Zeker ja! Jeweettoch!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
met behulp van die mocrosigaretten zeker
Kak, jij hebt het geheim ontdektquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van mocro-eten ga je brushrolls poepen
Ja, graagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
moet je de werkbeschrijving hebben trouwens?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kak, jij hebt het geheim ontdekt
Whahaaha geniaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van mocro-eten ga je brushrolls poepen
quote:
Bwhehehe, is goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pm je morgen ff, link staat op werklaptop![]()
Check! Got it!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook een tweepersoonsbed en een tv! -claimt moeders kamer-
Ruilen tegen een kat die op je hoofd gaat liggen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Check! Got it!
Er ligt alleen altijd nog wel een tweede persoon bij, die 's nachts de dekens jat
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb die tv heul niet gezien toen ik bij jou in bed lag
Wel man gek!! Links van het bed!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb die tv heul niet gezien toen ik bij jou in bed lag
LOL!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:26 schreef Lindytje het volgende:
Oh, kennen jullie Randall al? De naturfilm-verteller?
Inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dico was met andere dingen bezig
Bwhehehhe!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:35 schreef Diconnected het volgende:
Links vh bed dus huh? naja ik geloof je meteen, was die avond ook al niet zo helder
Ja, gek! Ik heb alleen maar marliessen! (wat een woordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:38 schreef Diconnected het volgende:
marliesje dekkers had je aan!
en ja ik ben een kneus, whieeeeee for the drugs
Ik heb in de afgelopen uhm... 36 u ofzo 3u slaap gehad en al minstens 6 baco's op, die komen lekker aan nuquote:
Bij deze alvast een order voor BBQ-kip voor 2 brushrolls!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Als er trouwens meiden zijn die erg graag de brushroll willen, dan kan ik wel eens een avondje gaan zitten hoor, tegen een kleine vergoeding. Er kunnen alleen wel wat stikfoutjes in zitten
Whehehehe, doe mij maar een ochtendexemplaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
dat je dan een ochtendexemplaar moet bestellen omdat de middagexemplaren scheef zijn en naar kroeg ruiken
SQ gaat 50 euro per ding vragenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
Verkijk je je niet op de materiaalkosten SQ? Zo met een lappie stof wat je nog hebt lijkt het altijd zo weinig, maar als je meer maakt en dingetjes moet kopen zit je zo op een aantal euro's
Yep, wel in vrij verwaarloosbare hoeveelheidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mayonaise is ook dierlijk toch, daar zit toch ook vitamine B12 in? *dipsaus maken doet*
Oh, dat lijkt me heel lastig...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop het.. Klinkt helemaal leuk.
Maar ik gooi er sollicitaties in het dozijn uit zo ongeveer.
"in afwachting van uw afwijzing verblijf ik".
Ik heb nog een jaar
Ga eens slapen joh!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef Lindytje het volgende:
Als je 1 oog dicht moet houden om teksten goed te kunnen lezen omdat je anders scheel ziet, weet je dat het tijd is om naar bed te gaan...
Nighty chicks!
duh, ik heb adresjesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef princess-a het volgende:
Verkijk je je niet op de materiaalkosten SQ? Zo met een lappie stof wat je nog hebt lijkt het altijd zo weinig, maar als je meer maakt en dingetjes moet kopen zit je zo op een aantal euro's
Dat is zo de operatie zelf niet niet heel zwaar, maar het is wel in zijn hoofd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is fijn zeg! Zijn altijd heftige ingrepen en zeker voor familie heel angstig om mee te maken.
Sterkte verder en slaap lekker!
Oh fijn om te horen dat het goed met hem gaat bubs!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is zo de operatie zelf niet niet heel zwaar, maar het is wel in zijn hoofd.
Dank je allemaal voor het meeleven. ik zat gister alleen op de eerste hulp dus ik moest even spuien. Hij is de nacht goed doorgekomen en veel helderder dan de eerste keer.
Hoe gaat het nu met hem?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:04 schreef Sharana_LV het volgende:
en mogguh allzo katje weer naar dierenarts brengen en dan door naar het werk
Goed vandaag moet de spalk vervangne worden want dan kunnen ze zien of er geen ontsteking zitquote:
Yes schat, ik had laatst al gespot dat alles wat ik op de post zou doen even vertraging heeft door gedoe met de kat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:31 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan, had je nog aan die DVD gedacht?
@Bubs, ik heb het gebeuren van gisteravond gemist denk ik. Ik zal ff nalezen maar ben blij dat alles goed gaat
bofkontquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
whiej, ik ga vandaag thuis werken
Super!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes schat, ik had laatst al gespot dat alles wat ik op de post zou doen even vertraging heeft door gedoe met de kat.
Ik had geen lege dvds meer blijkbaar dus heb er een van het werk meegenomen, de enveloppe ligt al klaar dus vanmiddag even brandje aanzetten en dan gaat hij op de post![]()
ik was je niet vergeten
taartje, jouw lakje gaat ook vandaag op de bus. OPI kan hier niet door brievenbussen dus ik moest even wachten tot ik weer op het werk was, dus die gaat straks. Debs en Albino jullie lakjes gaan ook vandaag op de bus
wanne boef! Gelukkig kwam ze snel weer thuisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Super!![]()
Succes met je poes vandaag
Bij mij is Poes helemaal afgejaagd op de voordeur. Eergisteravond was ze ontsnapt!Na alle galerijen en beneden afgezocht te hebben ben ik toch maar gaan slapen. 's Nachts om 3 uur werd ik wakker van gekrabbel aan de deur en daar stond Poes
eigenwijs beest ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Super!![]()
Succes met je poes vandaag
Bij mij is Poes helemaal afgejaagd op de voordeur. Eergisteravond was ze ontsnapt!Na alle galerijen en beneden afgezocht te hebben ben ik toch maar gaan slapen. 's Nachts om 3 uur werd ik wakker van gekrabbel aan de deur en daar stond Poes
OMG hoe lief is dat!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
En als iemand zich afvraagt wat nou de lol is van thuis werken...
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
Die achterstequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
Awhhhhhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
Die van ons is wel eens 3 weken weggeweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eigenwijs beest ookdie van mij is ook wel eens een nacht weggebleven, ik lang zoeken, kwam hij de volgende dag ergens einde van de middag aangekakt terwijl ik me vet zorgen maakte
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
't is zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ahw lief SQ
Mika slaapt altijd met 2 voorpoten in 1 schoen:da's ook fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie anders?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehe, is dat Eny, die daar zo ondersteboven ligt?disclaimer
Ja, die andere waarvan ik niet weet hoe ze heet maar dat is dus diegene die je aan het aaien bentquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's ook fijn
[..]
Wie anders?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:22 schreef Sharana_LV het volgende:
ahw lief SQ
Mika slaapt altijd met 2 voorpoten in 1 schoen:How cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
liefquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Sien is altijd zo heerlijk moe als ze weer thuis is na een weekje pension
[ afbeelding ]
Een heel erg lui beest.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
in mijn volgende leven word ik ook een beest
Zolang ik maar enorm lui en maf kan zijn en mensen me nog steeds plat willen knuffelen.quote:
Ja, dat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang ik maar enorm lui en maf kan zijn en mensen me nog steeds plat willen knuffelen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
er sprong zomaar iets in mijn tas
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
er sprong zomaar iets in mijn tas
[ afbeelding ]
hehehe, ik heb getwijfeldquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Al sprong er bij mij nog eentje bij.
[ afbeelding ]
het iciparis vrouwtje zei dat ze 'm niet hadden, en toen ging ze toch ff in het chanel laatje kijken, lag die gewoon ramvol peridotsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb 'em gister ook gefaald bij de Bijenkorf.![]()
Ici Paris en Douglas hadden 'em uiteraard nog niet.
Ernstig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ik heb getwijfeld
[..]
het iciparis vrouwtje zei dat ze 'm niet hadden, en toen ging ze toch ff in het chanel laatje kijken, lag die gewoon ramvol peridots
Ik twijfelde ook, en in dat soort gevallen kan ik het beter gewoon doen, anders sla ik mezelf later voor mijn kop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe, ik heb getwijfeld
[..]
het iciparis vrouwtje zei dat ze 'm niet hadden, en toen ging ze toch ff in het chanel laatje kijken, lag die gewoon ramvol peridots
ja goffer, doe es nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, en in dat soort gevallen kan ik het beter gewoon doen, anders sla ik mezelf later voor mijn kop.
stond hier ook niet in het vak, omdat ze dus dachten dat ze 'm nog niet haddenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ernstig.Hier was het vak er al wel op ingesteld, maar er lag nog niks. Jammer van de kortingsbon, maar goed.
Winkels die hun eigen voorraad niet weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stond hier ook niet in het vak, omdat ze dus dachten dat ze 'm nog niet hadden
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goffer, doe es niet
misschien op schiphol dan
not even close to space cadet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:03 schreef Diconnected het volgende:
Lijkt ie ook niet gewoon op Space Cadet?Ik vind het gewoon belachelijk dat ie 22 euro is
als ie 10 was geweest had ik het nog wel overwogen.
waar is er nu korting dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
not even close to space cadet!
En ach, er was korting en in had een bon
Ik hoor het hier ook al rommelenquote:
karmaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoor het hier ook al rommelen
Buienradar zegt dat de bui nét Tilburg gaat raken... bij jullie wel een beetje meer
Jaja!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
sodeju, eindhoven helemaal in het rood ook
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo hier veel regen
net meer dan 400 euro kosten aan dierenarts rekening
Autsj...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
zo hier veel regen
net meer dan 400 euro kosten aan dierenarts rekening
Gelukkig, dat is goed nieuws!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenen![]()
Maar we hebben nu we de sleutel van het nieuwe huis![]()
En metgaat het goed, echt helder alleen nog wat moe
gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Auch mocht vandaag ook de dubbele huur afrekenen![]()
Maar we hebben nu we de sleutel van het nieuwe huis![]()
En metgaat het goed, echt helder alleen nog wat moe
goed! de dierenarts durfd ehem niet meer te pakken want hij was mega valsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Autsj...
Hoe is het met poezel?
Welke is die andere?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Al sprong er bij mij nog eentje bij.
[ afbeelding ]
Da pootjeeeeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In mijn volgende leven wil ik net als mijn kat zijn
[ afbeelding ]
Ja maar het is een onwijs mammas kindjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:10 schreef Lindytje het volgende:
Keilief, dat jij m wel gewoon mocht pakken
Fijn dat het beter met hem gaat!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
nu trouwens hip blauw:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
nu trouwens hip blauw:
[ afbeelding ]
wat een schattekequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zulks een kroelkattenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn eten is op dus hij is nu verder gekropen:
[ afbeelding ]
Awwwwwwquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn eten is op dus hij is nu verder gekropen:
[ afbeelding ]
how come sad?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
I haz a sad.
Maar die lieve katjes en Bubs goede nieuws vrolijken me weer een beetje op.
Nou de kans is groot dat ik niet kan/mag werken dusja dan hebben ze op m'n werk ff een problemoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:58 schreef Dwyn het volgende:
En daar ben je blij mee of juist niet?
Owh ja, je knie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou de kans is groot dat ik niet kan/mag werken dusja dan hebben ze op m'n werk ff een problemo
Ja, mag maandag naar m'n orthopeed dus ben benieuwd. En anders mogen ze voor 30 uur extra gaan inplannen... Vind het lullig voor ze maar vind m'n knie toch belangrijkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Owh ja, je knie.Dan zou ik ze maar vast mentaal gaan voorbereiden.
How cute!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
Bwhehehe, dat bord op die katquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
nu trouwens hip blauw:
[ afbeelding ]
dat is zeker belangrijkerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, mag maandag naar m'n orthopeed dus ben benieuwd. En anders mogen ze voor 30 uur extra gaan inplannen... Vind het lullig voor ze maar vind m'n knie toch belangrijker
Ja joh, wij zijn de überkneuzen!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een stel kneuzen eigenlijk in dit topic
Ik voel me thuis hier
Late reactie! Dat verrekte maffia-gedoe werkt erg afleidend. En nou ben ik nog dood ook.quote:
Mijn slag is alleen wat 'uncontrollable'...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
lin, zo'n kapsel staat ook heel leuk met slag hoor
Oh dat exacte gevoel heb ik ook, omdat je vader je dan niet echt kan weggeven enzo. Mara ik denk dat tegen de tijd dat je gaat trouwen het alsnog een geweldige dag voor je gaat worden, hoe moeilijk het ook is dat mensen waar je van houd er niet op die manier bij kunnen zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Late reactie! Dat verrekte maffia-gedoe werkt erg afleidend. En nou ben ik nog dood ook.
Maar dat was niet de reden van sad. Was naar een bruiloft, en dan baal ik altijd zo dat ik geenheb. En als ik dan aan mijn toekomstige bruiloft ooit denk, wordt ik altijd verdrietig als ik bedenk dat ik geen opa, oma of vader aanwezig kan hebben daar, maar alleen maar een moeder (en stiefpapa, maar die telt niet echt).
trust me, it will be. En jij hebt nog hele milde pluis vergeleken met mijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mijn slag is alleen wat 'uncontrollable'...Meer pluis... hoewel het misschien beter is als mijn haar korter is
Daar sluit ik me helemaal bij aan!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
aww albino! Komt echt wel goed hoor! Hoe oud ben je?
En opa's en oma's... Die hebben heel veel mensen er niet bij. Ik heb nog maar 1 oma over en ben ook nog niet getrouwd. Kan me wel voorstellen dat zonder papa heel erg naar is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Aarghhhh... nog een question aan de mensen die mij kennen: zou het wel kunnen, zo kort, met mijn dikke kop?
Vergis je niet, mijn pluis is érg! Alleen meestal redelijk weggewerktquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trust me, it will be. En jij hebt nog hele milde pluis vergeleken met mij
He, 20.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
aww albino! Komt echt wel goed hoor! Hoe oud ben je?
En opa's en oma's... Die hebben heel veel mensen er niet bij. Ik heb nog maar 1 oma over en ben ook nog niet getrouwd. Kan me wel voorstellen dat zonder papa heel erg naar is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dat exacte gevoel heb ik ook, omdat je vader je dan niet echt kan weggeven enzo. Mara ik denk dat tegen de tijd dat je gaat trouwen het alsnog een geweldige dag voor je gaat worden, hoe moeilijk het ook is dat mensen waar je van houd er niet op die manier bij kunnen zijn
Jullie zijn liefff!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan!!
Ik denk dat het heel mooi staat!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:47 schreef Lindytje het volgende:
Aarghhhh... nog een question aan de mensen die mij kennen: zou het wel kunnen, zo kort, met mijn dikke kop?
heb je nog tips?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vergis je niet, mijn pluis is érg! Alleen meestal redelijk weggewerkt
Tijd voor andere shampoo dan! Heeft mijn bos stro ook veranderd in een mooie bos krullenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vergis je niet, mijn pluis is érg! Alleen meestal redelijk weggewerkt
quote:
Wel eerlijk zijn he?? Niet alleen niet zeggen omdat 'het anders lullig is' ofzo. Ik weet namelijk zelf heel goed dat ik een redelijk dikke kop hebquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel mooi staat!
als ik zou denken dat het lelijk zou staan had ik het wel gezegd, halloooo ik moet straks nog naast je kunnen lopen met t shoppenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Wel eerlijk zijn he?? Niet alleen niet zeggen omdat 'het anders lullig is' ofzo. Ik weet namelijk zelf heel goed dat ik een redelijk dikke kop heb
Vlechten, stijltangen, alles om je haar maar zo strak mogelijk weg te werkenquote:
Maar dikke kop is geen reden waarom kort haar niet zou staan, ik heb immers ook een best dikke kop en kort haar staat mij prima.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Wel eerlijk zijn he?? Niet alleen niet zeggen omdat 'het anders lullig is' ofzo. Ik weet namelijk zelf heel goed dat ik een redelijk dikke kop heb
Welke shampoo gebruik jij nu?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Tijd voor andere shampoo dan! Heeft mijn bos stro ook veranderd in een mooie bos krullen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik zou denken dat het lelijk zou staan had ik het wel gezegd, halloooo ik moet straks nog naast je kunnen lopen met t shoppen
Ik vind jou heul geen dikke kop hebben andersquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dikke kop is geen reden waarom kort haar niet zou staan, ik heb immers ook een best dikke kop en kort haar staat mij prima.
Ik zou de shampoo achterwege laten en wassen met alleen conditioner, dat heeft mij van mn korstige hoofdhuid afgeholpenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
wat is trouwens shampoo voor als je gevoelige hoofdhuid hebt? ik heb nu schilfers omdat het zo droog is en doet pijnk had die garnier gebruikt die in het haartopic langs kwam maar na 2 keer gebruiken doet t nu echt mega pijn sinds vandaag
ik wil nu eentje die zacht voor mijn hoofdhuid is
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik 20 was dacht ik ook nog dat ik kinderen wilde
Ik ga ook pas echt vervelend worden als ik voor m'n 30ste geen baby in m'n buik heb.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
@ albino, 20 pas johno wurries!
En 't is ook geen drama als je op je 28e kinderen krijgt toch? Het leven loopt bijna nooit zoals je dat op jonge leeftijd voor je ziet (en ik ben ervaringsexpert, ik wilde per se voor mijn dertigste trouwen en zie mij zitten, om maar een klein voorbeeld te noemen. Toch heb ik een fijn leven
)
Idem! Ik moet er nu eerlijk gezegd niet aan denkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Toen ik 20 was dacht ik ook nog dat ik kinderen wilde
Kutquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik dan eens een geheimpje vertellen, lang haar maakt je kop optisch dikker dan kort haar
Freeman, is bij de tuinen te koop. En conditioner van Inecto, met kokos.quote:
Hmm... we gaan het morgen zienquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik dan eens een geheimpje vertellen, lang haar maakt je kop optisch dikker dan kort haar
True.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi is datquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Vroeger zei ik altijd dat ik het net zoals m'n moeder wou doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem! Ik moet er nu eerlijk gezegd niet aan denken
Wat een prachtige bos haarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Freeman, is bij de tuinen te koop. En conditioner van Inecto, met kokos.
Ik ging van dit
[ link | afbeelding ]
veul by De_Taartjesfee, on Flickr
Naar dit
[ link | afbeelding ]
curls by De_Taartjesfee, on Flickr
Vraagje, heb jij op haarfora rondgehangen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ging van dit
[ link | afbeelding ]
Naar dit
[ link | afbeelding ]
Ik wil wel 'tante' van jouw babbels zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil wel babbels, maar ook dat zal voor mijn dertigste niet meer gaan lukken
tip voor albino: kies geen vent die jonger is dan jij
Hihi, dat had ik ook al bedacht ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil wel babbels, maar ook dat zal voor mijn dertigste niet meer gaan lukken
tip voor albino: kies geen vent die jonger is dan jij
Nope, alleen hier in het haartopic in LIFquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij op haarfora rondgehangen?
net als mijn nichtje, die wilde niet studeren en niet werken, dus heeft ze zich zo jong mogelijk zwanger laten schoppen en is nu fulltime mama, zonder in d'r volwassen leven ooit maar iets gedaan te hebbenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vroeger zei ik altijd dat ik het net zoals m'n moeder wou doen.Wat wil zeggen; op m'n 18de, meteen uit school trouwen en 7 maanden later een baby. Moet er nu niet aan denken dat ik al een peuter van 1,5 had rondlopen!
Foto's kwamen me ergens bekend van voor, maar dat kan natuurlijk ook uit het haartopic hier zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nope, alleen hier in het haartopic in LIF
Hoe dat zo?
Ik werk met kinderenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik studeer Pedagogiek en ben m'n hele leve al gek op kinderen, dus dat ik ze wil staat onfeilbaar vast. Wanneer is wel nog een discussiepunt.
[..]
Ik ga ook pas echt vervelend worden als ik voor m'n 30ste geen baby in m'n buik heb.En meestal kan ik me er ook heel goed overheen zetten, maar tijdens zo'n bruiloft zit het dan weer even dwars. Vooral omdat in mijn omgeving nou allemaal mensen aan het verloven en trouwen zijn.
Jeuzus wat heb jij veel haarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ging van dit
[ link | afbeelding ]
Naar dit
[ link | afbeelding ]
ik betwijfel of dat pedagogisch verantwoord isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wil wel 'tante' van jouw babbels zijn
Ik denk dat het juist omdat je hals dan meer zichtbaar wordt een slanker geheel kan geven, nu omlijst je die dikke kop helemaal als je me begrijptquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
als je zo in een relatie stapt rent bijna elke man meteen weg hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, dat had ik ook al bedacht ja.![]()
Had collegaatje van mij nu ook, vond een jongen van 29 leuk, maar is zelf 24 en klaar voor iets echt serieus met samenwonen en babies in de nabije toekomst. Dus die had ook zoeits van 'maar daar is hij over minstens 5 jaar pas aan toe'.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik betwijfel of dat pedagogisch verantwoord is![]()
Loller @ BB.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je zo in een relatie stapt rent bijna elke man meteen weg hoor!
(mijn vriend knikt nu beamend)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je zo in een relatie stapt rent bijna elke man meteen weg hoor!
(mijn vriend knikt nu beamend)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ging van dit
[ link | afbeelding ]
Naar dit
[ link | afbeelding ]
Hmm, daar zit wel wat in ja!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist omdat je hals dan meer zichtbaar wordt een slanker geheel kan geven, nu omlijst je die dikke kop helemaal als je me begrijpt.
Ik probeer uit wat de kaximale lengte is, maar het groeit nog steedsquote:
je vergeet roken en borderline-trekjesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Krijg je wel debiele, homofiele, zuipende, vloekende, boerende kinders. Is niet erg toch??
Kaximalequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik probeer uit wat de kaximale lengte is, maar het groeit nog steeds
Ohja!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vergeet roken en borderline-trekjes
Ja, het gaat heel goed! We zijn alweer bijna een jaar samen, en we hebben het echt heel leuk. Samenwonen willen we voorlopig niet, en dat gaat vanwege mijn bestuursfunctie ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
mss, die zijn zeldzaamgaat het nog allemaal goed tussen jullie trouwens?
ik blijf het eng vinden, al die verantwoordelijkheid enzo... Vind mezelf ook helemaal nog niet volwassen genoegquote:
Opperkneus... present!!!quote:
De mijnese is al bijna twee en ik vind het nognsteeds doodengquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf het eng vinden, al die verantwoordelijkheid enzo... Vind mezelf ook helemaal nog niet volwassen genoeg
Ik denk dat jij stiekem een hele goede mama zou zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik blijf het eng vinden, al die verantwoordelijkheid enzo... Vind mezelf ook helemaal nog niet volwassen genoeg
Als je alles zo op een rijtje zet is het een wonder dat we je nog uitnodigen voor meets jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Opperkneus... present!!!
Euj, maar dan ben ik ondanks als mijn gebreken nog best leuk, vind ik zelf![]()
oh, dat stelt gerust!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
De mijnese is al bijna twee en ik vind het nognsteeds doodeng
Godsamme, inderdaad zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je alles zo op een rijtje zet is het een wonder dat we je nog uitnodigen voor meets ja!
Ik heb er 3 en ben allesbehalve volwaasenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
best wel hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Opperkneus... present!!!
Euj, maar dan ben ik ondanks als mijn gebreken nog best leuk, vind ik zelf![]()
Lieve Linquote:
hehehe... Gelukkigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb er 3 en ben allesbehalve volwaasenalleen in de moederrol ben ik een echte kloek, daarnaast ben ik altijd mn eigen idiote zelf
Dat kan best samengaan
Tuurlijk wel, die van mij doet het ook nog steeds he?quote:
Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, hihi. Liep afgelopen jaar ook stage op een kinderdagverblijf en nou mis ik m'n baby's zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wilde rond mn 20ste mn eerst kind en rond mn 25ste klaar zijn..dat is me wel redelijk geluktnummer 3 kwam toen ik 27 was
hey, she provides free beer 'n bbq, I'm all in!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je alles zo op een rijtje zet is het een wonder dat we je nog uitnodigen voor meets ja!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, she provides free beer 'n bbq, I'm all in!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat dat bij mij wel goed komt alleen ik ben dan weer bang voor mijn lichaamquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! We hebben het super leuk, ondanks dat we weten dat we niet de ideale omstandigheden hebben in onze relatie. Dus we gaan merken of ik ook nog een keer kinderen wil. Ik denk dat ik ze ooit wel wil, maarja, dat barenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
fijn om te horen Mss!
bb roept al vijf jaar dat hij pas over 5 jaar aan kinderen wil gaan denken
nou ik droom dus geregeld dat ik een baby heb en dat ik die dan compleet vergeet eten te geven en dat ze dan dood gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die van mij doet het ook nog steeds he?
Maar srsly, het idee is soms nog steeds beangstigend, maar meestal is het gewoon gezellig en leuk
Lief!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lieve Lin.
Ik heb gister m'n swappakket uit Canada ontvangen, zo tof, zo'n doos vol goodies!
dat kind gaat echt wel gillen als t honger heeft dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik droom dus geregeld dat ik een baby heb en dat ik die dan compleet vergeet eten te geven en dat ze dan dood gaan![]()
Als in Trainspotting?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik droom dus geregeld dat ik een baby heb en dat ik die dan compleet vergeet eten te geven en dat ze dan dood gaan![]()
Oh daar zou ik ook niet van staan te kijken. Ik zou ze wel kunnen waarderen denk ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe... Gelukkig
@lin... Tnx
ik denk het ook wel, ik ga alleen wel hele bijdehante kutkindjes krijgen vrees ik
daar gaat het toch alleen maar harder van rammelen??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor, hihi. Liep afgelopen jaar ook stage op een kinderdagverblijf en nou mis ik m'n baby's zo.Ben wanhopig op zoek naar een oppasbaby om m'n hormonen tot rust te brengen, pfft.
Ahaa... helemaal duidelijk nu!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat dat bij mij wel goed komt alleen ik ben dan weer bang voor mijn lichaam
exact jaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als in Trainspotting?
Minus de trip met de dooie baby over het plafond natuurlijk.
Of de kinderen van de schoonzus van m'n zus, mijn god wat een etters.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar gaat het toch alleen maar harder van rammelen??
Je zou trouwens eens op mijn buurjongetje moeten passen, ben je er meteen voor een paar jaar van af
Dat droom ik ook heel vaak!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat baren schijnt part of the deal te zijn he?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! We hebben het super leuk, ondanks dat we weten dat we niet de ideale omstandigheden hebben in onze relatie. Dus we gaan merken of ik ook nog een keer kinderen wil. Ik denk dat ik ze ooit wel wil, maarja, dat baren. Lief dat je vraagt
Nee, want dan heb ik de ideale omstandigheden. Wel knuffelen, geen slapeloze nachten. Maar als ik ze helemaal niet kan knuffelen, wil ik er juist één van mezelf die ik dan altijd kan knuffelen. Serieus, hoe minder ik ze aanraak, hoe harder ik "babyyyyyy" roep wanneer ik er dan één zie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar gaat het toch alleen maar harder van rammelen??
Je zou trouwens eens op mijn buurjongetje moeten passen, ben je er meteen voor een paar jaar van af
Ohja, die ken ik ook.. Maar het is me nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en het oudste kind van de beste vriend vanwil je ook écht niet hebben...
Wat een klere-kind is dat
in welke zin?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Met al het gedoe van deze week denk ik nog wel even extra na over babbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |