Het wordt dus 4-8?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente al op 4-0 voorsprong tegen Heerenveen
Goed hoor, het is toch in Heerenveenquote:
Daar waar het vorig jaar 6-2 werdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed hoor, het is toch in Heerenveen
True, truequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar waar het vorig jaar 6-2 werd
Ha meissiequote:
Waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef GimmeGore het volgende:
Zo, weer terug onderweg richting Twente
Jij kunt omgaan met een naaimachine?! Knap hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:43 schreef GimmeGore het volgende:
Eerst naar Arnhem, om mijn laptop na te laten kijken, maar dat zou me 35 euro kosten voor iets wat ik wss zelf ook nog wel kan en daarna door naar mijn ouders in Leusden om het voetpedaal van de naaimachine op te halen (naaimachine had ik vorige week gehaald, alles geinstalleerd op mijn slaapkamer, blijkt het voetpedaal niet bij de naaimachine te zitten)
En ik heb weer vanalles meegekregen van mijn ma
GimmeGore kledinglijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
Nou, ik ga het mezelf proberen te leren.
Maandag eens in de stad kijken of ik iets van kleding maken voor beginners ofzo kan vinden.
Ik wil voornamelijk shirts verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |