Mien god. Da's schrikken zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
UhuZodra ma zei dat niemand gewond was geraakt kwam ik weer tot rust.
Ja he, Nick.. Binnenkort weer eem het oerwoud opzoekn?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef Dodgie het volgende:
Bedankt iedereen, voel me helemaal thuis
Rawrrquote:
Ik moest even keihard lachen om de 0-0quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voor dit PSV is rkc thuis zelfs lastig
Klinkt goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef Sylvana het volgende:
Vakantie op Mallorca was echt heerlijkElke dag 30-35 graden, goed hotel, leuke excursies gedaan (naar grotten en aquarium en eilandtour gedaan met trein, tram, boot en bus) en lekker op het strand gelegen en op terrasjes gezeten enzo
Bohquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef Sylvana het volgende:
Vakantie op Mallorca was echt heerlijkElke dag 30-35 graden, goed hotel, leuke excursies gedaan (naar grotten en aquarium en eilandtour gedaan met trein, tram, boot en bus) en lekker op het strand gelegen en op terrasjes gezeten enzo
Ratelschatjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Klinkt goed
Goedemiddag allemaal.
In welke plaats zat je?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:51 schreef Sylvana het volgende:
fickschnitzelquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Mmmm, dein kleine fickschniztel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |