SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:06 schreef -tape- het volgende:
Gamen zonder dat je gestoord wordt door sociale verplichtingen![]()
![]()
Weekend![]()
![]()
Klinkt als een leuk leven ga later leven van een uitkering en ga vooral zo doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything seems to be different.
Maar dan zijn ze overdag nog bezig met iets en in het weekend hebben ze dan niks te doen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Catch22- het volgende:
Mensen die geen sociaal leven hebben gaan waarschijnlijk ook niet voor hun lol naar hun werk en zullen derhalve ook wel zin hebben in het weekend.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef banapples het volgende:
Als ik geen sociaal leven had dan had ik wel een abo genomen
Ik denk dat mijn toekomstbeeld wat rooskleuriger is dan dat van jou hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk leven ga later leven van een uitkering en ga vooral zo door
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk leven ga later leven van een uitkering en ga vooral zo door
Hoe moeten zij dat nou weten, die kennen ze dan toch niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Maanvis het volgende:
Kijken jullie minder uit naar het weekeinde dan mensen met een sociaal leven?
Vind je mijn toekomst niet mooi dan verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn toekomstbeeld wat rooskleuriger is dan dat van jou hoor
Rare conclusie, ik werk voor m'n lol en heb voor de rest nagenoeg geen sociaal leven en dat bevalt me wel. Af en toe naar vrienden en af en toe een concertje, maar hoef echt niet elk weekend te gaan 'feesten'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Catch22- het volgende:
Mensen die geen sociaal leven hebben gaan waarschijnlijk ook niet voor hun lol naar hun werk en zullen derhalve ook wel zin hebben in het weekend.
ik ook niet maar ben dan ook pas 15quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rare conclusie, ik werk voor m'n lol en heb voor de rest nagenoeg geen sociaal leven en dat bevalt me wel. Af en toe naar vrienden en af en toe een concertje, maar hoef echt niet elk weekend te gaan 'feesten'.
Ach een leven...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rare conclusie, ik werk voor m'n lol en heb voor de rest nagenoeg geen sociaal leven en dat bevalt me wel. Af en toe naar vrienden en af en toe een concertje, maar hoef echt niet elk weekend te gaan 'feesten'.
?? waarom zouden niet zo sociale mensen niets te doen hebben? Die hebben vaak genoeg te doen, alleen zal het niet een weekend lang feesten zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze overdag nog bezig met iets en in het weekend hebben ze dan niks te doen ?
Als ik bijv. op een zondag de hele dag niks doe, dan voel ik me gewoon ellendig.
En dan kom je haten op mij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:17 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
ik ook niet maar ben dan ook pas 15
18 en mijn toekomst ziet er veel bazer uit als die van jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef -tape- het volgende:
[..]
En dan kom je haten op mij?15 jaar en dan zo'n mond. Ga maar weer lekker verder met spelletjes spelen
Doordeweeks zijn ze nog onder de mensen en in het weekend dus eenzaam. TS gaat er vanuit dat die ook die mensen liever onder de mensen zijn dan iets alleen doen en het weekend daarom minder leuk is voor hen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe moeten zij dat nou weten, die kennen ze dan toch niet?
Waarom heb je dat "wolla" weggehaald ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
18 en mijn toekomst ziet er veel bazer uit als die van jou.
Come at me brah!
Anders krijgen we hier weer van die discussie's die ik wil vermijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom heb je dat "wolla" weggehaald ?
Bazerder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
18 en mijn toekomst ziet er veel bazer uit als die van jou.
Come at me brah!
Wij hebben geen bruisend sociaal leven (omstandigheden/zelfverkozen), maar dat neemt niet weg dat ik erg uitkijk naar het weekend. Godzijdank is het al bijna zover...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Maanvis het volgende:
Kijken jullie minder uit naar het weekeinde dan mensen met een sociaal leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |