SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:06 schreef -tape- het volgende:
Gamen zonder dat je gestoord wordt door sociale verplichtingen![]()
![]()
Weekend![]()
![]()
Klinkt als een leuk leven ga later leven van een uitkering en ga vooral zo doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything seems to be different.
Maar dan zijn ze overdag nog bezig met iets en in het weekend hebben ze dan niks te doen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Catch22- het volgende:
Mensen die geen sociaal leven hebben gaan waarschijnlijk ook niet voor hun lol naar hun werk en zullen derhalve ook wel zin hebben in het weekend.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:03 schreef banapples het volgende:
Als ik geen sociaal leven had dan had ik wel een abo genomen
Ik denk dat mijn toekomstbeeld wat rooskleuriger is dan dat van jou hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk leven ga later leven van een uitkering en ga vooral zo door
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk leven ga later leven van een uitkering en ga vooral zo door
Hoe moeten zij dat nou weten, die kennen ze dan toch niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Maanvis het volgende:
Kijken jullie minder uit naar het weekeinde dan mensen met een sociaal leven?
Vind je mijn toekomst niet mooi dan verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:09 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn toekomstbeeld wat rooskleuriger is dan dat van jou hoor
Rare conclusie, ik werk voor m'n lol en heb voor de rest nagenoeg geen sociaal leven en dat bevalt me wel. Af en toe naar vrienden en af en toe een concertje, maar hoef echt niet elk weekend te gaan 'feesten'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Catch22- het volgende:
Mensen die geen sociaal leven hebben gaan waarschijnlijk ook niet voor hun lol naar hun werk en zullen derhalve ook wel zin hebben in het weekend.
ik ook niet maar ben dan ook pas 15quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rare conclusie, ik werk voor m'n lol en heb voor de rest nagenoeg geen sociaal leven en dat bevalt me wel. Af en toe naar vrienden en af en toe een concertje, maar hoef echt niet elk weekend te gaan 'feesten'.
Ach een leven...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rare conclusie, ik werk voor m'n lol en heb voor de rest nagenoeg geen sociaal leven en dat bevalt me wel. Af en toe naar vrienden en af en toe een concertje, maar hoef echt niet elk weekend te gaan 'feesten'.
?? waarom zouden niet zo sociale mensen niets te doen hebben? Die hebben vaak genoeg te doen, alleen zal het niet een weekend lang feesten zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef kedge het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze overdag nog bezig met iets en in het weekend hebben ze dan niks te doen ?
Als ik bijv. op een zondag de hele dag niks doe, dan voel ik me gewoon ellendig.
En dan kom je haten op mij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:17 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
ik ook niet maar ben dan ook pas 15
18 en mijn toekomst ziet er veel bazer uit als die van jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef -tape- het volgende:
[..]
En dan kom je haten op mij?15 jaar en dan zo'n mond. Ga maar weer lekker verder met spelletjes spelen
Doordeweeks zijn ze nog onder de mensen en in het weekend dus eenzaam. TS gaat er vanuit dat die ook die mensen liever onder de mensen zijn dan iets alleen doen en het weekend daarom minder leuk is voor hen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe moeten zij dat nou weten, die kennen ze dan toch niet?
Waarom heb je dat "wolla" weggehaald ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
18 en mijn toekomst ziet er veel bazer uit als die van jou.
Come at me brah!
Anders krijgen we hier weer van die discussie's die ik wil vermijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef kedge het volgende:
[..]
Waarom heb je dat "wolla" weggehaald ?
Bazerder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
18 en mijn toekomst ziet er veel bazer uit als die van jou.
Come at me brah!
Wij hebben geen bruisend sociaal leven (omstandigheden/zelfverkozen), maar dat neemt niet weg dat ik erg uitkijk naar het weekend. Godzijdank is het al bijna zover...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Maanvis het volgende:
Goed antwoord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Doodloper het volgende:
Lijkt mij dat niet-sociale mensen het weekend heerlijk vinden: ff geen mensen om je heen.
Welke industrie ga je in dan?quote:
Ik zei zo maar wat hoorquote:
Niet thrashen als je het niet waar kan maken, dit is wel FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:26 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ik zei zo maar wat hoor
Ik ga de economische kant van de informatica in. Maar met oud geld achter de hand
Ik heb geen supererg sociaal leven maar kheb er wel een, en ik kijk zoiezo uit naart weekend omdat dat baas isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:26 schreef cwg het volgende:
als je geen leven hebt kijk je wss niet uit naar het weekend in de veronderstelling dat mensen die geen leven hebben dus ook geen werk,relatie,vrienden of iets in die richting heeft en dus thuis op ze gat zit niks te doen.
elke dag is een vrije dag dan toch..
maja ik heb een sociaal leven dus ik zou het niet weten
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach een leven...
Nergens voor nodig![]()
Gewoon jezelf elke nacht huilen in feutus houding terwijl je jezelf in slaap fapt.
Neuh gezellig met m'n vrouw op de bank met een wijntje in m'n eigen huis... komt voor jou ook nog welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach een leven...
Nergens voor nodig![]()
Gewoon jezelf elke nacht huilen in feutus houding terwijl je jezelf in slaap fapt.
Nee, maar het weekend is natuurlijk OOK heel leuk of misschien zelfs nog leuker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef kedge het volgende:
Ben ik de enigste die werken leuk vind ?
Ligt eraan moet ik eerst wel ff een rebound chick fixen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
[..]
Neuh gezellig met m'n vrouw op de bank met een wijntje in m'n eigen huis... komt voor jou ook nog wel
Ik vind werken ook leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef kedge het volgende:
Ben ik de enigste die werken leuk vind ?
Ik vind dat ik erg leuk werk heb. Maar vanwege de enorme drukte en hoeveelheid mensen kan ik mij erg verheugen op een paar dagen betrekkelijke rust en stilte.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:26 schreef muhahaha het volgende:
Mensen die elke werkdag uitkijken naar het weekend hebben geen leuke job of vinden hun job niet leuk. Heeft imo weinig te maken met hóe sociaal je precies bent.
Niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Niet thrashen als je het niet waar kan maken, dit is wel FOK!
Wat een faal is dat dude. Dat is echt zoiets van ik wil informatica doen maar ik ben er niet goed genoeg voor
Ik daarentegen doe International Game Architecture And Design: Art & Technology.
Beat that. Biatch.
[..]
Ik heb geen supererg sociaal leven maar kheb er wel een, en ik kijk zoiezo uit naart weekend omdat dat baas is
Precies, en misschien bedoelt TS die mensen ook. Gaan hier allemaal mensen antwoorden die ervoor kiezen geen sociaal leven te hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Doordeweeks zijn ze nog onder de mensen en in het weekend dus eenzaam. TS gaat er vanuit dat die ook die mensen liever onder de mensen zijn dan iets alleen doen en het weekend daarom minder leuk is voor hen.
Wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:36 schreef Silenus het volgende:
Kunnen die twee levenloze nerds die pimpen met hun informatiekunde-studie dat ergens anders doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\Mjah lijkt me ook wel, ik zou opzich ook wel een iets socialer leven hebben als ik nu heb. MAar ik hou niet zo van uitgaan en die shizzle en rondhangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Precies, en misschien bedoelt TS die mensen ook. Gaan hier allemaal mensen antwoorden die ervoor kiezen geen sociaal leven te hebben.Het komt toch vaker voor dat mensen ongewild geen sociaal leven hebben, lijkt mij?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik denk dat bij een aantal mensen het in eerste instantie ongewenst is, maar later berusten ze erin en dan praat je jezelf aan dat je het leuker vindt om dingen alleen te doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Precies, en misschien bedoelt TS die mensen ook. Gaan hier allemaal mensen antwoorden die ervoor kiezen geen sociaal leven te hebben.Het komt toch vaker voor dat mensen ongewild geen sociaal leven hebben, lijkt mij?
Het is ook een vrij retorische vraag van TS.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:36 schreef Silenus het volgende:
Kunnen die twee levenloze nerds die pimpen met hun informatiekunde-studie dat ergens anders doen?
Precies. "Oh nee, heb daar geen behoefte aan, uitgaan is stom en sociaal leven overrated, boeiendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat bij een aantal mensen het in eerste instantie ongewenst is, maar later berusten ze erin en dan praat je jezelf aan dat je het leuker vindt om dingen alleen te doen.
Ja en die mensen hebben misschien moeite met het weekend omdat, dat is althans denk ik wat TS bedoelt, het weekend is voor uitgaan en feestjes. Alleen is dat ook voor mensen met een sociaal leven lang niet altijd het geval, dus beetje vreemde multiinterpretabele OP.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat bij een aantal mensen het in eerste instantie ongewenst is, maar later berusten ze erin en dan praat je jezelf aan dat je het leuker vindt om dingen alleen te doen.
Dat is zo irritant he, mensen die op facebook hun statusupdate gaan geven metquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Weekend is leuker
Ik doen dan altijd het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend op social media
Is raar als je dat doordeweeks doet
quote:Weekend!
Altijd jammer die mensen die naar coen en sander bellen en dan niemand hebben om de groetjes aan te doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Weekend is leuker
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Weekend is leuker
geen chocola man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. "Oh nee, heb daar geen behoefte aan, uitgaan is stom en sociaal leven overrated, boeiend![]()
"
Intussen zitten ze elke avond in hun eentje op de bank huilend chocolade-repen weg te vreten.
Ja zo kan je ieder bericht op Facebook als onzin bekijken ( wat het in principe ook is)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is zo irritant he, mensen die op facebook hun statusupdate gaan geven met
[..]Ja, en nu? Nerd.
Nu gaan we je curbstompenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is zo irritant he, mensen die op facebook hun statusupdate gaan geven met
[..]Ja, en nu? Nerd.
Zolang jij 'huilt' als 'huild' schrijft is je toekomstperspectief uitermate zwak.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:42 schreef stefanhaan het volgende:
geen chocola man!
Maar in feutus houding jezelf in slaap fappen terwijl je huild![]()
![]()
Nee mang!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang jij 'huilt' als 'huild' schrijft is je toekomstperspectief uitermate zwak.
Tuurlijk, dan kunnen ze full time WoW-en!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:02 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we vanavond acht uur weer WoW'en ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kunnen ze full time WoW-en!
zal ik doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:20 schreef -tape- het volgende:
[..]
En dan kom je haten op mij?15 jaar en dan zo'n mond. Ga maar weer lekker verder met spelletjes spelen
WoWquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef kedge het volgende:
[..]
Zullen we vanavond acht uur weer WoW'en ?
Gezellig! Speel jij een vrouwtje dan speel ik een mannetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef kedge het volgende:
Zullen we vanavond acht uur weer WoW'en ?
Wij speelden geen raids in het weekendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kunnen ze full time WoW-en!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezellig! Speel jij een vrouwtje dan speel ik een mannetje
Aww? Ik moet anders morgen sociaal doen op de hockeyclub en dat wil ik helemaal niet. Al die mensenquote:
Kom je cheerleaden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:47 schreef Silenus het volgende:
H - O - C - K - E - Griekse Y,
Hockey, Hockey, echt een sport voor mijjjjjjjjjj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |