Leg uit hoe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Och niks, was ook maar een geintje, hoewel als je het goed doet kun je je werkgevers echt tot je onderdanen degraderen.
Oud nieuws.quote:
Ja, want zo gaat het ook echt in de praktijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Och niks, was ook maar een geintje, hoewel als je het goed doet kun je je werkgevers echt tot je onderdanen degraderen.
Uhu, en daarom zei ik ook dat als GS serieus een land wil zonder taxes dat hij een eiland op zee moet bouwen.quote:
Ik wil helemaal geen land hoeven bouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, en daarom zei ik ook dat als GS serieus een land wil zonder taxes dat hij een eiland op zee moet bouwen.
Godverdomme, dat was toch ook maar een geintje, of niet danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, want zo gaat het ook echt in de praktijk
Jij wil niks he?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen land hoeven bouwen
Saillant detail; hij had in april een medewerker ontslagen omdat die met de aanstaande verloofde van v.d. Stoep het bed in dook.quote:
Elk land is op zee gebouwdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, en daarom zei ik ook dat als GS serieus een land wil zonder taxes dat hij een eiland op zee moet bouwen.
Ik wil werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil niks he?
*roept betyar: neem hem maar mee!*
Je vorige opmerking leek serieus bedoeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Godverdomme, dat was toch ook maar een geintje, of niet dan_!
Meteen alles zo serieus te nemen.
Serieus? Haha.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Saillant detail; hij had in april een medewerker ontslagen omdat die met de aanstaande verloofde van v.d. Stoep het bed in dook.
Nee, jij denkt toch niet dat mijzelf als zijnde baas stiekem in een kantoor manoeuvreer om zodoende met een liniaal te gaan zitten rammen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je vorige opmerking leek serieus bedoeld.
'Geld is altijd een middelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil werken
En rijk worden
En leuke dingen doen
Ok je mag blijven, maar voor straf moet je drie weken naar Harderwijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wil werken
En rijk worden
En leuke dingen doen
Eigenlijk welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij denkt toch niet dat mijzelf als zijnde baas stiekem in een kantoor manoeuvreer om zodoende met een liniaal te gaan zitten rammen ?
Ik vind je sowieso niet het type dat mijn baas zou kunnen wezen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij denkt toch niet dat mijzelf als zijnde baas stiekem in een kantoor manoeuvreer om zodoende met een liniaal te gaan zitten rammen ?
quote:In addition, a number of amateur athletes "represent" Sealand in sporting events, including unconventional events like the egg throwing world championship, which the Sealand team won in 2008.
Ik weet dat jij nogal gelikt bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso niet het type dat mijn baas zou kunnen wezen.
Daar ben ik veel te manipulatief voor
EN WIE DENKT DAT VOOR MIJ TE KUNNEN BESLISSENquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok je mag blijven, maar voor straf moet je drie weken naar Harderwijk
Jij bent iemand die je een beetje vrij moet laten. Zo'n Harvey.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind je sowieso niet het type dat mijn baas zou kunnen wezen.
Daar ben ik veel te manipulatief voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |