quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als normaal pinnen?
Yeah baby yeah!quote:
Ben jij al bepakt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Mastercard is creditcards, normaal pinnen gaat vaak via Maestro (wat weer een merk is van Mastercard)
Hier ook. Morgen samen met wat flesjes ijs in de tas doen en hopelijk is het dan nog lang genoeg koudquote:
quote:
Maestro!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef skit het volgende:
je kan tegewnoordig met dat dippen toch gewoon voor mastercard aanklikken
of zeg ik nu iets verkeerd?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:47 schreef skit het volgende:
je kan tegewnoordig met dat dippen toch gewoon voor mastercard aanklikken
of zeg ik nu iets verkeerd?
Munten met pin betalen. Je hebt eigenlijk geen cash nodig, tenzij je merch gaat kopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:49 schreef skit het volgende:
gewoon van tevoren pinnen en meteen muntjes halen voor alle dagen en als je tekort komt kan je altijd bij pinnen
Ik weet niet of dat ook geldt voor muntjes kopen omdat je dan feitelijk geen geld opneemt. De oplaadautomaat voor de chipkaarten van mijn hogeschool accepteerde wel creditcards, daar verbaasde ik me overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:48 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Maar je kan ook gewoon geld uit de muur trekken met een creditcard. Kost je vaak wel 5 e.
De rijen voor de automaten waar je briefgeld kan omwisselen voor munten willen nog wel eens korter zijn. Vooraf wat pinnen en genoeg muntjes halen tot je 's avonds direct kan doorlopen bij de pinautomatenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Munten met pin betalen. Je hebt eigenlijk geen cash nodig, tenzij je merch gaat kopen
Bij benzinepompen betaal je ook niet extra, maar als je met je creditcard geld uit de flappentap haalt kost dat vaak wel extra. Ik zet zelf bij ING en daar betaal je ¤ 4,50 voor een geldopname uit de muur met je creditcard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef skit het volgende:
volgens mij hoef je niet bij te betalen
heb wel is in het buitenland gewoon met cc betaald en daarvoor hoefde ik ook niet extra te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |