je hebt wel een fijn neusje ofnietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks niet. Boerderijlucht ofzo maakt me dan weer niets uit maar dat.
Jaren terug zat ik met mijn maat in Nijverdal aan de grotestraat een ijsje te eten. Op dat moment kwam er een vrachtwagen van die kadaververwerking langs die op de holterberg zit. M'n maat en ik stonden tegelijk op, flikkerden ons ijsje weg en liepen weg.
Kadaverwagen 1 - Eetlust 0
Valt wel mee. Op een boerderij haal ik m'n neus 1 x goed op en dan is het goed maar zo'n kadaverwalm.. Nee dankje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt wel een fijn neusje ofniet
zwaaien natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:01 schreef norich het volgende:
[..]
markoooooooooooo. gaan we morgen nog zwaaien?
In welke wereld leef jij dan ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh als Heracles 10 doelputen scoort tegen Feyenoord.
maar om er nou eten door weg te gooienquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Valt wel mee. Op een boerderij haal ik m'n neus 1 x goed op en dan is het goed maar zo'n kadaverwalm.. Nee dankje.
[Tukkers op FOK] #784: HOIDOEIquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:25 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij dan ?
Een goed bord eten dat eet ik dan wanneer de lucht weg is wel op maar een half opgegeten ijsje kon me nog weinig schelen met die putlucht in m'n neus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar om er nou eten door weg te gooien
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[Tukkers op FOK] #784: HOIDOEI
toen weyl nog actief was bij ons tegenover aan de straat, kwam je s'ochtens op je werk en had je links de cadaver lucht, en rechts de verbrande rubber lucht. ook geen pretje om zo je dag te beginnen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Valt wel mee. Op een boerderij haal ik m'n neus 1 x goed op en dan is het goed maar zo'n kadaverwalm.. Nee dankje.
3-1 moet lukken toch.quote:
Het wordt dus 4-8?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente al op 4-0 voorsprong tegen Heerenveen
Goed hoor, het is toch in Heerenveenquote:
Daar waar het vorig jaar 6-2 werdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed hoor, het is toch in Heerenveen
True, truequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar waar het vorig jaar 6-2 werd
Ha meissiequote:
Waar ben je geweest dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:35 schreef GimmeGore het volgende:
Zo, weer terug onderweg richting Twente
Jij kunt omgaan met een naaimachine?! Knap hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:43 schreef GimmeGore het volgende:
Eerst naar Arnhem, om mijn laptop na te laten kijken, maar dat zou me 35 euro kosten voor iets wat ik wss zelf ook nog wel kan en daarna door naar mijn ouders in Leusden om het voetpedaal van de naaimachine op te halen (naaimachine had ik vorige week gehaald, alles geinstalleerd op mijn slaapkamer, blijkt het voetpedaal niet bij de naaimachine te zitten)
En ik heb weer vanalles meegekregen van mijn ma
GimmeGore kledinglijn?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
Nou, ik ga het mezelf proberen te leren.
Maandag eens in de stad kijken of ik iets van kleding maken voor beginners ofzo kan vinden.
Ik wil voornamelijk shirts verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |