Succesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, ik ga ff wat verder DK in, mag richting Randers..
Tot ooit tukkertjes
Kies maar gewoon een nieuwe uit? WTF...quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Ik had voor ik op vakantie ging mijn telefoon (Samsung H1) naar het Vodafone reparatiecentrum opgestuurd omdat internet traag was en steeds vanwege een toepassingsfout werd gesloten. Ga ik hem net ophalen, zeggen ze zo: "Ja, eigenlijk is die telefoon gewoon KUT en zijn ze bij Samsung gestopt met software-updates etc. Dus kies maar gewoon een nieuwe uit!Dus heb nu een Samsung GalaxyΙΙ
![]()
![]()
Idd, zo stond ik ook in de winkel, van WTF?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kies maar gewoon een nieuwe uit? WTF...![]()
Galaxy S2
Rij ze !quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:34 schreef Redbaron het volgende:
Zeu, ik ga ff wat verder DK in, mag richting Randers..
Tot ooit tukkertjes
wie wat waar? ik heb iets gemistquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laatste keer "Leu" vanuit spakenburg
Dat is een beste vooruitgang, nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:16 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Ik had voor ik op vakantie ging mijn telefoon (Samsung H1) naar het Vodafone reparatiecentrum opgestuurd omdat internet traag was en steeds vanwege een toepassingsfout werd gesloten. Ga ik hem net ophalen, zeggen ze zo: "Ja, eigenlijk is die telefoon gewoon KUT en zijn ze bij Samsung gestopt met software-updates etc. Dus kies maar gewoon een nieuwe uit!Dus heb nu een Samsung GalaxySΙΙ
![]()
![]()
Martijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat is een beste vooruitgang, nice!
Avond!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Markosetje staat en klinkt goed
![]()
hoe is de situatie bij jou?
quote:Geachte klant,
Hierbij delen wij u mede dat uw bestelling vandaag aan u verzonden wordt.
Uw bestelgegevens:
Ordernummer: AUF-0115
Leveradres:
Marko
Almelo
Uw bestelling zal vandaag meegegeven worden aan DPD. Zij zullen zo snel mogelijk uw pakket vervoeren van ons centrale magazijn naar het landelijk logistieke centrum.
U kunt de status van uw zending volgen via de volgende link:
Ja tuulk, toen zat ik al een paar uur thuisquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joodels, nog voor die 'springer' thuis gekomen??
[..]
Achja, drukke tijden hé!
Logitech Z906quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat niet bij wat je besteld hebten waar heb je het besteld dan?
Tussen Hengelo en Almelo toch, was er ook 'net' voorbij blijkbaar. Zag toen ik op de terug was met de auto een Twitter bericht van iemand uit Albergen die dus moest wachtenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja tuulk, toen zat ik al een paar uur thuisWaar is hij gesprongen dan?
Ga jij morgen?
the fuck?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja zeer zeker, al weer weekend dus kan niet beter.
T-Mobile shop, why?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Logitech Z906
ik heb de set gekocht bij de t-mobile shop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |