Ok ok, zo leek 't.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Had niet eens in de gaten dat 'ie bijna vol was
Ja ik wist niks. Ik dacht ik combineer de laatste 2 wel.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga zondag naar Heracles - Feyenoord
3-1 voor heraclesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga zondag naar Heracles - Feyenoord
TIEN TIEN TIENquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat fucking jammer dat ik daar niet bij was
Ach, tegen Ried ook gewoon 10-0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, tegen Ried ook gewoon 10-0
En aan 't eind van de wedstrijd liedjes over Rutten zingen.Je hebt 't niet zo op die man of wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zou je als vervanger willen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ik heb een schurfthekel aan 'mquote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je hebt 't niet zo op die man of wel.
Wie zou je als vervanger willen?
Liever Guus dan Lois.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan 'm
Zou graag Van Gaal zien komen. Of, als het even kan, Guus -The Master- Hiddink
Uhu. Guus zou ons nagenoeg zeker kampioen makenquote:
Ja je weet 't nooit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu. Guus zou ons nagenoeg zeker kampioen maken
Hij maakt van Korea ineens een subtopper op wereldniveau
Hoiquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Dodgie het volgende:
Riessenoar hier, altijd maar lopen lurken en maar eens uit m'n hol gekropen. Goedemorgen
Nick, aangenaam. Elke voorbijgaande 8 juli word ik weer een jaar te oud :p Ervan uitgaande dat dit voor de fancy topicstart isquote:
Aangenaam!quote:
welkom!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Dodgie het volgende:
Riessenoar hier, altijd maar lopen lurken en maar eens uit m'n hol gekropen. Goedemorgen
quote:
Ha kearlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:31 schreef Dodgie het volgende:
Hej wat toevallig, een loslopende PSV fan met verwachtingen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhu. Guus zou ons nagenoeg zeker kampioen maken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:40 schreef Mdrop het volgende:
Middag!!
[..]
Hej wat toevallig, een loslopende PSV fan met verwachtingen.
Ey Nick!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef Dodgie het volgende:
[..]
Nick, aangenaam. Elke voorbijgaande 8 juli word ik weer een jaar te oud :p Ervan uitgaande dat dit voor de fancy topicstart is
[..]
Aangenaam!
Samen met zn broer de aanval openen op 'Ti Ta Tuinstoelen'quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jan Smit (Heracles) bij VI morgenavond
hier ook flink hard en laag gerommel, net dikke flitsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:20 schreef Mdrop het volgende:
Begint hier ook mooi te 'rommelen', prachtig!
In Almelo is hij een paar jaar terug geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Rob Geus was in Twente; Goor, Rijssen en Haaksbergen(stond in de krant)
in Haaksbergen maar 1 restaurant gehad, rest liet hem niet in de keukenalleen de Postkoets gehad, afgezien van registratielijsten die thuis lagen en een smerig schuursponsje (doodzonde bij die kerel) was het in orde
en wat waren daar de resultaten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In Almelo is hij een paar jaar terug geweest
2 stickers
http://www.nu.nl/buitenla(...)dweer-pukkelpop.htmlquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)n-op-Pukkelpop.dhtml
M'n broertje, zijn vriendin en wat vrienden zijn daar
Leon belde net en zei dat ie Lygia (z'n vriendin) aan de kant moest smijten omdat ze anders onder een omvallende betonnen paal terecht waren gekomen
Almeloquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat waren daar de resultaten?
ook maar in 2 keukens binnen gelaten?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Almelo
- Restaurant De Vier Vensters Grotestraat 115
- Chinees Indisch Specialiteiten Restaurant Grand Palace Marktstraat 84
Nee wel meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook maar in 2 keukens binnen gelaten?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leon belde net en zei dat ie Lygia (z'n vriendin) aan de kant moest smijten omdat ze anders onder een omvallende betonnen paal terecht waren gekomen
Tering, sterkte!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schrok me kapot jaquote:
Dankjequote:
gelukkig maar. Beetje bekomen van de schrik?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schrok me kapot ja
[..]
Dankje
Niemand van de groep (broertje, vriendin en vrienden) heeft wat, dus dat valt allemaal heel erg mee gelukkig
Uhuquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef omearos het volgende:
[..]
gelukkig maar. Beetje bekomen van de schrik?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
UhuZodra ma zei dat niemand gewond was geraakt kwam ik weer tot rust.
damn das kut zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)dweer-pukkelpop.html
ik hoop dat alles goed met ze is
Geen idee, hebben ze nog niet besloten denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef omearos het volgende:
[..]gelukkig maar.
Blijven ze daar of gaan ze naar huis?
Mien god. Da's schrikken zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
UhuZodra ma zei dat niemand gewond was geraakt kwam ik weer tot rust.
Ja he, Nick.. Binnenkort weer eem het oerwoud opzoekn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef Dodgie het volgende:
Bedankt iedereen, voel me helemaal thuis
Rawrrquote:
Ik moest even keihard lachen om de 0-0quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor dit PSV is rkc thuis zelfs lastig
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef Sylvana het volgende:
Vakantie op Mallorca was echt heerlijkElke dag 30-35 graden, goed hotel, leuke excursies gedaan (naar grotten en aquarium en eilandtour gedaan met trein, tram, boot en bus) en lekker op het strand gelegen en op terrasjes gezeten enzo
Bohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef Sylvana het volgende:
Vakantie op Mallorca was echt heerlijkElke dag 30-35 graden, goed hotel, leuke excursies gedaan (naar grotten en aquarium en eilandtour gedaan met trein, tram, boot en bus) en lekker op het strand gelegen en op terrasjes gezeten enzo
Ratelschatjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klinkt goed
Goedemiddag allemaal.
In welke plaats zat je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef Sylvana het volgende:
fickschnitzelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Mmmm, dein kleine fickschniztel...
Uhm, was samen met mijn vriend hčquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En? Nog mooie spaanse mannen gescoord?
Heeft híj dan mooie Spaanse mannen gescoord?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, was samen met mijn vriend hč
Lol nee ook niet. We zaten trouwens in het Nederlandse gedeelte (tussen strandtent 1 en 4) en daarnaast had je het Duitse gedeelte (tussen strandtent 4 en 9 zon beetje) Dus sowieso weinig Spanjaarden gezien...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft híj dan mooie Spaanse mannen gescoord?
Er komen daar 4 miljoen Duitsers per jaar, tegenover 1 miljoen Nederlanders. Maar tussen strandtent 1 en 4 was dus Nederlandse gedeelte met Nederlandse kroegen en disco's etc.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:12 schreef Under_Score het volgende:
duitsers hadden weer is een eigen stukje strand geclaimed?
Coolquote:
Ja, natuurlijk ken ik datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Cool
Ben ik paar jaar geleden ook geweest.
Wij zaten vaak bij "de heren van amstel"
Ken je dat cafe?
Knalpottn
+1quote:
TUUT!quote:
Tsjah moet je maar een eckte baan gaan zoekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
blehhh, en zo wordt het vannacht wéér 2 uur voor ik vrij ben
wat doe je dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
blehhh, en zo wordt het vannacht wéér 2 uur voor ik vrij ben
Bloedbad zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vakantiewerk @ kippenslachterij/verwerking
Lolz ! Wat is dat toch met duitsers.. Als 'k met vrienden op vakantie ben en dr zit een stel van die figuren bij elkaar, dan is 't eventjes een ietwat vreemde blik vanuit onze hoek totdat er iemand "duutsers...." mompelt..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:12 schreef Under_Score het volgende:
duitsers hadden weer is een eigen stukje strand geclaimed?
Ja. Daar werkt iequote:
hoezo dattan? wat is er mis daar dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Daar werkt ie![]()
Wat een ransbedrijf is dat. Moest er ooit vanuit de Ola 1 week werken. Ben d'r 1 dag geweest. Heb 's avonds al mijn spul in een kluisje geduwd, de sleutel bij het inhouse keetje in de brievenbus gedaan en ben naar huis gegaan. 's ochtends opgebeld dat ik daar NOOIT weer kwam.
Die luchtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dattan? wat is er mis daar dan?
tjah, dat zijn kippenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die luchtEcht dooie kippen intresseert me niet maar die lucht. En dan al dat volk in de kantine kippenpootjes eten. Nee dankje
Maar nee echt.. Die LUCHT.
Sowieso, kadavers..quote:
tjah, ik heb daar een paar elektrokasten schoongemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sowieso, kadavers..
Maar nu eerst ff een broodje kipfiletDat dan weer wel.
En respect voor David dat hij 't kan.
Boh. Ik reed er een half jaar later met m'n maat in de vrachtwagen ook eens langs. Ramen dicht, airco op recirulatie en gaan. Dan ruik je 't iig niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik heb daar een paar elektrokasten schoongemaakt
keerls wat onmeunig anstell'n oniequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Boh. Ik reed er een half jaar later met m'n maat in de vrachtwagen ook eens langs. Ramen dicht, airco op recirulatie en gaan. Dan ruik je 't iig niet.
Niks niet. Boerderijlucht ofzo maakt me dan weer niets uit maar dat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
keerls wat onmeunig anstell'n onie
Dag schoonheidquote:
Die fijne auto's van de rendac.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks niet. Boerderijlucht ofzo maakt me dan weer niets uit maar dat.
Jaren terug zat ik met mijn maat in Nijverdal aan de grotestraat een ijsje te eten. Op dat moment kwam er een vrachtwagen van die kadaververwerking langs die op de holterberg zit. M'n maat en ik stonden tegelijk op, flikkerden ons ijsje weg en liepen weg.
Kadaverwagen 1 - Eetlust 0
je hebt wel een fijn neusje ofnietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks niet. Boerderijlucht ofzo maakt me dan weer niets uit maar dat.
Jaren terug zat ik met mijn maat in Nijverdal aan de grotestraat een ijsje te eten. Op dat moment kwam er een vrachtwagen van die kadaververwerking langs die op de holterberg zit. M'n maat en ik stonden tegelijk op, flikkerden ons ijsje weg en liepen weg.
Kadaverwagen 1 - Eetlust 0
Valt wel mee. Op een boerderij haal ik m'n neus 1 x goed op en dan is het goed maar zo'n kadaverwalm.. Nee dankje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt wel een fijn neusje ofniet
zwaaien natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:01 schreef norich het volgende:
[..]
markoooooooooooo. gaan we morgen nog zwaaien?
In welke wereld leef jij dan ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh als Heracles 10 doelputen scoort tegen Feyenoord.
maar om er nou eten door weg te gooienquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Valt wel mee. Op een boerderij haal ik m'n neus 1 x goed op en dan is het goed maar zo'n kadaverwalm.. Nee dankje.
[Tukkers op FOK] #784: HOIDOEIquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:25 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij dan ?
Een goed bord eten dat eet ik dan wanneer de lucht weg is wel op maar een half opgegeten ijsje kon me nog weinig schelen met die putlucht in m'n neus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar om er nou eten door weg te gooien
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[Tukkers op FOK] #784: HOIDOEI
toen weyl nog actief was bij ons tegenover aan de straat, kwam je s'ochtens op je werk en had je links de cadaver lucht, en rechts de verbrande rubber lucht. ook geen pretje om zo je dag te beginnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Valt wel mee. Op een boerderij haal ik m'n neus 1 x goed op en dan is het goed maar zo'n kadaverwalm.. Nee dankje.
3-1 moet lukken toch.quote:
Het wordt dus 4-8?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente al op 4-0 voorsprong tegen Heerenveen
Goed hoor, het is toch in Heerenveenquote:
Daar waar het vorig jaar 6-2 werdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed hoor, het is toch in Heerenveen
True, truequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar waar het vorig jaar 6-2 werd
Ha meissiequote:
Waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef GimmeGore het volgende:
Zo, weer terug onderweg richting Twente
Jij kunt omgaan met een naaimachine?! Knap hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:43 schreef GimmeGore het volgende:
Eerst naar Arnhem, om mijn laptop na te laten kijken, maar dat zou me 35 euro kosten voor iets wat ik wss zelf ook nog wel kan en daarna door naar mijn ouders in Leusden om het voetpedaal van de naaimachine op te halen (naaimachine had ik vorige week gehaald, alles geinstalleerd op mijn slaapkamer, blijkt het voetpedaal niet bij de naaimachine te zitten)
En ik heb weer vanalles meegekregen van mijn ma
GimmeGore kledinglijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
Nou, ik ga het mezelf proberen te leren.
Maandag eens in de stad kijken of ik iets van kleding maken voor beginners ofzo kan vinden.
Ik wil voornamelijk shirts verbouwen
Van de eerste een rokje, van nummer 2 een tuniek.quote:
nou succesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Van de eerste een rokje, van nummer 2 een tuniek.
En verder mannenshirts een vrouwelijkere pasvorm geven (inkorten, tailleren, schouders aanpassen, zulke dingen)
dat doet je ma helemaal zelfquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef GimmeGore het volgende:
Neuh, maar ik voel me soms wel een pauper, net of ik daar heen ga voor gratis eten enzo
Tailleren heb ik nog wel een idee voor hoe dat zou moeten. shirt aan, afspelden op mijn eigen pasvorm, naadje verleggen en de resten wegknippen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nou succeseen mannenshirt tailleren klinkt als best een opgave.
Vent meten, patroon maken + uitknippen en naaien maar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Tailleren heb ik nog wel een idee voor hoe dat zou moeten. shirt aan, afspelden op mijn eigen pasvorm, naadje verleggen en de resten wegknippen.
Maar ik weet nog niet hoe ik de schouders op mijn schouder moet krijgen (bij mannenshirts hangen de schouders meestal op mijn bovenarm)
Ohquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:50 schreef GimmeGore het volgende:
Het is niet voor een vent, het is voor mezelf
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:51 schreef Redbaron het volgende:
Zoo, eten op en vooral t Hengelose toetje was ergg lekker
Slikt ze?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:51 schreef Redbaron het volgende:
Zoo, eten op en vooral t Hengelose toetje was ergg lekker
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef CrashO het volgende:
Het is zooo benauwd![]()
Ik mis de frisse zeelucht![]()
Import tukker meld zich trouwens, ben per gisteren inwoner van Enschede
Welkomquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef CrashO het volgende:
Het is zooo benauwd![]()
Welkom!quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef CrashO het volgende:
Het is zooo benauwd![]()
Welkom terug, leuke vakantie gehad?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
zooooo, ben er weer van vakantieen heb nu nog 1 week vrij
![]()
![]()
Dag schatquote:
Succesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, ik ga ff wat verder DK in, mag richting Randers..
Tot ooit tukkertjes
Kies maar gewoon een nieuwe uit? WTF...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Ik had voor ik op vakantie ging mijn telefoon (Samsung H1) naar het Vodafone reparatiecentrum opgestuurd omdat internet traag was en steeds vanwege een toepassingsfout werd gesloten. Ga ik hem net ophalen, zeggen ze zo: "Ja, eigenlijk is die telefoon gewoon KUT en zijn ze bij Samsung gestopt met software-updates etc. Dus kies maar gewoon een nieuwe uit!Dus heb nu een Samsung GalaxyΙΙ
![]()
![]()
Idd, zo stond ik ook in de winkel, van WTF?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kies maar gewoon een nieuwe uit? WTF...![]()
Galaxy S2
Rij ze !quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, ik ga ff wat verder DK in, mag richting Randers..
Tot ooit tukkertjes
wie wat waar? ik heb iets gemistquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laatste keer "Leu" vanuit spakenburg
Dat is een beste vooruitgang, nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Ik had voor ik op vakantie ging mijn telefoon (Samsung H1) naar het Vodafone reparatiecentrum opgestuurd omdat internet traag was en steeds vanwege een toepassingsfout werd gesloten. Ga ik hem net ophalen, zeggen ze zo: "Ja, eigenlijk is die telefoon gewoon KUT en zijn ze bij Samsung gestopt met software-updates etc. Dus kies maar gewoon een nieuwe uit!Dus heb nu een Samsung GalaxySΙΙ
![]()
![]()
Martijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is een beste vooruitgang, nice!
Avond!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Markosetje staat en klinkt goed
![]()
hoe is de situatie bij jou?
quote:Geachte klant,
Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling vandaag aan u verzonden wordt.
Uw bestelgegevens:
Ordernummer: AUF-0115
Leveradres:
Marko
Almelo
Uw bestelling zal vandaag meegegeven worden aan DPD. Zij zullen zo snel mogelijk uw pakket vervoeren van ons centrale magazijn naar het landelijk logistieke centrum.
U kunt de status van uw zending volgen via de volgende link:
Ja tuulk, toen zat ik al een paar uur thuisquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joodels, nog voor die 'springer' thuis gekomen??
[..]
Achja, drukke tijden hé!
Logitech Z906quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat niet bij wat je besteld hebten waar heb je het besteld dan?
Tussen Hengelo en Almelo toch, was er ook 'net' voorbij blijkbaar. Zag toen ik op de terug was met de auto een Twitter bericht van iemand uit Albergen die dus moest wachtenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja tuulk, toen zat ik al een paar uur thuisWaar is hij gesprongen dan?
Ga jij morgen?
the fuck?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zeer zeker, al weer weekend dus kan niet beter.
T-Mobile shop, why?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Logitech Z906
ik heb de set gekocht bij de t-mobile shop
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Introductieweek, maar die skippen we maar even voor het gemak.
Daar was de set het goedkoopst, en logitech heeft een goede klantenservice dus mocht er iets defect gaan dan regel ik het wel met hun. En ja ik ga er voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
the fuck?!
[..]
T-Mobile shop, why?en toch overtuigd dat de Z906 goed uit de verf gaat komen op je kamer?
Joa, heb die vrouw bij de studenten balie nog gevraagd, en die zij er ook niets op toen ik aangaf dat ik morgen 'afwezig' zou zijn ;p.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Introductieweek, maar die skippen we maar even voor het gemak.
dikke prima, alvast veel succes ermee!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar was de set het goedkoopst, en logitech heeft een goede klantenservice dus mocht er iets defect gaan dan regel ik het wel met hun. En ja ik ga er voor
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joa, heb die vrouw bij de studenten balie nog gevraagd, en die zij er ook niets op toen ik aangaf dat ik morgen 'afwezig' zou zijn ;p.
nog steeds een CC, maar kijken wat ik mee ga pakkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit seizoen eindelijk je seizoenskaart of .... ?
Ga jij trouwens nog een Laptop bestellen, wat een wir war aan dingen heb je tegenwoordig, en wil echt GEEN apple meerquote:
Ik doe mede daarom ook geen Nederlands of iets in die richting.quote:
aiquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
nog steeds een CC, maar kijken wat ik mee ga pakken
Ik heb al een laptop, Acer Aspire 5736Zquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog een Laptop bestellen, wat een wir war aan dingen heb je tegenwoordig, en wil echt GEEN apple meer.
Ah oké, nou ik moet eerst van mn geloof afvallen voor ik een Acer koop dus kijk nog wel even verderquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb al een laptop, Acer Aspire 5736Z
dat blijktquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik doe mede daarom ook geen Nederlands of iets in die richting.
quote:ai![]()
.
hehequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oké, nou ik moet eerst van mn geloof afvallen voor ik een Acer koop dus kijk nog wel even verder.
* heeft vandaag zijn vak-p pasje binnen gekregen, op naar uitwedstrijden dusquote:
Kijk aan, dan moet het kunnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
Heb m via een veiling gekocht (its)
200 euro van de nieuwprijs af![]()
als ik x ergens heen wil, weet ik je te vindenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* heeft vandaag zijn vak-p pasje binnen gekregen, op naar uitwedstrijden dus.
Jaa daarom. office werkt erop, en 1 virtuele machine moet vast kunnen. maar we krijgen servers toegewezen daarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* heeft vandaag zijn vak-p pasje binnen gekregen, op naar uitwedstrijden dus.
[..]
Kijk aan, dan moet het kunnen.
Geen idee, zie wel, ze kunnen moeilijk verlangen dat ik met een bak van 1200 (ex BTW dat dan weer wel) aan kom zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaa daarom. office werkt erop, en 1 virtuele machine moet vast kunnen. maar we krijgen servers toegewezen daardus ik maak me niet druk
Komt goud, volgend jaar ook mijn 2 extra kaarten (SCC) in vak-P, dan hebben we hier 4 kaarten in huis dus keuze zat voor uitwedstrijdenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik x ergens heen wil, weet ik je te vinden
maar eens kijken waar ik graag naartoe zou willenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Komt goud, volgend jaar ook mijn 2 extra kaarten (SCC) in vak-P, dan hebben we hier 4 kaarten in huis dus keuze zat voor uitwedstrijden.
VVV-uit wil ik sowieso meemaken, al moet je daar weer ** lang voor rijden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
maar eens kijken waar ik graag naartoe zou willen
Verrekijker mag je meenemen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
VVV-uit wil ik sowieso meemaken, al moet je daar weer ** lang voor rijden.
owja, 'De Koel'quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
VVV-uit wil ik sowieso meemaken, al moet je daar weer ** lang voor rijden.
Heb goede ogen, jwzquote:
Ja idd, graf stadion maar daarom weer mooi.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, 'De Koel'met die geniale trap van kleedkamers naar het veld!
heb alleen de Kuip, het Philips Stadion, Parkstad Limburg en de Goffert nog maar meegemaaktquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja idd, graf stadion maar daarom weer mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |