NK boobies wegen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik ben echt wel trots. 3 september naar 't NK!
.
Eén poging gedaan, maar het is (de komende decennia) niks voor mij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eén poging gedaan, maar het is (de komende decennia) niks voor mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet ook eerst een stabiele relatie opbouwen en dán gaan samenwonen. Niet eerst samenwonen en dan kijken of je bij elkaar past.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NK schoenen kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, ik ben echt wel trots. 3 september naar 't NK!
.
Handige tip, ik noteer 'm.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet ook eerst een stabiele relatie opbouwen en dán gaan samenwonen. Niet eerst samenwonen en dan kijken of je bij elkaar past.
Ik zelf niet, Rio is nog niet zo ver. Maar mijn stalgenootje die ik al sinds jaar en dag help met rijden en zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Netjes. Met een paard neem ik aan.
Zo te horen kan dus beter jou helpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zelf niet, Rio is nog niet zo ver. Maar mijn stalgenootje die ik al sinds jaar en dag help met rijden en zo..
Ponydressuur L1. Maar dat zal je niks zeggen, denk ik..
Ik heb hulp van nog hogere handquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo te horen kan dus beter jou helpen
Huuur iemand in!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Gaat het ineens plenzen als ik het gras wil maaien. Kom ik daar even mooi onderuit.
Ik neem dan de pony mee naar huisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef CherryLips het volgende:
Gaat het ineens plenzen als ik het gras wil maaien. Kom ik daar even mooi onderuit.
Ik wil best 12,50 betalen om toe te kijken hoe iemand in de zeikende regen het gras gaat maaienquote:
Zo groot is de tuin nou ook weer niet, één paardenbolus en het veld ligt al zowat vol. Tenzij het katten wegjaagt, dan mag dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem dan de pony mee naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |