Mogguh... hier in flevoland is het net zulk weer... De zon heeft zich nog niet laten zien... komt vast nog welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:04 schreef julian6 het volgende:
Wakker
wat een matig weer trouwens in a'dam!
Mijn slaap werd vanmorgen om 7 uur wreed verstoort door de schilder die hier aan het werk isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:18 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kon niet in slaap komen dus ik ga het met maar 4 uurtjes doen.
Zin!
Awwwwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn slaap werd vanmorgen om 7 uur wreed verstoort door de schilder die hier aan het werk is![]()
Nu kan ik helemaal niet meer in slaap komen
Dat is waar.... maar ik was gisteravond al aan het indrinken met mijn vrienden... ik had eigenlijk gehoopt nog even wat extra slaap te kunnen pakkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Awwww
Jij kan vrij laat opstaan omdat je dichtbij woont oh en je tent stond al!
Dan ben je sowieso een bofbips!
Ik zie de zon @ Ermelo!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mogguh... hier in flevoland is het net zulk weer... De zon heeft zich nog niet laten zien... komt vast nog wel
Jawelllll een camping moet lukken hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:45 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik ga er pas morgen rond 12:00 uur zijn, is er dan nog een plekkie ergens op een camping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |