Mensen die niet willen zouden ze inderdaad niks moeten geven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En iedereen met een bijstandsuitkering moet in Nederland maar ergens anders zijn geluk beproeven. Zoveel sociale voorzieningen, al dat geld dat we herverdelen, de Henk en Ingrids zouden steenrijk moeten zijn.
Jij vreet ook mee uit diezelfde ruif hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En iedereen met een bijstandsuitkering moet in Nederland maar ergens anders zijn geluk beproeven. Zoveel sociale voorzieningen, al dat geld dat we herverdelen, de Henk en Ingrids zouden steenrijk moeten zijn.
Vraag ik daaromquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vreet ook mee uit diezelfde ruif hoor
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die niet willen zouden ze inderdaad niks moeten geven.
Hè?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
Er komt een tijd dat ik alle FOK!kertjes buiten FOK! om onder de duim krijg
Wij vragen V_P om verdedigingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:53 schreef phpmystyle het volgende:
Er komt een tijd dat ik alle FOK!kertjes buiten FOK! om onder de duim krijg
Dan betaal je het toch terug, of je stort het geld op de giro van de overheidquote:
En dan hoef ik nooit meer IB of BTW te betalenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan betaal je het toch terug, of je stort het geld op de giro van de overheid
Dat jullie mijn werknemers zijn.quote:
Laat maar komen. Dan sturen we die hollandse lamballen naar de Hoorn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]Go betyar!
En Afrikanen die wel willen?
Wat een wonderlijke onderneming moet dat zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat jullie mijn werknemers zijn.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
f
[..]
Laat maar komen. Dan sturen we die hollandse lamballen naar de Hoorn.
Als jij echt principe's hebt dan laat je dat prevalerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan hoef ik nooit meer IB of BTW te betalen?
Doe mij zo'n deal, ik maak vandaag nog al het geld over dat ik gekost heb
En als ze nu niet wegwillenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef betyar het volgende:
f
[..]
Laat maar komen. Dan sturen we die hollandse lamballen naar de Hoorn.
Ik laat wat prevaleren?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als jij echt principe's hebt dan laat je dat prevaleren
Uhu, en wedden dat er jij remlof, koos, en Erik dan zullen doorwerkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat een wonderlijke onderneming moet dat zijn
Jouw eigen principes boven de de afschaffing van de ib's en btw.quote:
Zo willen wij het horenquote:
Ik denk dat het één groot bitterballengevecht zal worden en we je snel failliet krijgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu, en wedden dat er jij remlof, koos, en Erik dan zullen doorwerken?
''wat'' ja, geen 52% vanaf 53kquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |