quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Introductieweek, maar die skippen we maar even voor het gemak.
Daar was de set het goedkoopst, en logitech heeft een goede klantenservice dus mocht er iets defect gaan dan regel ik het wel met hun. En ja ik ga er voorquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
the fuck?!
[..]
T-Mobile shop, why?en toch overtuigd dat de Z906 goed uit de verf gaat komen op je kamer?
Joa, heb die vrouw bij de studenten balie nog gevraagd, en die zij er ook niets op toen ik aangaf dat ik morgen 'afwezig' zou zijn ;p.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Introductieweek, maar die skippen we maar even voor het gemak.
dikke prima, alvast veel succes ermee!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar was de set het goedkoopst, en logitech heeft een goede klantenservice dus mocht er iets defect gaan dan regel ik het wel met hun. En ja ik ga er voor
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Joa, heb die vrouw bij de studenten balie nog gevraagd, en die zij er ook niets op toen ik aangaf dat ik morgen 'afwezig' zou zijn ;p.
nog steeds een CC, maar kijken wat ik mee ga pakkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dit seizoen eindelijk je seizoenskaart of .... ?
Ga jij trouwens nog een Laptop bestellen, wat een wir war aan dingen heb je tegenwoordig, en wil echt GEEN apple meerquote:
Ik doe mede daarom ook geen Nederlands of iets in die richting.quote:
aiquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
nog steeds een CC, maar kijken wat ik mee ga pakken
Ik heb al een laptop, Acer Aspire 5736Zquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog een Laptop bestellen, wat een wir war aan dingen heb je tegenwoordig, en wil echt GEEN apple meer.
Ah oké, nou ik moet eerst van mn geloof afvallen voor ik een Acer koop dus kijk nog wel even verderquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb al een laptop, Acer Aspire 5736Z
dat blijktquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik doe mede daarom ook geen Nederlands of iets in die richting.
quote:ai![]()
.
hehequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oké, nou ik moet eerst van mn geloof afvallen voor ik een Acer koop dus kijk nog wel even verder.
* heeft vandaag zijn vak-p pasje binnen gekregen, op naar uitwedstrijden dusquote:
Kijk aan, dan moet het kunnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
![]()
![]()
Heb m via een veiling gekocht (its)
200 euro van de nieuwprijs af![]()
als ik x ergens heen wil, weet ik je te vindenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* heeft vandaag zijn vak-p pasje binnen gekregen, op naar uitwedstrijden dus.
Jaa daarom. office werkt erop, en 1 virtuele machine moet vast kunnen. maar we krijgen servers toegewezen daarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* heeft vandaag zijn vak-p pasje binnen gekregen, op naar uitwedstrijden dus.
[..]
Kijk aan, dan moet het kunnen.
Geen idee, zie wel, ze kunnen moeilijk verlangen dat ik met een bak van 1200 (ex BTW dat dan weer wel) aan kom zetten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jaa daarom. office werkt erop, en 1 virtuele machine moet vast kunnen. maar we krijgen servers toegewezen daardus ik maak me niet druk
Komt goud, volgend jaar ook mijn 2 extra kaarten (SCC) in vak-P, dan hebben we hier 4 kaarten in huis dus keuze zat voor uitwedstrijdenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
als ik x ergens heen wil, weet ik je te vinden
maar eens kijken waar ik graag naartoe zou willenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Komt goud, volgend jaar ook mijn 2 extra kaarten (SCC) in vak-P, dan hebben we hier 4 kaarten in huis dus keuze zat voor uitwedstrijden.
VVV-uit wil ik sowieso meemaken, al moet je daar weer ** lang voor rijden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
maar eens kijken waar ik graag naartoe zou willen
Verrekijker mag je meenemen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
VVV-uit wil ik sowieso meemaken, al moet je daar weer ** lang voor rijden.
owja, 'De Koel'quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
VVV-uit wil ik sowieso meemaken, al moet je daar weer ** lang voor rijden.
Heb goede ogen, jwzquote:
Ja idd, graf stadion maar daarom weer mooi.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, 'De Koel'met die geniale trap van kleedkamers naar het veld!
heb alleen de Kuip, het Philips Stadion, Parkstad Limburg en de Goffert nog maar meegemaaktquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja idd, graf stadion maar daarom weer mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |