quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
En dan ondertussen via WhatsApp zeggen dat je wel mee gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Geen sprake van.
edit: En van het openen van een nieuw topic ook niet. Dus doe je ding.
Daaromquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan ondertussen via WhatsApp zeggen dat je wel mee gaat![]()
Wat goed. Vrijdagavond rond middernacht, gekruiste vingers voor iets in die richting in de Alpha...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:49 schreef Bol_Wan het volgende:
Om Aisu een beetje tevreden te stellen
Duuuude. Nou klink je als zo'n fanboy die constant Mardy Bum schreeuwtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef Aisumasen het volgende:
[...]
Wat goed. Vrijdagavond rond middernacht, gekruiste vingers voor iets in die richting in de Alpha...
Wie had ooit verwacht dat het nu andersom zou zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef AMDB het volgende:
Nog steeds mijn grootste TLSP concert irritatie: "MISSCHIEN SPELEN ZE NOG WEL EEN PAAR ARCTIC MONKEYS NUMMERS".
Van mij hoeft het niet, laat Wirral Riddler maar langskomenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Wie had ooit verwacht dat het nu andersom zou zijn
Neequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, laat Wirral Riddler maar langskomen
Da's leuk en aardig, maar je weet wel dat je het keihard jinxt als je er van uitgaat dat het gaat gebeuren. Ik geef er niet om, ik heb het al 2 keer in de pocket.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duuuude. Nou klink je als zo'n fanboy die constant Mardy Bum schreeuwt.
Truste.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:00 schreef MaJo het volgende:
Tas is ingepakt, luchtbed en kussen passen erinNu zo naar bed zodat ik redelijk fit aan Lowlands kan beginnen
Zie jullie bij de meetOf niet
quote:
...dit aan de andere kantquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, laat Wirral Riddler maar langskomen
Ik wel, anders vergeet ik de helft.quote:
Ik moet alleen nog de cateringtas inpakken, maar dat doe ik morgen. Koud drinken in de rijquote:
Dat dacht ikquote:
Op vrijdag? Dan heb je al die traag rijdende babyboomerts voor je in de rij, maak je borst maar nat!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, hoelang ga ik in de file staan op vrijdag?
Stuk minder lang als op donderdagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, hoelang ga ik in de file staan op vrijdag?
Dacht dat ik laat was.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef Bakakame het volgende:
Zo, ik zal eens beginnen met m'n tas inpakken!
Ah ik ben dus niet alleenquote:
Is dat niet hetzelfde als normaal pinnen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:30 schreef julian6 het volgende:
iemand enig idee of er bij de pinautomaten met mastercard gepind kan worden?
van mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:28 schreef julian6 het volgende:
Vet bord trouwens, als ik hem zie kom ik zeker buurten
ja die 2006 falende fokmeet bordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef julian6 het volgende:
[..]
zijn er meerdere borden dan
fok!meet concurrentiestrijd losgebarsten?
Dat scheelt, Vrijdag 12:00 passen, bandjes en rommel ophalenquote:
Hetzelfde N00bie, vele tetten toegewenstquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
![]()
Menschen, ik wensch U allen een zeer fraai LL 2011 toe.
wat hij zegt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hetzelfde N00bie, vele tetten toegewenst
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als normaal pinnen?
Yeah baby yeah!quote:
Ben jij al bepakt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Mastercard is creditcards, normaal pinnen gaat vaak via Maestro (wat weer een merk is van Mastercard)
Hier ook. Morgen samen met wat flesjes ijs in de tas doen en hopelijk is het dan nog lang genoeg koudquote:
quote:
Maestro!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef skit het volgende:
je kan tegewnoordig met dat dippen toch gewoon voor mastercard aanklikken
of zeg ik nu iets verkeerd?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef skit het volgende:
je kan tegewnoordig met dat dippen toch gewoon voor mastercard aanklikken
of zeg ik nu iets verkeerd?
Munten met pin betalen. Je hebt eigenlijk geen cash nodig, tenzij je merch gaat kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef skit het volgende:
gewoon van tevoren pinnen en meteen muntjes halen voor alle dagen en als je tekort komt kan je altijd bij pinnen
Ik weet niet of dat ook geldt voor muntjes kopen omdat je dan feitelijk geen geld opneemt. De oplaadautomaat voor de chipkaarten van mijn hogeschool accepteerde wel creditcards, daar verbaasde ik me overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:48 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Maar je kan ook gewoon geld uit de muur trekken met een creditcard. Kost je vaak wel 5 e.
De rijen voor de automaten waar je briefgeld kan omwisselen voor munten willen nog wel eens korter zijn. Vooraf wat pinnen en genoeg muntjes halen tot je 's avonds direct kan doorlopen bij de pinautomatenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Munten met pin betalen. Je hebt eigenlijk geen cash nodig, tenzij je merch gaat kopen
Bij benzinepompen betaal je ook niet extra, maar als je met je creditcard geld uit de flappentap haalt kost dat vaak wel extra. Ik zet zelf bij ING en daar betaal je ¤ 4,50 voor een geldopname uit de muur met je creditcard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef skit het volgende:
volgens mij hoef je niet bij te betalen
heb wel is in het buitenland gewoon met cc betaald en daarvoor hoefde ik ook niet extra te betalen
Ach, op LL komt het allemaal toch altijd te laat aan dus dat heb je echt niet nodigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:52 schreef skit het volgende:
$^##^#@ net nu begint mijn iphone te kutten, krijg geen verbinding meer
nee is een ccquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als normaal pinnen?
Er zijn zoveel muntautomaten, dat je echt niet langer dan 3 minuten in de rij hoeft. Bij loketten is contant vaak sneller, maar op LL geldt dat volgens mij al jaren niet meer. Alleen op donderdag en vrijdagochtend als het terrein nog niet open is moet je soms even in rij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De rijen voor de automaten waar je briefgeld kan omwisselen voor munten willen nog wel eens korter zijn. Vooraf wat pinnen en genoeg muntjes halen tot je 's avonds direct kan doorlopen bij de pinautomaten
Ik had het over geld uit de muur halen, dus niet betalen met cc.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef skit het volgende:
volgens mij hoef je niet bij te betalen
heb wel is in het buitenland gewoon met cc betaald en daarvoor hoefde ik ook niet extra te betalen
Gewoon niet doen! Is overratedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:02 schreef Bakakame het volgende:
Ik kan me maar niet aanzetten tot inpakken
Die is mooi!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:45 schreef Lips het volgende:
Het voelt echt een beetje als oud en nieuw
Ik heb teveel ingepakt naar mijn zin ;_;quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
huhuhuhuhu niet zo fijn, ik was vet blij dat alles ingepakt zat, zie ik nog allemaal kleren liggen in de woonkamer netjeuj tas weer uit elkaar
ik snapte al niet dat het pastte
Haha ja, tot ik daar sta zonder kleren. Nouja, als m'n vrienden me dan dumpen kan ik altijd nog naar de FOK!meetquote:
Scoor je geen piemels mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben briljant, ik neem een sportBH mee voor de dansjes in de bravo
cjp hoef je niet te laten zien als je een cjp-ticket hebtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:06 schreef skit het volgende:
Ik heb een cjp ticket maar kan mijn cjp pas niet meer vinden is het erg als ik cjp pas van iemand anders leen?
De mijne is ondertussen zelfs verlopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:06 schreef skit het volgende:
Ik heb een cjp ticket maar kan mijn cjp pas niet meer vinden is het erg als ik cjp pas van iemand anders leen?
bh gaat dan toch uit dus boeiuhhhhquote:
Even wachten tot de MDMA uitgewerkt isquote:
Haha awhhhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Gaspanic het volgende:
Man, ik moet nog anderhalve dag werken
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
bh gaat dan toch uit dus boeiuhhhh
Het past overigens bíjna. Paar dingetjes nog in m'n tenthoes gooien en bingo
Iets voor 10 thuis weg maar moet morgenvroeg nog wat dingen doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hoe vroeg was je van plan morgen te vertrekken?
Dingen doen moet ik ook nog, misschien een extra paar schoenen scoren. En ik vertrek "pas" om half 12, scheelt dusquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Lips het volgende:
[..]
Iets voor 10 thuis weg maar moet morgenvroeg nog wat dingen doen.
Dingen doen is ook op m'n gemakje wakker worden, douchen, ontbijten hoor! Maar ook nog wat spullen bij elkaar rapen en auto laden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Dingen doen moet ik ook nog, misschien een extra paar schoenen scoren. En ik vertrek "pas" om half 12, scheelt dus
Succes!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:18 schreef Lips het volgende:
[..]
Dingen doen is ook op m'n gemakje wakker worden, douchen, ontbijten hoor! Maar ook nog wat spullen bij elkaar rapen en auto laden.
Ga dus nu slapen!!! Tot morgen allemaal
Same here... ik moet 16 kilo meesjouwen.... dat is ex tent want die staat al op camping 3. Nadeel is dat ik die op de terugweg moet meesjouwen naar de parkeerplaats.... voordeel is dat ik word opgehaald door een vriend. Daarna moet ik zelf nog naar huis fietsen met mijn gare lijfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
jeuzus ik word niet vrolijk van dat gewichtgelukkig is de helft eten/drinken en gaat dat toch op
Haha tot misschien morgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
uuuuuuuuh ik ga m'n bed in! veel plezier allen en tot morgen een paar en verdomme wel langs komen allemaal bij mijn mooie bord!!
Ik zal hem signeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
uuuuuuuuh ik ga m'n bed in! veel plezier allen en tot morgen een paar en verdomme wel langs komen allemaal bij mijn mooie bord!!
ja ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
en vergeet niet de blikjes grolsch naar binnen te gooien
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Bakakame het volgende:
Wat is het bord nou? Ik heb het gemist
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voorkant:
(* vul hier uw naam in en breng mij bier.)
achterkant:
Ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik baal wel dat jij Grace's aanhang bent
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef Parafernalia het volgende:
iemand een tutorial over hoe ik een quechchueuahaha weer opgevouwen krijg?
Op quechchueuahaha.comquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:32 schreef Parafernalia het volgende:
iemand een tutorial over hoe ik een quechchueuahaha weer opgevouwen krijg?
quote:
hij heeft stokkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:39 schreef Merkie het volgende:
Gewoon een tent met stokken nemen man.
nee 1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:41 schreef YUR het volgende:
[..]
3persoons? Die hebben wij ook...kon m ook al niet vinden
Volgens mij moet je m een beetje draaien zodra ie rechtop staat, dan kan ie plat en krijg je een 8-vorm. Daarna weer draaien ofzoquote:
Idem!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:47 schreef Parafernalia het volgende:
Mensen die niet kunnen slapen omdat het Lowlands is.Ik kan sowieso niet slapen, ha!
Dat had ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:52 schreef Bakakame het volgende:
Vind net in m'n tas het ticket van vorig jaar!
ZIN IN!!
er is wel een roltrap op perron één kan je over de brug lopen naar je perron.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:53 schreef Faazz het volgende:
Hee heeft er iemand een idee of er een lift aanwezig is op Rotterdam Centraal? Ik moet straks van perron 9 naar 14 en ik heb 50kg op mn steekwagentje.... Ik las ergens dat die liften nu buiten dienst waren.. En wedden dat niemand me komt helpen met dat ding
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:57 schreef Beaudelaire het volgende:
We zouden om 7:20 gaan, maar dat hebben we niet gered.
Mogguh... hier in flevoland is het net zulk weer... De zon heeft zich nog niet laten zien... komt vast nog welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:04 schreef julian6 het volgende:
Wakker
wat een matig weer trouwens in a'dam!
Mijn slaap werd vanmorgen om 7 uur wreed verstoort door de schilder die hier aan het werk isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:18 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kon niet in slaap komen dus ik ga het met maar 4 uurtjes doen.
Zin!
Awwwwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn slaap werd vanmorgen om 7 uur wreed verstoort door de schilder die hier aan het werk is![]()
Nu kan ik helemaal niet meer in slaap komen
Dat is waar.... maar ik was gisteravond al aan het indrinken met mijn vrienden... ik had eigenlijk gehoopt nog even wat extra slaap te kunnen pakkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Awwww
Jij kan vrij laat opstaan omdat je dichtbij woont oh en je tent stond al!
Dan ben je sowieso een bofbips!
Ik zie de zon @ Ermelo!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mogguh... hier in flevoland is het net zulk weer... De zon heeft zich nog niet laten zien... komt vast nog wel
Jawelllll een camping moet lukken hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:45 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik ga er pas morgen rond 12:00 uur zijn, is er dan nog een plekkie ergens op een camping?
Haha same here!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kon vannacht niet slapenik voelde me als n kind van zeven wiens verjaardag vandaag is
wij om 3 uur pasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:35 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Haha same here!
Wij gaan dus nu ook al gewoon.
Iedereen veel plezier![]()
![]()
het loopt er al aardig volquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:52 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie staat er al op de Dijk? Hoe druk is het al?
13 uurquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Hoe laat gaat het terrein vrijdag eigenlijk open?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:19 schreef kciR het volgende:
Ik ben weg! Iedereen een fijne Lowlands!
Ik denk dat we vrijdag en zondag (en vandaag dan) wel wat buitjes gaan krijgen: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Toch heeft dat wel zijn charme daar op de dijk staan....het wordt in ieder geval topweer (net als vorig jaar) dus het kan al niet meer stuk!
Zolang het maar bij buitjes blijft vind ik het niet ergquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:57 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik denk dat we vrijdag en zondag (en vandaag dan) wel wat buitjes gaan krijgen: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941
Precies, ik ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zolang het maar bij buitjes blijft vind ik het niet erg
Ik ga er vandoor, met de bus naar het station en over 'n halfuurtje op de trein!
Tot LLow!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:32 schreef ondeugend het volgende:
Ja voetgangers hebben net doorgang gekregen! dus zo rijden denk ik
Strategisch gekozen Guitarist. Een guitarist waardige plek ; in het middelpuntquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:42 schreef Dupje het volgende:
guitarist staat al: http://twitpic.com/67w0v9
Men zegt van niet.. gebeurde afgelopen jaren wel..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Je kan toch 8 liter meenemen in 1 keer naar de camping? Kan je ook later weer vanuit je auto drank halen?
De site vermeldt dat je geen drank meer mee mag nemen als je eenmaal je bandje om hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:20 schreef mark_dabomb het volgende:
Kan je ook later weer vanuit je auto drank halen?
dan ga je terug om de pomp te halen, laat bij de ingang je bandje zien en loopt weer naar binnen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:33 schreef mark_dabomb het volgende:
En als ik nou nog per ongeluk mijn pomp in de auto heb laten liggen
Met potten bier in de zak....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef ranja het volgende:
[..]
dan ga je terug om de pomp te halen, laat bij de ingang je bandje zien en loopt weer naar binnen.
En ook op de camping kan je gewoon bier halen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:48 schreef mark_dabomb het volgende:
He, op de camping niet voor als ik wakker wordt
Lekker toch, gewoon kunnen door rijden morgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:51 schreef Dupje het volgende:
Het is wel gek hoor, normaal ben ik er nu al. Nu ga ik pas morgen ochtend...
Tenzij je op Roskilde zit, daar een week op de camping is prachtigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Breuls het volgende:
Dan zit je op Lowlands en dan is er nog niks. Nee dank je, ik ga altijd pas op vrijdag.
Haha dat is waar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lekker toch, gewoon kunnen door rijden morgen.
Dat is ook zo, al vond ik altijd best gezellig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:57 schreef Breuls het volgende:
Dan zit je op Lowlands en dan is er nog niks. Nee dank je, ik ga altijd pas op vrijdag.
Ik geef een klein feestjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:04 schreef Breuls het volgende:
Wat leuk dat we op je feestje mogen komen.
Ik ga morgen lekker een plekje zoeken op 7.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Hop, onze tentjes staan op camping 2. Lekker leeg hier.
7? Dacht dat het tot 5 ging. Maar misschien sta ik al jaren op 7 terwijl ik denk dat het 5 isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:08 schreef Breuls het volgende:
Ik ga morgen lekker een plekje zoeken op 7.
7 is recht tegenover de ingang.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:12 schreef ranja het volgende:
[..]
7? Dacht dat het tot 5 ging. Maar misschien sta ik al jaren op 7 terwijl ik denk dat het 5 is
Lekker belangrijk ook, als ik de tent maar terug vind.
De volgorde van achter naar voren is 1, 2, 3, 4, [brug], 7 en verderop 5 en 6.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:12 schreef ranja het volgende:
[..]
7? Dacht dat het tot 5 ging. Maar misschien sta ik al jaren op 7 terwijl ik denk dat het 5 is
Lekker belangrijk ook, als ik de tent maar terug vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |