Same here... ik moet 16 kilo meesjouwen.... dat is ex tent want die staat al op camping 3. Nadeel is dat ik die op de terugweg moet meesjouwen naar de parkeerplaats.... voordeel is dat ik word opgehaald door een vriend. Daarna moet ik zelf nog naar huis fietsen met mijn gare lijfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
jeuzus ik word niet vrolijk van dat gewichtgelukkig is de helft eten/drinken en gaat dat toch op
Haha tot misschien morgen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
uuuuuuuuh ik ga m'n bed in! veel plezier allen en tot morgen een paar en verdomme wel langs komen allemaal bij mijn mooie bord!!
Ik zal hem signeren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
uuuuuuuuh ik ga m'n bed in! veel plezier allen en tot morgen een paar en verdomme wel langs komen allemaal bij mijn mooie bord!!
ja ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
en vergeet niet de blikjes grolsch naar binnen te gooien
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:26 schreef Bakakame het volgende:
Wat is het bord nou? Ik heb het gemist
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voorkant:
(* vul hier uw naam in en breng mij bier.)
achterkant:
Ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik baal wel dat jij Grace's aanhang bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |