Oh, ik wil daar best om wedden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, en wedden dat er jij remlof, koos, en Erik dan zullen doorwerken?
Mijn principe is dat ik geen IB of BTW of wat voor belasting en tax dan ook wil betalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jouw eigen principes boven de de afschaffing van de ib's en btw.
Als daarmee een goede sociale samenleving van kan worden gecreëerd is er niks mis mee om belasting te betalen.quote:
Zoveel geld verdienen en een eiland ergens midden in de zee bouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mijn principe is dat ik geen IB of BTW of wat voor belasting en tax dan ook wil betalen.
Hoe kan ik dat gedaan krijgen?
Maar betyar, denk aan al die welwillende Afrikanen die je van het uitkerinkie van Ma Flodder kan reddenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Als daarmee een goede sociale samenleving van kan worden gecreëerd is er niks mis mee om belasting te betalen.
Als ondernemer had je wel anders gepiept!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten later.
Aangezien jij bij gratie van een fiscaal stelsel geld verdient.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
Tot op zekere hoogte is er niets mis met belastingen.
En met enige regelmaat sluip ik sneaky het kantoor binnen om vervolgens keihard met mijn liniaal op de tafel te slaan zodat jij wakker schriktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik wil daar best om wedden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als ondernemer had je wel anders gepiept!
Ga nu niet je ervaringen op school op anderen projecterenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En met enige regelmaat sluip ik sneaky het kantoor binnen om vervolgens keihard met mijn liniaal op de tafel te slaan zodat jij wakker schrikt
Nou, poeh-poeh. Hij 25 euro per uur rijker en jij armer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En met enige regelmaat sluip ik sneaky het kantoor binnen om vervolgens keihard met mijn liniaal op de tafel te slaan zodat jij wakker schrikt
Nouja, ook zonder een dergelijk stelsel was ik vast wel aan de bak gekomen, maar een zekere collectiviteit kan ik wel rechtvaardigen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aangezien jij bij gratie van een fiscaal stelsel geld verdient.
Nogmaals mensen die niet willen kunnen wat mij betreft naar Afrika gestuurd worden zonder enige hulp vanuit Nederland op het enkeltje voor vervoer na dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar betyar, denk aan al die welwillende Afrikanen die je van het uitkerinkie van Ma Flodder kan redden
Die moet je even uitleggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, poeh-poeh. Hij 25 euro per uur rijker en jij armer.
Waarom, wie zegt dat het lapje grond dat ik in Nederland bezit verplicht deel uit moet maken van het Koninkrijk der Nederlandenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoveel geld verdienen en een eiland ergens midden in de zee bouwen
Jij kunt je niet zomaar onafhankelijk verklarenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom, wie zegt dat het lapje grond dat ik in Nederland bezit verplicht deel uit moet maken van het Koninkrijk der Nederlanden?
Ik ga gewoon Peter Griffin naspelen.
Je kan het wel leuk vinden dat koos wakker schrikt, maar hij krijgt zijn salaris van jou.quote:
EN WAAROM NIETquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij kunt je niet zomaar onafhankelijk verklaren
Je lijkt wel een beetje op hem.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom, wie zegt dat het lapje grond dat ik in Nederland bezit verplicht deel uit moet maken van het Koninkrijk der Nederlanden?
Ik ga gewoon Peter Griffin naspelen.
Ooit gehoord van Sealand?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij kunt je niet zomaar onafhankelijk verklaren
Och niks, was ook maar een geintje, hoewel als je het goed doet kun je je werkgevers echt tot je onderdanen degraderen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan het wel leuk vinden dat koos wakker schrikt, maar hij krijgt zijn salaris van jou.
Dus wat is de lol er van om ongemotiveerde werknemers te hebben?
Ik lach ook exact hetzelfde.quote:
Dat moet je juist niet doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Och niks, was ook maar een geintje, hoewel als je het goed doet kun je je werkgevers echt tot je onderdanen degraderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |