wat doe je dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
blehhh, en zo wordt het vannacht wéér 2 uur voor ik vrij ben
Bloedbad zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vakantiewerk @ kippenslachterij/verwerking
Lolz ! Wat is dat toch met duitsers.. Als 'k met vrienden op vakantie ben en dr zit een stel van die figuren bij elkaar, dan is 't eventjes een ietwat vreemde blik vanuit onze hoek totdat er iemand "duutsers...." mompelt..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:12 schreef Under_Score het volgende:
duitsers hadden weer is een eigen stukje strand geclaimed?
Ja. Daar werkt iequote:
hoezo dattan? wat is er mis daar dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Daar werkt ie![]()
Wat een ransbedrijf is dat. Moest er ooit vanuit de Ola 1 week werken. Ben d'r 1 dag geweest. Heb 's avonds al mijn spul in een kluisje geduwd, de sleutel bij het inhouse keetje in de brievenbus gedaan en ben naar huis gegaan. 's ochtends opgebeld dat ik daar NOOIT weer kwam.
Die luchtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dattan? wat is er mis daar dan?
tjah, dat zijn kippenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die luchtEcht dooie kippen intresseert me niet maar die lucht. En dan al dat volk in de kantine kippenpootjes eten. Nee dankje
Maar nee echt.. Die LUCHT.
Sowieso, kadavers..quote:
tjah, ik heb daar een paar elektrokasten schoongemaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sowieso, kadavers..
Maar nu eerst ff een broodje kipfiletDat dan weer wel.
En respect voor David dat hij 't kan.
Boh. Ik reed er een half jaar later met m'n maat in de vrachtwagen ook eens langs. Ramen dicht, airco op recirulatie en gaan. Dan ruik je 't iig niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik heb daar een paar elektrokasten schoongemaakt
keerls wat onmeunig anstell'n oniequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Boh. Ik reed er een half jaar later met m'n maat in de vrachtwagen ook eens langs. Ramen dicht, airco op recirulatie en gaan. Dan ruik je 't iig niet.
Niks niet. Boerderijlucht ofzo maakt me dan weer niets uit maar dat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
keerls wat onmeunig anstell'n onie
Dag schoonheidquote:
Die fijne auto's van de rendac.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks niet. Boerderijlucht ofzo maakt me dan weer niets uit maar dat.
Jaren terug zat ik met mijn maat in Nijverdal aan de grotestraat een ijsje te eten. Op dat moment kwam er een vrachtwagen van die kadaververwerking langs die op de holterberg zit. M'n maat en ik stonden tegelijk op, flikkerden ons ijsje weg en liepen weg.
Kadaverwagen 1 - Eetlust 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |