote:
Zaterdag is het droog als het goed isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en waarom zou dat afhankelijk zijn van t weer?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Iemand een idee hoe het weer morgen is? Ik wil m'n nieuwe jurkje aan...
Dat kan op eigen risicoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Samzz het volgende:
Iemand een idee hoe het weer morgen is? Ik wil m'n nieuwe jurkje aan...
Omdat die nogal kort is en dat is niet lekker als 't knetterhard regent en koud isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef clevy het volgende:
[..]
en waarom zou dat afhankelijk zijn van t weer?
wet t-shirt contest kan ook prima met een zomerjurkje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die nogal kort is en dat is niet lekker als 't knetterhard regent en koud is.
Hij schijnt niet doorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef clevy het volgende:
[..]
wet t-shirt contest kan ook prima met een zomerjurkje.
en ik wil je wel afdrogen hoor
Heb je wel minder natte kleding om je lijf....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat die nogal kort is en dat is niet lekker als 't knetterhard regent en koud is.
Dat is ook helemaal niet nodigquote:
dan doe 'm maar gewoon uitquote:
Zekersquote:
Het is geen nudisten partyquote:
goed genoeg.. moe van drukke dag/week (tot zover).quote:
ik zei ook niet dat je publiekelijk naakt moest gaan lopen.. maar je afdrogen is lastig met kleding aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen nudisten party.
Nou ja, ik zie 't morgen wel.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
goed genoeg.. moe van drukke dag/week (tot zover).
[..]
ik zei ook niet dat je publiekelijk naakt moest gaan lopen.. maar je afdrogen is lastig met kleding aan.
oe! subtiele woordkeus..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik was niet van plan om nat te worden op welke manier dan ook
.
Daar heb ik even over na moeten denken, ik geef het eerlijk toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heb ik even over na moeten denken, ik geef het eerlijk toe.
Jurkje in kwestie:toegeven is dan ook de eerste stap naar een verbetering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk flitslicht in de foto
I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Verbergt weinig subtiel m'n gezicht. Helemaal goed dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:00 schreef clevy het volgende:
[..]
toegeven is dan ook de eerste stap naar een verbetering.
leuk flitslicht in de foto
ja prima.. focust de aandacht op het lichaam.. mooie verdeling. iets om te bewonderen en iets dat geheimzinnig blijft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbergt weinig subtiel m'n gezicht. Helemaal goed dus.
He wat saai nouquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik was niet van plan om nat te worden op welke manier dan ook
.
Er is geen zwembad op het feestje. Wel een sauna...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
He wat saai nouNiet eens even zwemmen?
daarin mag t jurkje ook uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is geen zwembad op het feestje. Wel een sauna....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |